Rioter na temat problemów SFX Yuumi z League of Legends, która ma otrzymać aktualizację
Riot zdaje sobie sprawę z problemu, który dotknął efektów dźwiękowych aktualizowanej Yuumi. Co pisze jeden z projektantów?
O tym, że Yuumi otrzyma zmiany, gracze mogli dowiedzieć się już jakiś czas temu. Bohaterka, która była tworzona z myślą o nowicjuszach, okazała się zdecydowanie za silna w wyższych dywizjach, w których fani byli w stanie w pełni wykorzystać jej potencjał. Twórcy postanowili nieco przeprojektować zestaw umiejętności omawianej postaci, aby jej docelową grupą odbiorców byli świeży gracze, choć Riot oznajmił, że nie chce, aby jej fani ucierpieli na poprawkach.
Znany jest już nowy skillset, a na serwerach testowych można go przetestować. Data jego wydania jest przewidziana na 8 marca, więc już lada moment gracze będą mogli zagrać nową Yuumi. Na serwerach testowych odkryty został jednak pewien błąd, z którym w jakiś sposób twórcy muszą się uporać.
Riot na temat błędu SFX
Gracze, którzy mieli okazję przetestować nową Yuumi na serwerach testowych z dwiema specyficznymi skórkami, z pewnością zauważyli, że poszczególne efekty dźwiękowe są zdecydowanie za głośne. Problem dotyka każdego, kto znajduje się w pobliżu bohaterki w trakcie rozgrywki i użycia jednego z problematycznych skilli.
Efekty dźwiękowe umiejętności, która przyznaje tarczę nosicielowi w przypadku Yuubee oraz superumiejętności w skórce EDG, mają fragmenty, których głośność jest znacząco podbita.
Zdajemy sobie sprawę z problemu audio w efektach SFX dla R Yuumi w jej skinie EDG i E w skórce Yuubee, w efekcie którego dźwięki odgrywane są zdecydowanie głośniej, niż powinny. W patchu 13.5 użyjemy tymczasowych efektów. Aktualnie pracujemy nad rozwiązaniem, które zostanie wydane w aktualizacji 13.6 z docelowym SFX.
Riot planuje więc użycie tymczasowych efektów dźwiękowych, które zostaną zastąpione docelowymi w kolejnej aktualizacji.
Fani, którzy wyczekują zmian Yuumi, mogą więc spać spokojnie z myślą o tym, że rework nie zostanie przesunięty do kolejnego patcha ze względu na omawiany problem. Docelowe efekty SFX trafią do League of Legends, jednak dopiero w aktualizacji 13.6, która przewidziana jest na 22 marca.