Szczegóły reworku Rell z League of Legends. Jak dokładnie zmienią się umiejętności bohaterki?

League of Legends

Reklama

Ujawniono dokładne informacje na temat tego, jak będzie wyglądała zreaworkowana Rell.

Reklama


Rell pojawiła się w League of Legends pod koniec 2020 roku i dość szybko okazało się, że nie cieszy się dużą popularnością. Mówiono, że jej premiera była nudna i przez wiele osób zupełnie pominięta. Narzekano, że zestaw umiejętności postaci ma pewne wady, które sprawiają, że Rell nigdy nie będzie szczególnie użyteczna i lubiana przez fanów gry.

Miłośnicy bohaterki, którzy mimo wszystko polubili ją za jej lore czy charakter, prosili Riot, by ten wprowadził pewną aktualizację i poprawił co nieco w zestawie postaci. Po ponad 2 latach od premiery twórcy ujawnili, że planują wydać pomniejszą aktualizację – midscope – która to ma naprawić opisywaną bohaterkę.

Szczegóły reworku trafiły na PBE. Jak się prezentują?

Bazowe statystyki

  • Prędkość ataku zwiększona z 0,55 do 0.625
  • Prędkość ataku na poziom zmniejszona z 2% do 1,5%
  • Pancerz na poziom zmniejszony z 4,2 do 3
  • Odporność na magię na poziom zmniejszona z 2,05 do 1

Break the Mold (P)

Zdolność pasywna zbiera teraz stacki i jest dodawana do każdej zdolności. Duże combo W + Ult nagradza ją sporą ilością odporności. Ma ona nieco mniejsze bazowe statystyki w swojej klasie, ale są one zdecydowanie lepsze, kiedy trafi większą ilość przeciwników.

Reklama
  • Niszczenie pancerza i odporności na magię zmniejszone z 10% do 3%
  • Niszczenie pancerza i odporności na magię stackuje się do 5 razy na cel
  • Wszystkie zdolności nakładają teraz stack zdolności pasywnej
  • Minimalna kradziona wartość zmniejszona z 5-12 do 2,5-5 zależne od poziomu
  • Minimalna wartość kradzieży od minionów zmniejszona z 0,5-2 do 0,25-1 zależne od poziomu
  • Rell zatrzymuje odporności na czas trwania buffa nawet jeśli cel umiera
  • Nie zadaje już bonusowych magicznych obrażeń przy trafieniu
  • Trafienie nowego celu nie odświeża czasu trwania na wszystkich celach

Shattering Strike (Q)

Q jest teraz w stanie mocno przywalić! Rell ma teraz nieco większy zasięg z jej CC w walkach i na więcej sposobów może zainicjować walkę. Może spróbować trafić Q, aby wejść W lub zacząć W, a następnie użyć Q, aby priorytetowe cele nie uciekły. Zmiany wymagały jednak nieco nerfów, ale tarcza dalej jest na swoim miejscu.

  • Teraz ogłusza wszystkie cele na 0,75 sekundy
  • Nakłada zdolność pasywną i pełne obrażenia wszystkim celom
  • Nie leczy już siebie i sojusznika
  • Zmieniono zasięg z 685 przed Rell i 150 za nią na 520 przed bohaterką i 220 za nią
  • Czas odnowienia zwiększony z 9/8/7/6/5 do 11/10,5/10/9,5/9
  • Czas castowania zwiększony z 0,35 do 0,5 sekundy

Rell potrzebuje sporo pomocy, aby radzić sobie z czyszczeniem jungli, ale może okazać się dobrym wyborem. Jeśli postać dalej będzie miała problemy, nic nie stoi na przeszkodzie, abyśmy mogli ją wspierać.

  • Dodano 250% obrażeń stworom w jungli

Ferromancy (W)

  • W – Mounted Buff
    • Pasywna prędkość poruszania się zostanie przeniesiona na E
    • Usunięto prędkość poruszania się, kiedy postać ma wierzchowca
  • W – Dismounted Buff

Stan bez wierzchowca jest teraz tym, w którym chce się być w walce dla dodatkowych statystyk

    • Zwiększa prędkość ataku o 15/20/25/30/35%
    • Zwiększa zasięg o 75 jednostek

Spowolnienie bohaterki nie ma teraz ograniczenia prędkości poruszania się, więc buffy są bardziej wartościowe, kiedy bohaterka nie ma mounta. Jeśli zbuduje się z myślą o prędkości poruszania się może być szybsza od innych championów nawet bez wierzchowca.

    • Redukcja prędkości zmieniona z 280 do 15% (nerf w early i buff w późniejszych fazach gry)
    • Usunięto ograniczenie prędkości bez wierzchowca
  • W – Crash Down

Nerfy tutaj są zapłatą za zwiększone obrażenia i zasięg bez wierzchowca i zdecydowanie poprawione E i Q. AoE jest zdecydowanie dalej wystarczające, aby trafić całą wrogą drużynę.

    • Obrażenia zmniejszone z 70/105/140/175/210 do 70/100/130/160/190
    • Tarcza zmniejszona z 35/60/85/110/135 +12% maksymalnego zdrowia do 30/55/80/105/130 +10% maksymalnego zdrowia
    • Maksymalny dystans slide’owania zmniejszony z 375 do 320
    • Zasięg AoE zmniejszony z 200 do 180
    • Obszar został zmniejszony z 400×775 do 360×680
    • Zasięg skoku zmniejszony z 500 do 400
    • Czas podbicia zmniejszony z 1 do 0,75 sekundy
  • W – Mount Up
    • Prędkość ataku zmniejszona z 25/30/45/40/45% na 3,5 sekundy do 30% opadającego przez 1 sekundę
    • Zadaje 250% obrażeń potworom w jungli

Full Tilt (E)

Nowe E pozwala Rell zacząć walkę, poczuć się szybką i szarżować na przeciwników. Pozwala być zdecydowanie bardziej aktywnym w walkach i pozycjonować się lepiej pod W. E w Q również ma całkiem spory potencjał.

Wzmocnienie sojuszników jest również świetnym sygnałem dla sojuszników do inicjacji walki. Dodatkowa prędkość poruszania się w kierunku sojusznika z linii przydaje się podczas ucieczki, kiedy nie wszystko pójdzie po naszej myśli.

Wzmocnienie AA i Q dodaje kolejne AoE do nałożenia zdolności pasywnej i zapewnia nieco obrażeń, które są z pewnością przydatne.

Magnet Storm (R)

  • Brak zmian superumiejętności poza nakładaniem stacka zdolności pasywnej.
Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Czytaj więcej