w

Spore poprawki Zeri trafiły na serwery testowe. Co dokładnie zmieniają twórcy League of Legends?

Jak prezentują się poprawki Zeri, którym można przyjrzeć się na serwerach PBE?


Aktualizacja 12.10 sporo namieszała w rozgrywce. Bez dwóch zdań wprowadzone poprawki były jednymi z największych, jakie kiedykolwiek trafiły do League of Legends. Twórcy praktycznie natychmiastowo zmuszeni byli do wydania hotfixów, w których odnieśli się do postaci, które znacząco odstawały od normy (Pierwsze poprawki po aktualizacji 12.10 League of Legends trafiają na serwery. Kto wymagał wzmocnień?).

Na serwery testowe natomiast wprowadzane są zmiany bohaterów, którzy również stracili na aktualizacji, jednak nie na tyle, aby konieczne było wydawanie ich natychmiastowych poprawek. Zeri otrzymała na PBE sporą listę zmian. Co dokładnie można tam znaleźć?

Zmiany Zeri na serwerach PBE

Zeri już w patchu 12.9 radziła sobie naprawdę kiepsko. Jej współczynnik zwycięstw nie przekraczał 46% przy stosunkowo niskim pick rate 2,55%. Twórcy wstrzymywali się jednak z wprowadzaniem jakichkolwiek poprawek, ponieważ zdawali sobie sprawę, że aktualizacja 12.10 może odwrócić wszystko do góry nogami.

Mimo braku bezpośrednich zmian Zeri w patchu 12.10 zyskała nieco ponad pół procenta win rate. Jest to prawdopodobnie spowodowane ogólnym zamieszaniem w mecie, a nowy współczynnik zwycięstw dalej zdecydowanie odbiega od satysfakcjonującego zarówno dla fanów, jak i twórców. Z tego powodu bohaterka otrzyma znaczącą ilość zmian. Ich dokładną rozpiskę można znaleźć poniżej.

Podstawowy atak

  • Spowolnienie podstawowego ataku zmienione z 18%-50% na 1 sekundę na 99% na 0,25 sekundy
  • Przelicznik AP wzmocnionego podstawowego ataku zwiększony z 80% do 90%
  • Dodatkowe obrażenia podstawowego ataku od maksymalnego zdrowia celu zwiększone z 1-10% do 3-15%

Burst Fire (Q)

  • Obrażenia zwiększone z 7-15 (+110%-120% AD) do 8-20 (+110%-130% AD)

Ultrashock Laser (W)

  • Zdolność trafi krytycznie przeciwko bohaterom oraz potworom, jeśli przeleciało przez ścianę
  • Spowolnienie zmniejszone z 30%-70% do 30%-50%
  • Przelicznik AD zwiększony z 140% do 150%
  • Czas odnowienia zmniejszony z 13-9 do 12-8 sekund

Spark Surge (E)

  • Czas odnowienia zmniejszony z 26-20 do 24-14 sekund
  • Redukcja czasu odnowienia zmniejszona z 1 do 0,75 sekundy

Lightning Crash (R)

  • Bonusowa prędkość poruszania się za stack zmniejszona z 1,5% do 1%
  • Ilość stacków za trafienie bohatera zwiększona z 4 do 10
  • Czas odnowienia superumiejętności zmniejszony z 120-70 do 100-70 sekund