w

Szczegółowy opis kolejnej aktualizacji League of Legends – co zmieni się w 13.14?

Reklama

Co przyniesie kolejna aktualizacja, która wkrótce pojawi się na serwerach LoLa?


Tak, jak wspominał Rioter Matt Leung-Harrison na Twitterze, patch 13.14 będzie dość obszerny. Deweloperzy skupiają się tym razem na junglerach, by lepiej wyważyć metę w lesie. Zapowiadano, że planem jest zmniejszenie skuteczności wczesnych ganków oraz sprawienie, że mniej używane przedmioty wrócą do łask graczy.

Aktualizacja będzie dotykała także sporej części magów. Warto wspomnieć, że patch 13.14 to także moment wypuszczenia najnowszej bohaterki z League of Legends – Darkinki Naafiri.

Patch 13.14

Reklama

Wzmocnienia bohaterów

  • Aatrox
    • The Darkin Blade (Q)
      • Obrażenia zmienione z 10/30/50/70/90 (+60/65/70/75/80% AD) na 10/25/40/55/70 (+60/70/80/90/100% AD)
      • Obrażenia zadawane minionom zmienione ze stałych 55% na 55-70% (na poziomach 1/6/11/16)
  • Diana
    • Pale Cascade (W)
      • Tarcza zwiększona z 40/55/70/85/100 (+25% AP) do 45/60/75/90/105 (+30% AP)
      • Przelicznik AP obrażeń za kulę zwiększony z 15% do 18%
    • Lunar Rush (E)
      • Przelicznik AP zwiększony z 50% do 60%
  • Lissandra
    • Iceborn Subjugation (P)
      • Widma nie zatrzymują się już przed detonacją, nie podążają za wrogami w zarośla, jeśli są ścigani, i nie są ujawniane wrogom przez mgłę wojny.
    • Ice Shard (Q)
      • Teraz spowalnia wszystkich w zasięgu zamiast tylko pierwszego trafionego celu.
      • Pocisk jest rzucany z pozycji po rzuceniu, a nie przed rzuceniem.
    • Frozen Tomb (R)
      • Minimalna wartość heala zwiększona z 90/140/190 (+25% AP) do 100/150/200 (+55% AP)
      • Zwiększono częstotliwość zadawania obrażeń i spowolnienia z 4 do 16 ticków na sekundę
      • Zaktualizowano technologię blokowania dashowania
  • Shaco
    • Deceive (Q)
      • Przelicznik bazowego AD zwiększony z 50% do 60%
      • Bonusowe obrażenia Backstabu zwiększone z 40% do 55%
    • Hallucinate (R)
      • Teraz klon prawidłowo nakłada zdolność pasywną Prowler’s Claw
  • Shyvana
    • Twin Bite (Q)
      • Przelicznik AD zwiększony z 20/35/50/65/80% do 20/40/60/80/100%
      • Teraz zapewnia 40/45/50/55/60% bonusowej prędkości ataku na 2 kolejne ataki
      • Czas odnowienia zwiększony z 7/6,5/6/5,5/5 do 8/7,5/7/6,5/6 sekund
    • Flame Breath (E)
      • Obrażenia on-hit zadają teraz dodatkowo 1% maksymalnego HP celu za każde 100 bazowego AD
  • Volibear
    • Lightning Claws (P)
      • Przelicznik obrażeń magicznych The Relentless Storm zwiększony z 40% do 50%
    • Frenzied Maul (W)
      • Przelicznik leczenia od brakującego zdrowia zwiększony z 8/10/12/14/16% do 8/11/14/17/20%
  • Xerath
    • Bazowe statystyki
      • Bazowa mana zmniejszona z 459 do 400
    • Mana Surge (P)
      • Czas odnowienia zwiększony z 12 do 16 sekund
      • Czas odnowienia jest zmniejszany o 2 sekundy za zabitą jednostkę
      • Teraz aktywuje się również na strukturach
    • Rite of the Arcane (R)
      • Zwiększono ilość castów z 3/4/5 do 4/5/6
      • Obrażenia zmniejszone z 200/250/300 (+45% AP) do 180/220/280 (+40% AP)
      • Obrażenia są teraz zwiększane o 20/25/30 (+5% AP) za każdego trafionego championa do końca trwania umiejętności
  • Zyra
    • Garden of Thorns (P)
      • Przelicznik obrażeń zadawanych potworom zmniejszony z 150% do 100%
      • Teraz zadaje dodatkowe 40-100 (zależne od poziomu) obrażeń potworom
      • Obrażenia zadawane roślinom przez efekty AoE zmniejszone z 4 do 3
      • Obrażenia zadawane roślinom przez ataki z dystansu zwiększone z 4 do 5
    • Rampant Growth (W)
      • Ilość nasion po ulepszeniu zdolności powyżej pierwszej rangi zwiększona z 1 do 2
    • Grasping Roots (E)
      • Nie blokuje już Flasha podczas castowania
    • Stranglethorns (R)
      • Teraz rzuci się na maksymalnym zasięgu zamiast podążać za kursorem
      • Aktualizacja pocisku poprawiona z 4 do 16 ticków na sekundę

