Reklama

Szczegółowy opis patcha 13.8 z League of Legends. Co dokładnie zmieni aktualizacja?

League of Legends

Reklama

Co wiadomo na temat kolejnego patcha, który wkrótce trafi do LoLa?

Reklama


Do League of Legends regularnie wydawane są aktualizacje, w których twórcy zazwyczaj przyglądają się balansowi rozgrywki, adresując te postacie oraz przedmioty, które znacząco odstają od reszty. Sporadycznie można również zauważyć większe zmiany, które mają na celu na przykład odświeżenie wybranych postaci.

Do League of Legends zbliżają się mistrzostwa MSI, które zostaną rozegrane na wydawanej aktualizacji 13.8. Twórcy informowali już, że są stosunkowo zadowoleni z aktualnej mety, więc w omawianym patchu pojawiły się tylko mniejsze poprawki. Nie oznacza to jednak, że zmieniło się niewiele.

Aktualizacja 13.8

Wzmocnienia bohaterów

  • Alistar
    • Unbreakable Will (R)
      • Czas trwania zwiększony z 7 do 8,5 sekundy
  • Ezreal
    • Bazowe statystyki
      • Bazowe AD zwiększone z 60 do 62
  • Garen
    • Bazowe statystyki
      • Bazowe AD zwiększone z 66 do 69
      • Bazowy pancerz zwiększony z 36 do 38
  • Janna
    • Zephyr (W)
      • Obrażenia zwiększone z 70/100/130/160/190 (+50% AP) do 80/110/140/170/200 (+60% AP)
    • Eye of the Storm (E)
      • Opóźnienie przed opadaniem tarczy zwiększone z 1,25 do 2,5 sekundy
  • Kha’Zix
    • Taste Their Fear (Q)
      • Obrażenia zwiększone z 60/85/110/135/160 do 70/95/120/145/170
  • Kog’Maw
    • Icathian Surprise (P)
      • Obrażenia zwiększone z 125-550 do 140-650
    • Caustic Spittle (Q)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 8 do 7 sekund
    • Void Ooze (E)
      • Koszt many zmniejszony z 60/70/80/90/100 do 40/55/70/85/100
      • Spowolnienie zmniejszone z 20/28/36/44/52% do 30/35/40/45/50%
  • Leona
    • Eclipse (W)
      • Bonusowy pancerz i odporność na magię zwiększone z 15/20/25/30/35 do 25/30/35/40/45 (niepotwierdzone wartości)
      • Obrażenia zwiększone z 45/80/115/150/185 do 55/90/125/160/195
  • Lillia
    • Dream-Laden Bough (P)
      • Maksymalne obrażenia zadawane stworom zwiększone z 50-150 do 70-150 (based on level)
      • Leczenie z potworów poprawione z 24-75 (+5,4% AP) na 39-54 (+15% AP)
      • Leczenie z bohaterów poprawione z 6-120 (+18% AP) na 6-90 (+30% AP)
  • Nidalee
    • Bazowe statystyki
      • Bazowy pancerz zwiększony z 28 do 32
      • Pancerz na poziom zwiększony z 4,7 do 5
  • Poppy
    • Hammer Shock (Q)
      • Przelicznik od maksymalnego HP celu zwiększony z 8% do 9%
    • Steadfast Presence (W)
      • Bonusowy pancerz i odporność na magię zwiększone z 10% (20% poniżej 40% HP) do 12% (24% poniżej 40% HP)
  • Zoe
    • Zmiany przeniesione do kolejnego patcha

Reklama

Osłabienia bohaterów

  • Aurelion Sol
    • Bazowe statystyki
      • HP na poziom zmniejszone z 95 do 90
      • Pancerz na poziom zmniejszony z 4,3 do 4
  • Jarvan IV
    • Bazowe statystyki
      • AD na poziom zmniejszone z 3,4 do 3
    • Dragon Strike (Q)
      • Obrażenia zmniejszone z 90/130/170/210/250 do 80/120/160/200/240
  • Kayn
    • Shadow Step (E – Shadow Assassin)
      • Czas odnowienia zwiększony z 8 do 9 sekund
      • Bonusowa prędkość poruszania się zmniejszona z 80% do70%
  • Malphite
    • Thunderclap (W)
      • AD wzmocnionego ataku zmniejszone z 30/45/60/75/90 do 30/40/50/60/70
      • Redukcja pancerza w stożku wzmocnionego ataku zmniejszona z 20% do 15%
  • Rakan
    • Bazowe statystyki
      • Bazowy pancerz zmniejszony z 32 do 30
      • Pancerz na poziom zmniejszony z 5,1 do 4,9

Poprawki systemowe

  • Cosmic Drive
    • AP zwiększone z 90 do 100
    • Nowa zdolność pasywna: Zadawanie obrażeń zapewnia stack 2,5 prędkości poruszania się co 1,5 sekundy na kolejne 5 sekund do maksymalnie 10% przy 4 stackach. Po zebraniu wszystkich stacków zapewnia dodatkowe 10% prędkości poruszania się (maksymalnie 20%)
Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej