Reklama

Teamfight Tactics: Patch 12.18 – Opis zmian

League of Legends

Reklama

Szczegóły zmiany w patchu 12.18 Teamfight Tactics.

Reklama


Łapcie za swój sprzęt do nurkowania i zagłębcie się w nowym patchu!

Nie skaczcie tylko na główkę, jesteśmy na płyciźnie. Ten patch jest pełen wzmocnień słabszych kompozycji, zwłaszcza tych opartych na wymianach i kilku smoków. Wprowadziliśmy również nieco zmian wyważenia w aktualizacji w środku poprzedniego tygodnia. Zapraszamy także z Pingu i spółką na przygodę w Niezbadanych Krainach podczas nowego wydarzenia – Sekrety Płycizn!

PATCH W SKRÓCIE

SEKRETY PŁYCIZN

Zapraszamy w tym patchu z Pingu i spółką na przygodę w Niezbadanych Krainach podczas nowego wydarzenia – Sekrety Płycizn! Będziecie mieli czas aż do patcha 12.20 na zbadanie ojczyzn przedstawicieli nowych pochodzeń (domu lagunowych, Mrocznych Lotów i Nomsy’ego) i zdobycie darmowej zawartości. Więcej informacji znajdziecie tutaj. Dodaliśmy również mnóstwo nowych przedmiotów do personalizacji! Sprawdźcie poniżej:

Reklama

JAJA SEKRETÓW PŁYCIZN

Z jaj Sekretów Płycizn (390 RP) może wykluć się Chibi Wysłanniczka Smoków Kai’Sa (2% szans), której popisowy efekt wykończenia sprawi, że twoi przeciwnicy przemokną do suchej nitki (od łez).

Pozostałe jaja zawierają nowe odmiany Upiorka i Srebrnoskrzydłego inspirowane Duszami Smoków z Summoner’s Rift. Odmiany te można też kupować pojedynczo w cenie 925 RP za sztukę! Przyjrzyjcie się najstraszniejszym odmianom Małych Legend: Piekielny Upiorek, Starszy Upiorek, Oceaniczny Upiorek, Górski Upiorek, Podniebny Upiorek.

A teraz czas na nowe odmiany Srebrnoskrzydłego: Podniebny Srebrnoskrzydły, Piekielny Srebrnoskrzydły, Oceaniczny Srebrnoskrzydły, Górski Srebrnoskrzydły, Starszy Srebrnoskrzydły.


CHIBI KAI’SA

Icathiański Deszcz? Nie, to tylko mżawka. Chibi Kai’Sa jest dostępna w sklepie za 1900 RP. Ma ona własny wyjątkowy wybuch – Icathiański Deszcz.

DUŻE ZMIANY

Duże jak wymiana kostura Bonkeykonga!


CECHY

Dzięki naszym zmianom gwiezdnych gwiezdne kule będą rosnąć w siłę z każdym poziomem gwiazdek gwiezdnej jednostki. Chcemy również wykorzystać tę zmianę do wzmocnienia tej cechy.

Kanonierzy przestrzeliwują wszystko na wylot szybciej, niż tego chcieliśmy. W związku z tym trafia ich duże osłabienie przy 4 kanonierach i mniejsze przy 6. Będzie to miało znaczny wpływ na kompozycję składającą się z kanonierów i jednostek Mrocznego Lotu, której szło trochę zbyt dobrze, ponieważ ogromna część obrażeń Gravesa była zadawana przez wystrzały z armaty.

Nagrody otrzymywane dzięki migoczącej łusce nie były wystarczająco silne, aby skłonić do inwestycji w tę cechę. Poprzez wzmocnienie najgorzej radzących sobie przedmiotów migoczącej łuski nie tylko sprawimy, że stanie się ona silniejsza, ale również zmniejszymy różnice w ogólnej skuteczności przedmiotów. Na wszelki wypadek wzmacniamy także Jaxa.

  • Jakość gwiezdnych kul bierze teraz pod uwagę tylko poziom gwiazdek unikalnych jednostek. Zbieranie duplikatów 3-gwiazdkowych jednostek 1. kategorii nie zwiększy jakości poza pierwszą jednostką.
  • Jakość gwiezdnych kul zwiększa się za każdy poziom gwiazdek, a nie na określonych łącznych poziomach gwiazdek. Oznacza to, że średnia jakość gwiezdnych kul wzrasta. Składniki przedmiotów i pełne przedmioty mogą wypaść wcześniej.
  • Współczynnik obrażeń od ataku strzału z działa kanonierów: 150/300/475%  150/250/450%
  • Dodatkowe zdrowie Wysłanników Smoków: 250/600/900/1200 pkt.  250/600/800/1000 pkt.
  • Dodatkowa moc umiejętności Wysłanników Smoków: 18/30/50/75 pkt.  18/30/50/70 pkt.
  • Wzmocnienie/osłabienie mocy umiejętności magów: 75/100/125/150%  80/110/140/170%
  • Prędkość ataku skrzydeł gniewu podczas Szału: 50/100/175/250%  50/100/150/250%
  • Czas ładowania przedmiotu migoczącej łuski – Korony Bohaterów: 6 sek.  5 sek.
  • Złoto przyznawane przez przedmiot migoczącej łuski – Zdeterminowanego Inwestora: 10 szt.  15 szt.
  • Liczba sojuszników przy życiu wymagana do otrzymywania złota przedmiotu migoczącej łuski – Absurdalnie Wielkiego Klejnotu: 3  2
  • Szansa na aktywację przedmiotu migoczącej łuski – Kostura Złotnika: 33%  40%
  • Podstawowa moc umiejętności i mana przedmiotu migoczącej łuski – Kostura Złotnika: 15 pkt.  20 pkt.
  • Podstawowe zdrowie przedmiotu migoczącej łuski – Zbroi Magnata: 200 pkt.  350 pkt.

