Spore zmiany Zeri, które już pojawiły się na serwerach testowych LoLa. Jak prezentują się poprawki?
Szczegółowa rozpiska poprawek Zeri, które przygotowali twórcy. Czy bohaterka odbije się od dna?
Zeri to bohaterka, która od momentu swojej premiery była utrapieniem dla zespołu balansującego League of Legends. Postać radziła sobie fatalnie w standardowych rozgrywkach na Summoner’s Rift natomiast dominowała na profesjonalnej scenie. Ostatecznie mocno odbiło się to na jej popularności i aktualnie postać ma najniższe winrate w grze, które wynosi nieco ponad 43%, a jej pickrate nie przekracza 1%.
Riot prędzej czy później musiał coś z tym zrobić i informuje, że na serwerach testowych pojawiły się poprawki bohaterki. Co dokładnie zostanie zmienione w jednej z nadchodzących aktualizacji?
Pojawienie się przedsezonu na PBE jest świetnym momentem, aby prześlizgnąć DROBNE zmiany Zeri, kiedy nikt nie patrzy. Już teraz pojawiły się na serwerach testowych.
ReklamaZeri będzie z ~900 zasięgu, niekończącym się ultem i wysokimi obrażeniami praktycznie nie miała słabości w zorganizowanym teamie. Sprawiamy, że na bliską odległość bohaterka będzie czuła się nieco bardziej zagrożona, a jej E będzie bardziej nagradzające gracza i pozwalało wycarry’ować niektóre sytuacje.
Rozpiska zmian Zeri
Podstawowe statystyki
- Prędkość poruszania się zwiększona z 325 do 330
- Podstawowe AD zwiększone z 50 do 53
- Podstawowy pancerz zwiększony z 20 do 24
- Podstawowe HP zwiększone z 600 do 630
- Mnożnik prędkości ataku zwiększony z 0,568 do 0,625
- HP na poziom zwiększone z 109 do 115
Podstawowy atak
- Obrażenia w pełni naładowanego ataku zwiększone z 90-200 (+90% AP) (+1-15% maksymalnego HP celu) do 90-200 (+110% AP) (+1-15% maksymalnego HP celu)
Living Battery (P)
- Dodatkowa wartość tarczy zmieniona z 10% nakładającej się prędkości ruchu na 10% prędkości ruchu
- Czas trwania zmniejszony z 3 do 2 sekund
Burst Fire (Q)
- Zasięg zmniejszony z 825 do 750
- Procent nadmiarowej prędkości ataku zmienianej na AD zwiększony z 60% do 70%
- Bazowe obrażenia zwiększone z 8/11/14/17/20 do 15/18/21/24/27
- Przelicznik AD zmniejszony z 100/105/110/115/120% do 104/108/112/116/120% AD
Ultrashock Laser (W)
- Zdolność zadaje teraz obrażenia fizyczne
- Obrażenia zwiększone z 20/55/90/125/160 (+100% AD) (+40% AP) do 20/60/100/140/180 (+130% AD) (+0% AP)
- Czas castowania zmieniony z 2,5 czasu ataku na 0,55-0,3 sekundy (zależne od prędkości ataku)
- Prędkość pocisku zwiększona z 2200 do 2500
- Czas castowania lasera zwiększony z 0,75 do 0,85 sekundy
ZOBACZ – Poprawki Dr Mundo trafiają na serwery testowe League of Legends. Co dokładnie zmienił Riot?
Spark Surge (E)
- Koszt many zmieniony z 80 na wszystkich poziomach na 90/85/80/75/70
- Czas odnowiemnia zmniejszony z 24/22,5/21/19,5/18 do 22/21/20/19/18 sekund
- (Nowy efekt) Przez kolejne 5 sekund Burst Fire Zeri zadaje dodatkowe obrażenia magiczne pierwszemu przeciwnikowi i przeszywa cele.
- Wartość magicznych obrażeń: 20/22/24/26/28 (+20% AP) (+12% bonusowego AD)
- (Nowość) Zadaje teraz do 65% bonusowych obrażeń zależnych od szansy na krytyczne trafienie
- Opadanie przeszywających obrażeń zwiększone zmienione z 60/70/80/90/100% na 80/85/90/95/100%
- Zdolności/ataki redukują czas odnowienia tego skilla o 0,5 sekundy (lub 1,5 w przypadku trafienia krytycznego)
- Zasięg ujawniania przez ściany zwiększony z 850 do 1500
Lightning Crash (R)
- (Usunięto) Nie zadaje już bonusowych magicznych obrażeń
- Zasięg łańcuchowania zwiększony z 450 do 650
- Obrażenia magiczne przy użyciu zwiększone z 150/250/350 (+80% AP) (+80% bonusowego AD) do 175/275/375 (+110% AP) (+100% bonusowego AD)
- Jeśli R trafi minimum jednego championa, Zeri dostanie 10% prędkości poruszania się, 30% prędkości ataku i łańcuchuje swoje ataki przez kolejne 5 sekund. Trafienie championa odświeża ten buff o 1,5 sekundy (do maksymalnie 5 sekund)
- Trafienie championa daje Zeri 1 stack (3 stacki w przypadku trafienia krytycznego) Ovecharge na 1,5 sekundy. Zeri dostaje 0,5% prędkości poruszania się za każdy stack