Szczegółowy opis patcha 14.6 w LoLu. Wszystkie zmiany, jakie wejdą do League of Legends
Reklama
Co zmieni się wraz z wydaniem kolejnego patcha do League of Legends?
Twórcy League of Legends opublikowali szczegółową rozpiskę aktualizacji o numerze 14.6. Wśród zmian znaleźć można liczne przeróbki przedmiotów, sporo buffów i nerfów, oraz większe zmiany Galio.
Wzmocnienia i osłabienia w patchu 14.6
Reklama
Wzmocnienia bohaterów
Cho’Gath
- Feral Scream (W)
- Cooldown zmniejszony: 13/12/11/10/9 >>> 11/10.5/10/9.5/9 sekund
- Vorpal Spikes (E)
- Podstawowe obrażenia zwiększone: 22/34/46/58/70 >>> 22/37/52/67/82 na atak
Diana (Jungle)
Reklama
- Przelicznik prędkości ataku zwiększony: 0,625 >>> 0,694
- Szybkość ataku na poziom zmniejszona: 2,25% >>> 2%
- Moonsilver Blade (P):
- Bonusowa prędkość ataku zmieniona: 15/20/25/30/35/40% (w zależności od poziomu 1/3/6/9/12/15) >>> 15-35% (w zależności od poziomu 1-18 liniowo)
- Wydłużono czas działania potrojonej premii do szybkości ataku po użyciu zdolności: 3 >>> 5 sekund
Ornn
- Searing Charge (E)
- Cooldown zmniejszony: 16/15/14/13/12 >>> 14/13.5/13/12.5/12 sekund
Shen
- Ki Barrier (P)
- Redukcja czasu odnowienia skaluje się teraz liniowo na poziomach 1-18 zamiast na 1/6/9/12/14/16/17/18
Sion
- Decimating Smash (Q)
- Minimalny przelicznik AD: 45/52,5/60/67,5/75% >>> 40/50/60/70/80%
- Maksymalny przelicznik AD: 135/157,5/180/202,5/225% >>> 120/150/180/210/240%
- Soul Furnace (W)
- Tarcza zmieniona: 60/85/110/135/160 (+40% AP) (+8/9/10/11/12% max HP) >>> 60/75/90/105/120 (+40% AP) (+8/10/12/14/16% max HP)
Tryndamere
- Prędkość ataku na poziom zwiększona: 2,9% >>> 3,4%
Osłabienia bohaterów
Briar
- Head Rush (Q)
- Teraz może skakać do wardów sojuszników i przeciwników
- Blood Frenzy (W1)
- Bonusowa prędkość ataku zmniejszona: 55/70/85/100/115% >>> 54/68/82/96/110%
- Snack Attack (W2)
- Leczenie zmniejszone: 25/30/35/40/45% >>> 24/28/32/36/40%
- Certain Death (R)
- Podstawowe obrażenia zmniejszone: 150/300/450 >>> 150/250/350
Gragas (Top)
- Podstawowe HP zmniejszone: 670 >>> 640
- Barrel Roll (Q)
- Koszt many zwiększony: 80/75/70/65/60 >>> stałe 80
Karma (Mid)
- Mana na poziom zmniejszona: 50 >>> 40
- Regeneracja many na poziom zwiększona: 0,5 >>> 0,8
- Gathering Fire (P) Mantra (R)
- Redukcja cooldownu zmieniona: 5 >>> 4 sekund
- Inner Flame/Soulflare (Q/R-Q)
- Koszt many zwiększony: stałe 45 >>> 40/50/60/70/80
- Defiance (R-E)
- Bonusowa tarcza zmniejszona: 25/75/125/175 >>> 50/90/130/170 (w zależności od poziomu Mantry)
- Mantra (R)
- Cooldown zwiększony 40/37/34/31 >>> 40/38/36/34 sekund
Senna (ADC)
- Absolution (P)
- Mist Wraith częstotliwość pojawiania się ze stworów zabitych przez Sennę zmniejszona: 8,333% >>> 2,8%
Smolder
- Super Scorcher Breath (Q)
- Pułap HP wymaganego do egzekucji zmniejszony z 1,25% (+2.5% na 100 [P] Dragon Practice stacków) >>> 6,5% (nie skaluje się) (Egzekucja odbywa się teraz na przy 7,625% HP)
- Egzekucja sprawdzana jest teraz po tym, jak Smolder zada obrażenia (wcześniej przy obrażeniach zadanych przez dowolnego sojusznika).
- Achooo! (W)
- Szerokość pocisku zmniejszona: 125 >>> 115
- Flap, Flap, Flap (E)
- Bonusowa prędkość poruszania zmniejszona: 100% >>> 75%
Volibear
- Thundering Smash (Q)
- Bonusowa prędkość poruszania zmniejszona: 12/17/22/27/32% >>> 12/16/20/24/28%
- Stormbringer (R)
- Cooldown zwiększony: 130/115/100 >>> 140/120/100 sekund
Zmiany bohaterów
Galio
- Colossal Smash (P)
- Cooldown jest teraz statyczny (nie można go skrócić za pomocą Ability Haste).
- Skrócono czas odnowienia o 3 sek. za każdego bohatera i epickiego potwora trafionego umiejętnością.
- Atak zapewnia teraz 40% bonusowej prędkości ataku.
