Reklama

Pierwsze poprawki po aktualizacji 12.10 League of Legends trafiają na serwery. Kto wymagał wzmocnień?

League of Legends

Reklama

Jakie zmiany można znaleźć w pierwszych hotfixach aktualizacji 12.10?

Reklama


Aktualizacja 12.10 jest jedną z największych, jakie dotychczas otrzymało League of Legends. Zmiana podstawowych statystyk każdego bohatera oraz poprawki kluczowych mechanik, jak na przykład głębokie rany, znacząco odbiły się na sile większości postaci. Wiadome było to, że konieczne będzie wprowadzenie dodatkowych buffów lub nerfów dla bohaterów, którzy będą znacząco odbiegali od normy.

Te poprawki trafiają na serwery zaledwie dzień po wydaniu patcha 12.10. Co dokładnie zmienili twórcy?

Dodatkowe nerfy i buffy po aktualizacji 12.10

Wzmocnienia bohaterów

  • Diana
    • Pale Cascade (W)
      • Bazowa wartość tarczy zwiększona z 25/40/55/70/85 do 40/55/70/85/100
    • Lunar Rush (E)
      • Obrażenia zwiększone z 40/60/80/100/120 (+40% AP) do 50/70/90/110/130 (+45% AP)
  • Draven
    • League of Draven (P)
      • Bonusowe złoto przy zabójstwie zwiększone z 25 (+2 za każdy stack) do 40 (+2.5 za każdy stack)
    • Spinning Axe (Q)
      • Bonusowe obrażenia zwiększone z 40/45/50/55/60 (+70/80/90/100/110% bonusowego AD) do 45/50/55/60/65 (+75/85/95/105/115% bonusowego AD)
  • Kled
    • Violent Tendencies (W)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 14/12,5/11/9,5/8 do 12/10,5/9/7,5/6 sekund
    • Chaaaaaaaarge!!! (R)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 160/140/120 do 140/125/110 sekund
  • Renekton
    • Cull the Meek (Q)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 8 do 7 sekund
      • Bazowa wartość leczenia przy trafieniu bohatera zwiększona z 10/14/18/22/26 do 12/18/24/30/36
      • Bazowa wartość leczenia wzmocnionej umiejętności przy trafieniu bohatera zwiększona z 30/42/54/66/78 do 36/54/72/90/108
  • Vladimir
    • Transfusion (Q)
      • Leczenie zwiększone z 20/25/30/35/40 (+30% AP) do 20/25/30/35/40 (+35% AP)
      • Dodatkowe leczenie wzmocnionej umiejętności z przelicznika AP zwiększone z 3,5% za 100 AP do +4% za 100 AP
      • Dodatkowe leczenie wzmocnionej umiejętności przeciwko minionom zwiększone z 30% do 35%
  • Yuumi
    • Zoomies (E)
      • Leczenie zwiększone z 65/90/115/140/165 (+25% AP) do 70/100/130/160/190 (+35% AP)
      • Koszt many zmniejszony z 40/45/50/55/60 (+15% maksymalnej many) do 40/45/50/55/60 (+12% maksymalnej many)

Reklama

Nerfy bohaterów

  • Anivia
    • Flash Frost (Q)
      • Czas odnowienia zwiększony z 11/10/9/8/7 do 12/11/10/9/8 sekund
    • Frostbite (E)
      • Magiczne obrażenia zmniejszone z 50/80/110/140/170 do 50/75/100/125/150
  • Taliyah
    • Rock Surfing (P)
      • Bonusowa prędkość poruszania się zmniejszona z 10/20/35/55% do 10/15/25/40% (na poziomach 1/9/12/15)
      • Czas opadania bonusowej prędkości poruszania się zwiększony z 2,5 do 3 sekund
    • Threaded Volley (Q) – na Wyjałowionej Ziemi
      • Siła i czas trwania spowolnienia zmniejszone z 30/35/40/45/50% na 2 sekundy do 20/25/30/35/40% na 1,5 sekundy
      • Obrażenia zadawane pierwszemu trafionemu celowi zmniejszone z 200% do 190%
    • Unraveled Earth (E)
      • Siła spowolnienia zmieniona z 20/22/24/26/28% do 20% na wszystkich poziomach
      • Czas trwania ogłuszenia zmieniony z 0,6/0,7/0,8/0,9/1 do 0,75 na wszystkich poziomach
  • Kayle
    • Podstawowe statystyki
      • HP na poziom zmniejszone z 99 do 92
      • Bazowa odporność na magię zmniejszona z 26 do 22
    • Starfire Spellblade (E)
      • Bonusowe magiczne obrażenia po aktywowaniu umiejętności zmniejszone z 8/9/10/11/12% (+2% za 100 AP) do 7/8/9/10/11% (+1,5% za 100 AP) brakującego zdrowia celu
  • Vayne
    • Podstawowe statystyki
      • Bazowe HP zmniejszone z 585 do 550
    • Silver Bolts (W)
      • Bonusowe obrażenia zmniejszone z 50/65/80/95/110 (+4/6,5/9/11,5/14% maksymalnego zdrowia celu) do 50/65/80/95/110 (+4/6/8/10/12% maksymalnego zdrowia celu)
  • Senna
    • Podstawowe statystyki
      • Bazowe HP zmniejszone z 590 do 560
    • Absolution (P)
      • Bonusowe fizyczne obrażenia zmniejszone z 1-16% (do poziomu 11) do 1-10% (do poziomu 10) aktualnego zdrowia celu

Usunięto również błąd, który nie pozwalał Swainowi poprawnie ulepszać jego superumiejętności.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej
Reklama
Reklama