w

Szczegółowe buffy i nerfy dla postaci LoLa w patchu 10.6

Riot Games

Szczegółowe zmiany w aktualizacji 10.6.


Szósta aktualizacja w tym sezonie przyniesie bardzo dużo zmian. Pięciu bohaterów otrzyma osłabienia i aż trzynastu zostanie wzmocnionych. Na oficjalne serwery wejdzie według harmonogramu już w następną środę 18 marca.

Patch 10.6

Oprócz razem osiemnastu zmian mających za zadanie zbanalsować rozgrywkę, Riot Games postanowiło wprowadzić kolejne postacie do lasu, zmienić kilka przedmiotów, autofilla i wprowadzić mini rework Wukonga.

Przed znakiem “>>>” znajduje się aktualna wartość, a za nim zmieniona w aktualizacji.

Nerfy

  • Senna 
    • AD za duszę 1 >>> 0.75
    • Wyrywanie dusz z bohaterów, cooldown 4 >>> 6/5/4s na poziomach 1/6/11
  • Aphelios
    • Severum lifesteal 8-25% >>> 3-20%
    • Infernum obrażenia zadawane minionom 45 >>> 30%
    • Mini-chakram obrażenia 30-173 >>> 24-164% tAD
  • Garen
    • Magic Restist na poziom 1.25 >>> 0.75
    • Skalowanie się E z obrażeniami krytycznymi 50 >>> 30%
  • Darius
    • Dodatkowe obrażenia W 50-70 >>> 40-60% tAD
    • Koszt many W 30 >>> 40
    • Koszt many E 45 >>> 60
  • Shaco
    • Obrażenia auto ataków klona 75% >>> 60% tAD

Buffy

  • Soraka
    • Wartość uzdrowienia z Q 40-80 >>> 50-90
    • Prędkość ruchu Q 10-20 >>> 15-25%
  • Anivia
    • Czas po wyjściu z R, w którym możemy zadawać dodatkowe obrażenia z E 2s >>> 3s
  • Nasus
    • Przepchnięty do 10.7
  • Urgot
    • Czas trwania spowolnienia Q 1 >>> 1.25
    • Czas trwania stuna E 0.75 >>> 1s
  • Kayn
    • Zwiększono ilość wypadających odłamków z bohaterów potrzebnych do zapełnienia kuli (szybciej zmienimy formę)
  • Kindred
    • AD za poziom 2.26 >>> 2.5
    • Odnowienie brakującego zdrowia W 32-100 >>> 45-100
    • Uzdrowienie R 200-300 >>> 200-400
  • Hecarim
    • Czas trwania fear z R 075.1.5 >>> 0.75-2s bazujący na dystansie
  • Xerath
    • Obrażenia AMP w idealnym punkcie W 50 >>> 66.7%
    • Obrażenia R 200-280 (+43% AP) >>> 200-300 (+45% AP)
  • Veigar
    • Obrażenia Q 70-230 >>> 80-240
  • Draven
    • Prędkość ruchu W 40-60 >>> 50-70%
  • Morgana
    • Prędkość ruchu 330 >>> 335
    • Wartość tarczy E 60-300 >>> 80-300
  • Twisted Fate
    • Przelicznik AP Niebieskiej Karty 0.5 >>> 0.9
    • Przelicznik AP Czerwonej Karty 0.5 >>> 0.7
  • Ryze
    • Regeneracja many na poziom 0.8 >>> 1
    • Obrażenia W 70-160 >>> 90-200

Nowe postacie w dżungli

  • Brand 
    • Pasywka zadaje 120% obrażeń potworom
  • Zyra
    • Rośliny zadają 150% obrażeń potworom
  • Morgana
    • W zadaje 150% obrażeń potworom
  • Shenn
    • Q zadaje maksymalnie 75-175 >>> 120-200 obrażeń potworom
  • Teemo
    • Czas oślepienia z Q został zwiększony o 100% przeciwko potworom
    • Obrażenia E zwiększone do 150% przeciwko potworom
  • Yorick
    • Ghule otrzymują 50% obrażeń od potworów
    • Groby tworzą się po każdym zlikwidowanym dużym potworze

Inne zmiany

  • Jungle pool
  • Zmiany Autofilla (więcej w tym artykule)
  • Parytet Duo
  • Rework Wukonga (więcej w tym artykule)
  • Teleport buff
    • Czas odnowienia 360 >>> 480-240 zależnie od poziomu
    • Dodatkowo generuje 30-45% prędkości ruchu po teleportacji
  • Death Dance Rework
    • Zmieniony z full AD na AD+Armor+MR
  • Funnel Nerf
    • Monster Hunter zabiera teraz tylko 50% XP z minionów
Dołącz
Obserwuj
Więcej z League of Legends