Osłabienia bohaterów

  • Hecarim
    • Spirit of Dread (W)
      • Odpowności zmniejszone z 15/20/25/30/35 do 10/15/20/25/30
  • Jax
    • Counter Strike (E)
      • Czas odnowienia zwiększony z 14/12,5/11/9,5/8 do 15/13,5/12/10,5/9 sekund
    • Grandmaster-At-Arms (R)
      • Koszt many zwiększony z 50 do 100
  • Karthus
    • Lay Waste (Q)
      • Obrażenia zmniejszone z 45/62,5/80/97,5/115 do 43/61/79/97/115
      • Przelicznik obrażeń zadawanych potworom zmieniony z 95% do 100%
    • Defile (E)
      • Zwrot many zmniejszony z 15/25/35/45/55 do 10/20/30/40/50
  • Kindred
    • Bazowe statystyki
      • HP zwiększone z 580 do 610
      • Pancerz zwiększony z 26 do 29
    • Dance of Arrows (Q)
      • Czas odnowienia zwiększony z 8 do 9 sekund
      • Obrażenia zmniejszone z 50/75/100/125/150 do 40/65/90/115/140
  • Milio
    • Fired Up! (P)
      • Obrażenia zmniejszone z 25-80 do 15-50 (zależne od poziomu)
    • Warm Hugs (E)
      • Prędkość poruszania się zmniejszona z 15/17,5/20/22,5/25% do 12/14/16/18/20%
  • Rell
    • Bazowe statystyki
      • Bazowy pancerz zmniejszony z 39 do 36
    • Break the Mold (P)
      • Kradzież odporności zmniejszona z 3% do 2% (maksymalne 15% zmniejszone do 10%)
  • Rengar
    • Bazowe statystyki
      • Bazowa regeneracja HP zmniejszona z 7 do 6
    • Savagery (Q)
      • Przelicznik z szansy na trafienie krytyczne zmniejszony z 95% do 75%
  • Rek’Sai
    • Unburrow (W – Zakopana) 
      • Obrażenia zmniejszone z 55/70/85/100/115 do 50/65/80/95/110
    • Furious Bite (E – Odkopana)
      • Obrażenia poprawione z 55/60/65/70/75 (+85% bazowego AD) na 5/10/15/20/25 (+70% całkowitego AD)

Poprawki bohaterów

  • Naafiri
    • Wydanie bohaterki
  • Yorick
    • Bug fixy dla interakcji z lifestealem

Wzmocnienia systemowe

  • Axion Arc
    • Zwrot czasu odnowienia superumiejętności zwiększony z 20% do 5% (+40% Lethality)
  • Prowler’s Claw
    • Lethality zwiększone z 15 do 18
  • Randuin’s Omen
    • Redukcja obrażeń od ciosów krytycznych zwiększona z 20% do 25%
  • Spear of Shojin
    • Koszt zmniejszony z 3400 do 3300
    • HP zwiększone z 300 do 350
  • Spirit Visage
    • Odporność na magię zwiększona z 50 do 60
  • Sterak’s Gage
    • Koszt zmniejszony z 3100 do 3000
    • HP zwiększone z 400 do 450

Poprawki systemowe

  • Galeforce
    • Czas odnowienia zdolności Cloudburst zwiększony z 90 do 120 sekund
  • Crest of Insight (Blue Buff)
    • Ability Haste zmienione ze stałych 10 na 5-20 (zależne od poziomów 1/6/11/16)
  • Ghost
    • Czas trwania zwiększony z 10 do 14 sekund
    • Takedowny nie wydłużają już czasu trwania
  • Infinity Edge
    • Wzmocnienie obrażeń od ciosów krytycznych zwiększone z 35% do 45%
    • AD zmniejszone z 70 do 65
  • Crest of Cinders (Red Buff)
    • True damage zmniejszony z 10-78 (zależne od poziomu, liniowe) >>> 10 (na poziomach 1-5) (następnie +5 za poziom) (75 na poziomie 18)
    • Slow dla postaci walczących w zwarciu zmniejszony z 10/15/20% (na poziomach 1/6/11) do 5/10/15/20% (na poziomach 1/6/11/16)
  • Statikk Shiv
    • Obrażenia zadawane mininom ze zdolności Electroshock zmniejszone z 250-450 (na poziomach 6-18) do 250-350 (na poziomach 9-18)
  • Trinity Force
    • Prędkość ataku zmniejszona z 35% do 33%
  • Threefold Strike
    • Ilość stacków zmniejszona z 5 do 3
    • Bazowe AD na stack zwiększone z 4% do 6%
Reklama
DołączObserwuj
Więcej z League of Legends