Szczegółowy opis patcha 14.12 w LoLu. Wszystkie zmiany, jakie wejdą do League of Legends
Reklama
Co zmieni się wraz z wydaniem kolejnego patcha do League of Legends?
Twórcy League of Legends opublikowali szczegółową rozpiskę aktualizacji o numerze 14.12. Standardowo buffy i nerfy dotkną wielu bohaterów, ale również zmieniono rekomendowane runy dla niektórych postaci, jak i koszt oraz ścieżkę budowania pewnych przedmiotów.
Wzmocnienia i osłabienia w patchu 14.12
Reklama
Wzmocnienia bohaterów
Ezreal
- AD na poziom zwiększone: 2,5 >>> 2,75
- Mystic Shot (Q)
- Przelicznik AD zwiększony: 130% >>> 140%
- Trueshot Barrage (R)
- Podstawowe obrażenia zwiększone: 325/500/675 >>> 350/550/750
Karma
Reklama
- Inspire (E)
- Czas trwania bonusowego Movement Speeda zwiększony: 1,5 >>> 2 sekund
- Podstawowa tarcza zwiększona: 80/125/170/215/260 >>> 80/130/180/230/280
- Defiance (R-E)
- Bonus do tarczy zwiększony: 50/90/130/170 >>> 50/100/150/200
Naafiri
- We Are More (P)
- Packmate AD zwiększone: 6-30 (+4.5% bAD) >>> 12-32 (w zależności od poziomu 1-18) (+5% bAD)
- Darkin Daggers (Q)
- Cooldown zmniejszony: 11/10/9/8/7 >>> 9/8,5/8/7,5/7 sekund
- Bleed execute działa teraz na małe potwory.
- [Q2] Leczenie działa teraz na duże/epickie potwory.
Nilah
- Podstawowa regeneracja HP zwiększona: 4 >>> 6
- Armor na poziom zwiększony: 4,2 >>> 4,5
Talon
- Noxian Diplomacy (Q)
- Cast time od teraz skaluje się z Attack Speedem.
- Rake (W)
- Obrażenia wychodzące zwiększone: 0/50/60/70/80 >>> 50/60/70/80/90
- Przelicznik obrażeń przeciwko potworom zmniejszony: 105% >>> 100%
Vladimir
- Sanguine Pool (W)
- Koszt HP zmniejszony: 20% >>> 15% aktualnego HP
- Przelicznik leczenia od obrażeń przed przeliczeniem zwiększony: 15% >>> 30%
- Przelicznik obrażeń na tick od bonusowego HP zwiększony: 2,5% >>> 3,75% (10% >>> 15% łącznie)
Yone
- Podstawowy armor zwiększony: 30 >>> 33
- Zmiana rekomendowanych run.
Yuumi
- Zoomies (E)
- Cooldown zmniejszony: 12/11,5/11/10,5/10 >>> 10 sekund
- Final Chapter (R)
- Bazowe leczenie na hit zwiększone: 25/40/55 >>> 35/50/65
Zmiana rekomendowanych Run:
- Seraphine
- Yone
- Draven
- Talon
- Karma
- LeBlanc
- Zoe
- ZOBACZ – Wygląd nowych skórek oraz wydarzenie Hall of Legends w League of Legends – Ahri oraz LeBlanc
Osłabienia bohaterów
Akali
- Shuriken Flip (E)
- [E1] Obrażenia zmienione: 30/56,25/82,5/108.75/135 (+25,5% AD) (+36% AP) >>> 21/42/63/84/105 (+30% AD) (+33% AP)
- [E2] Obrażenia zmienione: 70/131,25/192.5/253,75/315 (+59,5% AD) (+84% AP) >>> 49/98/147/196/245 (+70% AD) (+77% AP)
Akshan
- Dirty Fighting (P)
- Podstawowe obrażenia zmienione: 10-165 (w zależności od poziomu 1-18) >>> 15/40/80/150 (w zależności od poziomu 1/6/11/16)
- Heroic Swing (E)
- Obrażenia na strzał zmienione: 25/40/55/70/85 (+17,5% bonusowego AD) × (1 + 0,3 na 100% bonusowej prędkości ataku) >>> 15/30/45/60/75 (+15% całkowitego AD) × (1 + 0,3 na 100% bonusowej prędkości ataku)
Ashe
- Frost Shot (P)
- Bazowy bonus obrażeń na celu objętym efektem zamrożenia zmniejszony: 120% >>> 110%
Blitzcrank
- Podstawowe HP zmniejszone: 650 >>> 600