JEDNOSTKI: 1. KATEGORIA

Bonkeykong.

  • Współczynnik obrażeń od ataku Miażdżącego Ciosu Wukonga: 165/180/195%  185/200/230%

JEDNOSTKI: 2. KATEGORIA

Wertykalnym lagunowym nie szło najlepiej – i to nie tylko dlatego, że są popularni w każdej poczekalni. Kompozycja ta często opiera się na wymianie z rzeszą (potencjalnych) prowadzących o niskim koszcie. Żeby pomóc lagunowym, wzmacniamy ich gwiazdy, aby warto było rozwijać ich poziom gwiazdek!

Lux jest świetną jednostką do wyposażania w przedmioty, ale jej animacje wydają się powolne. Przyśpieszamy jej animację rzucania zaklęcia, co powinno pomóc, zwłaszcza gdy rzuca je dwukrotnie dzięki cesze maga. Jednocześnie odrobinę zmniejszamy jej obrażenia stałe w ramach rekompensaty za zwiększoną liczbę rzuceń, które będzie wykonywać dzięki temu wzmocnieniu.

  • Prędkość ataku Apheliosa: 0,75 jedn.  0,7 jedn.
  • Obrażenia Eksplozji Przypływu Kai’Sy: 35/55/75 pkt.  40/60/85 pkt.
  • Animacja Kosmicznego Rozbłysku Lux jest teraz trochę szybsza.
  • Obrażenia Kosmicznego Rozbłysku Lux: 350/425/575 pkt.  325/400/500 pkt.
  • Kosmiczny Rozbłysk Lux teraz przemieszcza się dalej w linii prostej po trafieniu pierwotnego celu.
  • Leczenie Niestabilnego Nurtu Zaca: 200/220/270 pkt.  220/250/300 pkt.

JEDNOSTKI: 3. KATEGORIA

Wysłannik Smoków Nunu szybko stał się jedną z dominujących kompozycji. Poniższe zmiany umiejętności Nunu wraz z osłabieniem wyższych poziomów cechy Wysłanników Smoków powinny znacznie zmniejszyć skuteczność tej kompozycji.

Zippy miotał się po całej Konwergencji i niejednemu nabił guza, lecz był trochę zbyt podekscytowany, przez co często nie trafiał w cel – naprawiamy błąd w celowaniu Zippy’ego, co powinno poprawić wybieranie ofiary Ataku Saltem.

  • Wzmocnienie obrażeń Gryzu! Nunu w postaci obrażeń nieuchronnych: 33%  20%
  • Wzmocnienie obrażeń Gryzu! Nunu nie skaluje się już multiplikatywnie ze wzmocnieniem obrażeń Pogromcy Olbrzymów.
  • Dodatkowe obrażenia trzeciego ataku Bezlitosnego Gromu Volibeara: 110/155/215 pkt.  125/175/240 pkt.
  • Obrażenia Wodnego Wstrząsu Zeri: 160/240/420 pkt.  200/300/475 pkt.
  • Naprawiony błąd Zippy’ego: Zippy powinien częściej atakować wrogów trafionych Atakiem Saltem po rzuceniu zaklęcia.
  • Obrażenia od ataku Zippy’ego: 80 pkt.  85 pkt.

JEDNOSTKI: 4. KATEGORIA

Wcześniej zmniejszyliśmy obrażenia od ataku Daeji do 0 pkt., aby usunąć jej synergię z Emblematem Szeptów. Emblemat sprawiał jednak problemy w połączeniu nie tylko z Daeją, więc wyrzuciliśmy go, tak jak rage quitter wyrzuca klawiaturę podczas efektu wykończenia Wysłannika Smoków Yasuo. Jako że Emblemat jest teraz częścią pradawnej historii Smoczych Ziem, cofamy Daeję do jej poprzedniej, łatwiejszej do wyposażenia i prostszej formy – tak zwane Daejavu.