- Obrażenia zmienione: 15-200 (w zależności od poziomu 1-18) (+100% AD) (+50% AP) (+60% bonusowej odporności na magię) >>> 15-115 (w zależności od poziomu 1-18) (+100% AD) (+40% AP) (+60% bonusowej odporności na magię)
- Winds of War (Q)
- Przelicznik AP wstępnych obrażeń zmniejszony: 75% >>> 70%
- Cooldown zmniejszony: 12/11/10/9/8 >>> 12/10,75/9,5/8,25/7 sekund
- Shield of Durand (W)
- Redukcja obrażeń magicznych zmieniona: 25/30/35/40/45% (+5% per 100 AP) (+12% na 100 bonusowej odporności na magię) >>> 20/25/30/35/40% (+4% na 100 AP) (+8% na 100 bonusowej odporności na magię) (+1% na 100 HP)
- Minimalne bazowe obrażenia zmniejszone: 20/35/50/65/80 >>> 20/30/40/50/60
- Justice Punch (E)
- Bazowe obrażenia zmniejszone: 90/130/170/210/250 >>> 75/115/155/195/235
- Przelicznik obrażeń przeciwko celom innym niż bohater zwiększony: 50% >>> 80%
Kayn
- Reaping Slash (Q)
- Teraz blokuje używanie przedmiotów w trakcie trwania animacji.
- Darkin Bonus (Q w formie Darkina)
- Przelicznik od bazowego maksymalnego zdrowia celu zwiększony: 5% >>> 6%
- Umbral Trespass (R w formie bazowej i niebieskiej)
- Przelicznik bazowego AD zmniejszony: 175% >>> 150%
Wzmocnienia systemowe
Infinity Edge
- Critical Strike Damage increased 40% >>> 50%
Navori Quickblades
- AD zwiększone: 60 >>> 65
- Ścieżka budowania zmieniona: Pickaxe + Caulfield’s Warhammer + Cloak of Agility + 725 złota >>> B.F. Sword + Caulfield’s Warhammer + Cloak of Agility + 300 złota
Lord Dominik’s Regards i Mortal Reminder
- Przebicie pancerza zwiększone: 30% >>> 35%
Osłabienia systemowe
Zmiany efektywności przedmiotów epickich
- Większość przedmiotów epickich została osłabiona do 100-110% skuteczności w złocie, co plasuje je poniżej jednoskładnikowych przedmiotów epickich, takich jak B.F. Sword lub Needlessly Large Rod.
- Bami’s Cinder – Immolate
- Obrażenia zmienione: 12 (+1% bonus HP) >>> 13 (0,5% bonus HP)
- Brutalizer
- Lethality zmniejszone: 8 >>> 5
- Caulfield’s Warhammer
- AD zmniejszone: 25 >>> 20
- Fiendish Codex
- AP zmniejszone: 35 >>> 25
- Glacial Bucker
- Koszt zwiększony: 900 >>> 950 złota
- Ścieżka budowania zmieniona: Sapphire Crystal + Cloth Armor + 250 złota >>> Sapphire Crystal + Cloth Armor + Glowing Mote + 50 złota
- Haunting Guise
- AP zmniejszone: 35 >>> 30
- Hearthbound Axe
- AD zmniejszone: 20 >>> 15
- Koszt zmniejszony 1200 >>> 1150 złota
- Hextech Alternator
- AP zmniejszone: 50 >>> 45
- Kircheis Shard – Jolt
- Obrażenia zmniejszone: 60 >>> 50
- Serrated Dirk
- AD zmniejszone: 25 >>> 20
- Spectre’s Cowl
- HP zmniejszone: 250 >>> 200
- Podstawowa regeneracja zdrowia zmieniona: 0% >>> 100%
- Incorporeal – pasywka została usunięta
- Ścieżka budowania zmieniona: Ruby Crystal + Null-Magic Mantle + 400 złota >>> Ruby Crystal + Null-Magic Mantle + Rejuvenation Bead + 100 złota
- Steel Sigil
- Ścieżka budowania zmieniona: Long Sword + Cloth Armor + 450 złota >>> Long Sword + Cloth Armor + Cloth Armor + 150 złota
- Tunneler
- Koszt zwiększony: 1100 >>> 1150
- Verdant Barrier
- Koszt zmniejszony: 1800 >>> 1700
Solstice Sleigh
- Going Sledding
- Bonusowa prędkość poruszania zmniejszona: 25% >>> 20%
- Czas trwania bonusowej prędkości poruszania zmniejszony: 3 >>> 2,5 sekund
Przypływ złota z przedmiot dla supportów
- World Atlas – Quest
- Zmniejszono próg ulepszenia: 500 >>> 400 złota
- Zmniejszono ilość złota za zabicie miniona: 20 >>> 15
- Ilość złota za zadawanie obrażeń przeciwnikom lub strukturom zmniejszona: 30/28 >>> 22/20 (melee/ranged)
- Runic Compass – Quest
- Zmniejszono próg ulepszenia: 1000 >>> 800 złota
- Zmniejszono ilość złota za zabicie miniona: 28 >>> 20
- Ilość złota za zadawanie obrażeń przeciwnikom lub strukturom zmniejszona: 34/32 >>> 24/22 (melee/ranged)
Zmiany systemowe
Voidgrubs
- Defensive Measures
- Teraz Voidgruby otrzymują opadające leczenie zamiast tarczy, kiedy zabity zostanie jeden z nich (pasek zdrowia pokazuje faktyczne HP zabierane przez Smite)
Przedmioty startowe
- Poniższe przedmioty są teraz unikatowe i nie można kupić ich jednocześnie:
- Doran’s Ring
- Doran’s Blade
- Doran’s Shield
- Gustwalker Hatchling
- Mosstomper Seedling
- Scorchclaw Pup
- World Atlas
- Runic Compass
Reklama