Szczegóły reworku Rell z League of Legends. Jak dokładnie zmienią się umiejętności bohaterki?
Ujawniono dokładne informacje na temat tego, jak będzie wyglądała zreaworkowana Rell.
Rell pojawiła się w League of Legends pod koniec 2020 roku i dość szybko okazało się, że nie cieszy się dużą popularnością. Mówiono, że jej premiera była nudna i przez wiele osób zupełnie pominięta. Narzekano, że zestaw umiejętności postaci ma pewne wady, które sprawiają, że Rell nigdy nie będzie szczególnie użyteczna i lubiana przez fanów gry.
Miłośnicy bohaterki, którzy mimo wszystko polubili ją za jej lore czy charakter, prosili Riot, by ten wprowadził pewną aktualizację i poprawił co nieco w zestawie postaci. Po ponad 2 latach od premiery twórcy ujawnili, że planują wydać pomniejszą aktualizację – midscope – która to ma naprawić opisywaną bohaterkę.
Szczegóły reworku trafiły na PBE. Jak się prezentują?
Bazowe statystyki
- Prędkość ataku zwiększona z 0,55 do 0.625
- Prędkość ataku na poziom zmniejszona z 2% do 1,5%
- Pancerz na poziom zmniejszony z 4,2 do 3
- Odporność na magię na poziom zmniejszona z 2,05 do 1
Break the Mold (P)
Zdolność pasywna zbiera teraz stacki i jest dodawana do każdej zdolności. Duże combo W + Ult nagradza ją sporą ilością odporności. Ma ona nieco mniejsze bazowe statystyki w swojej klasie, ale są one zdecydowanie lepsze, kiedy trafi większą ilość przeciwników.
Reklama
- Niszczenie pancerza i odporności na magię zmniejszone z 10% do 3%
- Niszczenie pancerza i odporności na magię stackuje się do 5 razy na cel
- Wszystkie zdolności nakładają teraz stack zdolności pasywnej
- Minimalna kradziona wartość zmniejszona z 5-12 do 2,5-5 zależne od poziomu
- Minimalna wartość kradzieży od minionów zmniejszona z 0,5-2 do 0,25-1 zależne od poziomu
- Rell zatrzymuje odporności na czas trwania buffa nawet jeśli cel umiera
- Nie zadaje już bonusowych magicznych obrażeń przy trafieniu
- Trafienie nowego celu nie odświeża czasu trwania na wszystkich celach
Shattering Strike (Q)
Q jest teraz w stanie mocno przywalić! Rell ma teraz nieco większy zasięg z jej CC w walkach i na więcej sposobów może zainicjować walkę. Może spróbować trafić Q, aby wejść W lub zacząć W, a następnie użyć Q, aby priorytetowe cele nie uciekły. Zmiany wymagały jednak nieco nerfów, ale tarcza dalej jest na swoim miejscu.
- Teraz ogłusza wszystkie cele na 0,75 sekundy
- Nakłada zdolność pasywną i pełne obrażenia wszystkim celom
- Nie leczy już siebie i sojusznika
- Zmieniono zasięg z 685 przed Rell i 150 za nią na 520 przed bohaterką i 220 za nią
- Czas odnowienia zwiększony z 9/8/7/6/5 do 11/10,5/10/9,5/9
- Czas castowania zwiększony z 0,35 do 0,5 sekundy
Rell potrzebuje sporo pomocy, aby radzić sobie z czyszczeniem jungli, ale może okazać się dobrym wyborem. Jeśli postać dalej będzie miała problemy, nic nie stoi na przeszkodzie, abyśmy mogli ją wspierać.
- Dodano 250% obrażeń stworom w jungli
Ferromancy (W)
- W – Mounted Buff
- Pasywna prędkość poruszania się zostanie przeniesiona na E
- Usunięto prędkość poruszania się, kiedy postać ma wierzchowca
- W – Dismounted Buff
Stan bez wierzchowca jest teraz tym, w którym chce się być w walce dla dodatkowych statystyk
- Zwiększa prędkość ataku o 15/20/25/30/35%
- Zwiększa zasięg o 75 jednostek
Spowolnienie bohaterki nie ma teraz ograniczenia prędkości poruszania się, więc buffy są bardziej wartościowe, kiedy bohaterka nie ma mounta. Jeśli zbuduje się z myślą o prędkości poruszania się może być szybsza od innych championów nawet bez wierzchowca.
- Redukcja prędkości zmieniona z 280 do 15% (nerf w early i buff w późniejszych fazach gry)
- Usunięto ograniczenie prędkości bez wierzchowca
- W – Crash Down
Nerfy tutaj są zapłatą za zwiększone obrażenia i zasięg bez wierzchowca i zdecydowanie poprawione E i Q. AoE jest zdecydowanie dalej wystarczające, aby trafić całą wrogą drużynę.
- Obrażenia zmniejszone z 70/105/140/175/210 do 70/100/130/160/190
- Tarcza zmniejszona z 35/60/85/110/135 +12% maksymalnego zdrowia do 30/55/80/105/130 +10% maksymalnego zdrowia
- Maksymalny dystans slide’owania zmniejszony z 375 do 320
- Zasięg AoE zmniejszony z 200 do 180
- Obszar został zmniejszony z 400×775 do 360×680
- Zasięg skoku zmniejszony z 500 do 400
- Czas podbicia zmniejszony z 1 do 0,75 sekundy
- W – Mount Up
- Prędkość ataku zmniejszona z 25/30/45/40/45% na 3,5 sekundy do 30% opadającego przez 1 sekundę
- Zadaje 250% obrażeń potworom w jungli
- ZOBACZ – Kto otrzyma skórki DRX – zwycięzców Worlds 2022. Do kogo należy wersja prestiżowa, nowe skiny
Full Tilt (E)
Nowe E pozwala Rell zacząć walkę, poczuć się szybką i szarżować na przeciwników. Pozwala być zdecydowanie bardziej aktywnym w walkach i pozycjonować się lepiej pod W. E w Q również ma całkiem spory potencjał.
Wzmocnienie sojuszników jest również świetnym sygnałem dla sojuszników do inicjacji walki. Dodatkowa prędkość poruszania się w kierunku sojusznika z linii przydaje się podczas ucieczki, kiedy nie wszystko pójdzie po naszej myśli.
Wzmocnienie AA i Q dodaje kolejne AoE do nałożenia zdolności pasywnej i zapewnia nieco obrażeń, które są z pewnością przydatne.
Magnet Storm (R)
- Brak zmian superumiejętności poza nakładaniem stacka zdolności pasywnej.