Sponsorowane skórki w LoLu? Nowy Yasuo nosi na ubraniu logo japońskiego producenta
Prestiżowy Yasuo będzie promować japońską markę modową?
Współprace z różnymi markami nie są niczym dziwnym w świecie gier. W innych tytułach, takich jak np. Fortnite, można zauważyć postacie znane z produkcji Marvel Studios, takie jak m.in. Wolverine czy Iron Man. W mobie od Riot Games również pojawiły się podobne współprace, jednak w przypadku LoLa poszły one w stronę mody – przy okazji wydania skórek zespołu True Damage bohaterowie dumnie reklamowali francuski dom mody – Louis Vuitton. Od tamtego momentu społeczność wiedziała, że na tym na pewno się nie zakończy i w przyszłości zapewne pojawią się kolejne nawiązania.
Logo AAPE.JP u Prestiżowego Yasuo
Wszyscy, którzy śledzili League of Legends w czasie wydawania skórek True Damage, wiedzą, że z okazji współpracy z luksusowym domem mody twórcy nie tylko proponowali swoje nowe skiny, ale także masę dodatków czy ubrań z logo Louis Vuitton. O strojach czy gadżetach zrobiło się bardzo głośno. Na tyle, że pojawiały się w nich nawet znane osoby – Selena Gomez wystąpiła w koszulce z True Damage Qiyaną od Louis Vuitton).
Po wydaniu muzycznych skinów dość szybko gracze skupili swoją uwagę na prestiżowych edycjach. Te jeszcze mocniej nawiązywały do mody i po otrzymaniu Prestige True Damage Qiyany społeczność wyczekiwała nowej wersji Senny.
Teraz, gdy już wiadomo, że obie bohaterki reprezentują francuski dom mody, niektórzy zaczęli zastanawiać się, czy kolejni członkowie zespołu również będą powiązani z konkretną marką. Okazuje się, że tak.
Na ostatnio ujawnionej grafice z Yasuo widać logo pewnego producenta – AAPE.JP.
Czy jest tajemniczy skrót AAPE? O firmie można przeczytać:
A Bathing Ape to japońska marka modowa założona przez Nigo (Tomoaki Nagao) w Ura-Harajuku w 1993 roku. Specjalizuje się w odzieży męskiej, damskiej i dziecięcej, prowadząc 19 sklepów w Japonii, w tym sklepy Bape, Bape Pirate, Bape Kids, Bapexclusive Aoyama i Bapexclusive Kyoto.
ZOBACZ – Czym są Quest Skins w League of Legends? Riot zapowiada nowy typ skórek
Jak widać Riot nie skupił się jedynie na jednej marce, ale poszedł z tym o krok dalej. Nie można powiedzieć, że jest to niesamowicie zaskakujące – początki współpracy przy wydawaniu True Damage były jedynie zapowiedzą nowego kierunku w League of Legends. Dziś pozostaje zastanawiać się, kogo promować będą kolejni championi. A jak wiadomo – możliwości jest naprawdę dużo.