w

Szczegółowy opis zmian aktualizacji 11.24b z League of Legends. Co dokładnie zmieni Riot?

Co Riot zmieni w nadchodzącym na serwery micropatchu 11.24b?


Do League of Legends regularnie trafiają aktualizacje, które mają na celu wzmacnianie bohaterów i innych elementów rozgrywki, którzy radzą sobie gorzej, niż powinni oraz osłabianie tych, którym w grze idzie zbyt dobrze. 8 grudnia na serwery trafiła ostatnia aktualizacja tego roku, a okres świąteczny oznaczał, że kolejny patch pojawi się na serwerach dopiero w styczniu.

Riot postanowił wydać jednak micropatch 11.24b, który jak na “drobną aktualizację” zawiera całkiem sporo poprawek. Co dokładnie zmienią twórcy gry?

Spis micropatcha 11.24b

Wzmocnienia bohaterów

  • Gwen
    • Podstawowe statystyki
      • Bazowe HP zwiększone z 550 do 590
  • Olaf
    • Berserker Rage (P)
      • Maksymalna prędkość ataku zwiększona z 75% do 100%
  • Kai’Sa
    • Second Skin (P)
      • Obrażenia on-hit zwiększone z 4-10 (+1-5) (+10-20% AP) do 4-16 (+1-8) (+15-25% AP)
    • Icathian Rain (Q)
      • Przelicznik AD zwiększony z 40% bonusowego AD do 50% bonusowego AD
    • Void Seeker (W)
      • Zwrot czasu odnowienia ewoluowanej umiejętności zwiększony z 70% do 77%
  • Varus
    • Living Vengeance (P)
      • Czas trwania bonusowej prędkości ataku zwiększony z 5 do 5/7/8/11 sekund (na poszczególnych poziomach 1/6/11/16)
    • Blighted Quiver (W)
      • Obrażenia on-hit zwiększone z 7/8/9/10/11 (+25% AP) do 7/9/11/13/15 (+30% AP)
      • Przelicznik obrażeń za zdetonowany stack zwiększony z +2% za 100 AP maksymalnego HP celu do +2.5% za 100 AP maksymalnego HP celu
  • Pyke
    • Gift of the Drowned Ones (P)
      • Poziom zdrowia zmienianego w szare, kiedy w pobliżu jest dwóch lub więcej przeciwników zwiększony z 35% do 40%
    • Bone Skewer (Q)
      • Obrażenia zwiększone z 85/135/185/235/285 do 100/150/200/250/300

Osłabienia bohaterów

  • Dr Mundo
    • Podstawowe statystyki
      • Regeneracja HP zmniejszona z 8 do 6,5
    • Infected Bonesaw (Q)
      • Minimalne obrażenia zmniejszone z 80/135/190/245/300 do 80/130/180/230/280
  • Kassadin
    • Void Stone (P)
      • Redukacja obrażeń magicznych zmniejszona z 15% do 10%
  • Lux
    • Light Binding (Q)
      • Czas odnowienia zwiększony z 11/10,5/10/9,5/9 do 11 na wszystkich poziomach umiejętności
      • Podstawowe obrażenia zmniejszone z 80/125/170/215/260 do 80/120/160/200/240
  • Vayne
    • Final Hour (R)
      • Bonusowe AD zmniejszone z 35/50/65 do 25/40/55
  • Talon
    • Rake (W)
      • Mnożnik obrażeń w potwory w jungli zmniejszony z 150% do 130%

Wzmocnienia run

  • Glacial Augment
    • Przelicznik z leczenia i tarczy zwiększony z 7% do 9% (za 10% dodatkowej siły leczenia i tarcz)

Osłabienia run

  • First Strike
    • Bonus obrażeń zmniejszony z 10% do 9%
Dołącz
Obserwuj
Więcej z League of Legends