Reklama

Szczegółowy opis zmian Aurelion Sola z LoLa. Wszystkie informacje na temat jego umiejętności

League of Legends

Reklama

Pracownik Riotu, który tworzył nowy skillset Aurelion Sola dzieli się sporą ilością szczegółów.

Reklama


Aurelion Sol od momentu swojej premiery borykał się z problemami dotyczącymi zestawu umiejętności. Bohater został stworzony na bazie Ao Shina – innego championa, który był smokiem i miał pojawić się w LoLu zanim porzucono jego projekt. Mimo że skillset Aureliona jest specyficzny i nie każdemu przypadnie do gustu, miał grupę oddanych fanów, którzy się z nim polubili.

Próby uratowania popularności bohatera, które podejmował Riot na ten moment wypadały stosunkowo kiepsko. Gracze interesowali się nim zaledwie chwilę po aktualizacji, a następnie wszystko wracało do wcześniejszej normy.

Jest spora szansa, że tym razem jednak będzie inaczej – Riot już jakiś czas temu zapowiedział, że po raz kolejny zaktualizuje Aureliona, prezentując zupełnie nowy rodzaj reworku, który polega na zachowaniu wyglądu i modeli championa, dając mu zupełnie nowy zestaw umiejętności. Fani LoLa mieli okazję poznać już opisy nowych skilli bohatera, a teraz Rioter dzieli się dodatkowymi szczegółami na ich temat (Opis i prezentacja umiejętności Aurelion Sola po reworku. Jak wyglądają nowe skille bohatera LoLa?). Czego jeszcze mogli dowiedzieć się gracze?

Reklama

Zaktualizowany Aurelion Sol

Kosmiczny Kreator (P)

  • Zdolność pasywna stackuje się w nieskończoność. W wyrównanej grze bohater zbierze ich około 350.
    • Stardust działa podobnie do zdolności pasywnej Veigara. Champion dostaje 1 stack za miniona, 3 za miniona oblężniczego, 5 za bohatera itd.

Oddech Światła (Q)

  • Zdolność zadaje 3 typy obrażeń.
    • Na początku będzie zadawała obrażenia w czasie.
    • Następnie utworzy stożek za pierwszym trafionym celem.
    • Trzeci typ obrażeń to % maksymalnego HP celu, który pochodzi ze stacków zdolności pasywnej.
  • Zdolność jest ładowana i trzeba ją przytrzymać w trakcie jej używania. Ma cooldown i maksymalny czas trwania, jednak nie w czasie lotu.
  • Zdolnością można celować dookoła Aureliona, kiedy się lata.

Astralny Lot (W)

  • Jest to stara zdolność Aurelion Sola, jednak została odpowiednio dopasowana. Ma znacznie mniejszy zasięg, ale dużo lepiej się skaluje.
    • Bohater będzie mógł przelecieć 7,5 jednostki więcej za każdy stack.
  • Champion będzie leciał w linii prostej.
  • Widoczność będzie taka sama, jak w przypadku lotu z serwera live, ale przeciwnicy nie widzą, gdzie Aurelion wyląduje.
  • Aurelion może przerwać lot na kilka sposobów. Zarówno przez ponowne użycie W, jak i wykonanie komendy ruchu. Ponadto w momencie, kiedy używa Q w trakcie lotu, można po prostu się ruszyć, aby przerwać obie zdolności lub użyć W, aby zatrzymać się i dalej używać Q po wylądowaniu.

Osobliwość (E)

  • Przy 350 stackach zdolność jest wielkości rzeki, więc będzie można zablokować przejście w przypadku walki na smoku lub Nashorze.
  • Zdolność dobija od maksymalnego HP celu. Domyślnie Aurelion nie będzie niszczył tanków, ale przy wystarczającej ilości stacków może nim zostać.
    • 40 stacków zapewnia około 1% maksymalnego HP do dobicia. Bez stacków jest to 5%.
  • Miniony i potwory tracą prędkość poruszania się, kiedy znajdują się w zasięgu E.

Spadająca Gwiazda / Załamanie Firmamentu (R)

  • Przy 350 stackach zdolność jest rozmiaru środkowej alei. Fala uderzeniowa zadaje obrażenia wszystkim wrogim bohaterom niezależnie od tego gdzie się znajdują.
    • Jeśli ult miałby zadać 500 damage’u, globalna fala uderzeniowa zada również 500. Bije tylko bohaterów oraz epickie stwory, więc nie można zabić Barona, będąc na bocie.
  • Ma zwyczajne R, które stunuje. Podrzucenie może być odblokowane wystarczającą ilością Stardustu.
  • Zachowuje się podobnie do ulta Ziggsa. Ma opóźnienie, ale jest ono niewielkie (mniej niż sekunda).
  • Twórcy zakładają, że bohater użyje ulepszonego ulta około 3 razy na grę.

Pojawiła się również informacja na temat przeliczników AD. Bohater nie będzie ich posiadał – zgodnie ze słowami projektanta Riot Yelough champion raczej nie będzie używał podstawowych ataków poza wczesną fazą gry, a jego Q będzie sprawdzało się jako lepsze narzędzie do dobijania mobów. Bazowa prędkość ataku nie została zmieniona, a zasięg wynosi teraz 550 jednostek.

Na ten moment Aurelion był projektowany z myślą o grze na midzie, jednak niewykluczone, że jeśli gracze będą tego chcieli, zostanie zbalansowany pod kątem jungli. Domyślnym mitycznym przedmiotem jest Crown of the Shattered Queen. W teamfightach bohater ma trzymać się z zewnątrz podobnie do Vex, mając możliwość wejścia na tyły wroga. Na razie nie otrzyma nowych skórek, jednak twórcy zapowiadają, że te pojawią się w przyszłości. Aktualizacja trafi na serwery live 8 lutego w patchu 13.3.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej
Reklama
Reklama