- Mana Barrier (P)
- Czas trwania tarczy zwiększony: 4 >>> 10 sekund
Master Yi
- Alpha Strike (Q)
- Bonusowe obrażenia przeciwko potworom zmniejszone: 75/100/125/150/175 >>> 65/90/115/140/165
- Meditate (W)
- Początkowa redukcja obrażeń na 0,5 sek. zmniejszona: 90% >>> 70%
- Cooldown zwiększony: 9 >>> 10 sekund
Rek’Sai
- Queen’s Wrath (Wynurzona-Q)
- Bonusowy Attack Speed zmniejszony: 45% >>> 35%
- Unburrow (Zanurzona-W)
- Podstawowe obrażenia zmniejszone: 50/75/100/125/150 >>> 30/55/80/105/130
Skarner
- Podstawowe HP zmniejszone: 650 >>> 610
- HP na poziom zwiększone: 102 >>> 105
- Threads of Vibration (P)
- Przelicznik od maksymalnego zdrowia celu zmieniony zmieniony: 7-10% >>> 5-11% (w zależności od poziomu 1-18)
Tryndamere
- Bloodlust (Q-P)
- Bonus AD zmniejszony: 10/15/20/25/30 >>> 5/10/15/20/25
- Spinning Slash (E)
- Podstawowe obrażenia zmniejszone: 80/110/140/170/200 >>> 75/105/135/165/195
Twisted Fate
- AD na poziom zmniejszone: 3,3 >>> 2,5
- Pick a Card (W)
- Koszt many zwiększony: 30/40/50/60/70 >>> 50/55/60/65/70
- Blue Card Bonus
- Zwrot many zwiększony: 50/75/100/125/150 >>> 70/90/110/130/150
Zmiany bohaterów
Aatrox
- Regeneracja zdrowia na poziom zmniejszona: 1 >>> 0,5
- Armor na poziom zwiększony: 4,45 >>> 4,8
- Umbral Dash (E-P)
- Leczenie zmienione: 18/19.5/21/22,5/24% >>> 16% (+0,9% na 100 bonusowego HP)
- Leczenie nie jest już zwiększane do 20/24/28/32/36% po użyciu superumiejętności [R] World Ender
- World Ender (W)
- Zwiększenie leczenia zwiększone: 25/35/45% >>> 50/75/100%
Corki
- Podstawowe AD zmniejszone: 55 >>> 52
- Attack Speed na poziom zwiększony: 2,3% >>> 2,8%
- Phosphorus Bomb (Q)
- Obrażenia zwiększone: 70/115/160/205/250 (+120% bAD) (+70% AP) >>> 70/120/170/220/270 (+120% bAD) (+100% AP)
- Cooldown zmniejszony: 9/8,5/8/7,5/7 >>> 8/7,5/7/6,5/6 sekund
- Gatling Gun (E)
- Podstawowe obrażenia na tick zmniejszone: 6,25/9,375/12.5/15,625/18,75 >>> 6,25/9,0625/11,875/14,6875/17,5 (25/37,5/50/62,5/75 >>> 25/36,25/47,5/58,75/70 na sekundę)
- Redukcja Pancerza i odporności na magię zmniejszona: 3/3,75/4,5/5,25/6 >>> 3/3,5/4/4,5/5 (12/15/18/21/24 >>> 12/14/16/18/20 maksymalnie)
- Koszt many zwiększony: 50/55/60/65/70 >>> 50/60/70/80/90
Wzmocnienia systemowe
Lord Dominik’s Regards
- Zmiana ścieżki budowania: Last Whisper + Cloak of Agility + 950 złota >>> Last Whisper + Noonquiver + 150 złota
Serylda’s Grudge
- Rancor
- Podstawowe przebicie pancerza zwiększone: 20% >>> 25%
Scout’s Slingshot
- Koszt zmniejszony: 900 >>> 800 złota
- Zmiana ścieżki budowania: Dagger + 600 złota >>> Dagger + Dagger + 200 złota
Statikk Shiv
- Zmiana ścieżki budowania: Scout’s Slingshot + Rectrix + 1000 złota >>> Scout’s Slingshot + Rectrix + Pickaxe + 225 złota
Void Staff
- AP zwiększone: 80 >>> 90
Osłabienia systemowe
First Strike
- Podstawowe złoto zmniejszone: 15 >>> 10
- Bonusowe obrażenia zmniejszone: 8% >>> 7%
Noonquiver
- AD zmniejszone: 25 >>> 20
- Zmiana ścieżki budowania: Long Sword + Cloak of Agility + 450 złota >>> Long Sword + Cloak of Agility + Long Sword + 100 złota
Reklama