Wzmacniamy również nieradzące sobie za dobrze smoki dla moich ulubionych kompozycji wertykalnych oraz Mroczny Lot. SMOKI, DO BOJU!

  • Daeja – PRZERÓBKA (ZNOWU): Jej efekt bierny, Poryw Wiatru, zadaje teraz obrażenia fizyczne. Daeja może zostać wyposażona w przedmioty z obrażeniami od ataku, takie jak Ostrze Śmierci czy Huragan Runaana.
  • Obrażenia od ataku Daeji: 0 pkt.  20 pkt.
  • Obrażenia efektu biernego Porywu Wiatru Daeji: 40/60/180 pkt.  25/40/150 pkt.
  • Zmniejszenie obrażeń nefrytowego stylu Shi Oh Yu: 15/20/50%  20/25/50%
  • Współczynnik obrażeń od ataku Nefrytowego Stylu Shi Oh Yu: 230/250/1000%  250/275/1000%
  • Obrażenia wiru od trzeciego rzucenia zaklęcia Kwiatu Przypływu Sohma: 275/375/1500 pkt.  300/420/1500 pkt.
  • Leczenie zależne od brakującego zdrowia Dekretu Władcy Smoków Swaina: 11%  12%

JEDNOSTKI: 5. KATEGORIA

Wygląda na kolejne wzmocnienie wertykalnych gwiezdnych.

  • Obrażenia Czarnej Dziury Aureliona Sola: 325/550/4000 pkt.  350/575/4000 pkt.
  • Zwiększenie obrażeń Czarnej Dziury Aureliona Sola po 18 sek. walki: 15%  20%

PRZEDMIOTY

Ostatni Szept był trzonem zbyt wielu mocnych kompozycji opartych na obrażeniach od ataku.

  • Przebicie pancerza Ostatniego Szeptu: 60%  50%
  • Przebicie pancerza Wiecznego Szeptu (przedmiot światła): 60%  50%

ULEPSZENIA

Jakiś smok wysłał Wysłannikom Smoków nowe ulepszenie.

Wprowadzamy szczęśliwą liczbę (3) drobnych wzmocnień dla Szczęśliwych Rękawic, aby ulepszenie działało lepiej i z fartem.

  • Łupienie many Rzezimieszka Zabójców: 50%  65%
  • NOWOŚĆ – srebrne ulepszenie: Zebranie Wysłanników Smoków. Co 2 rundy na twojej ławce pojawi się losowy Wysłannik Smoków. Zdobywasz Kai’Sę.
  • Procentowe wzmocnienie Przyszłego Bohatera Wysłanników Smoków: 50%  66%
  • Szczęśliwe Rękawice: Jednostki skupiające się na obrażeniach od ataku w pierwszej linii będą otrzymywać lepiej dopasowane przedmioty.
  • Szczęśliwe Rękawice: Od teraz będą zapewniać ukończone przedmioty zamiast składników (nawet podczas wczesnych faz gry).
  • Szczęśliwe Rękawice: Usunęliśmy kilka słabszych możliwości, aby wzmocnić ulepszenie.
  • Zmniejszenie obrażeń odbicia Rykoszetu Kanonierów: 33%  40%
  • Czas działania niewrażliwości na kontrolę tłumu Zielonego Całunu: 15 sek.  20 sek.
  • Przebicie pancerza Słabego Punktu: 20%  10%

NIEWIELKIE ZMIANY

Mniejsze, ale nadal ważne zmiany, aby obniżyć poziom lepszych kompozycji i pomóc tym gorszym wznieść się na nowe wyżyny.


CECHY

Osłabiamy skalowanie łuskobójców za szkalowanie smoków.

  • Łuskobójca: Dodatkowe obrażenia magiczne: 15/50/115%  15/50/100%

JEDNOSTKI: 1. KATEGORIA

By uczynić większą liczbę kompozycji opartych na wymianie bardziej opłacalnymi, postanowiliśmy nieco podrasować kilku tanich bohaterów.

  • Obrażenia Wewnętrznego Płomienia Karmy: 210/280/350 pkt.  210/280/420 pkt.
  • Zwiększenie zdrowia Furii Świtu Nasusa: 225/350/550 pkt.  225/350/650 pkt.
  • Obrażenia na sekundę zadawane sąsiadującym wrogom przez Furię Świtu Nasusa: 70/100/170 pkt.  70/100/185 pkt.
  • Współczynnik obrażeń od ataku Mobilizacji Setta: 150/155/160%  150/155/170%

JEDNOSTKI: 2. KATEGORIA

Jax może i nie potrzebuje prawdziwej broni, ale naprawdę przydałoby mu się dodatkowe 5 pkt. pancerza i odporności na magię.

  • Pancerz i odporność na magię Jaxa: 40 pkt.  45 pkt.

JEDNOSTKI: 3. KATEGORIA

Wygląda na to, że jest to patch na Mistrzostwa League of Legends. Wzmacniają Lee Sina, bo chcą zobaczyć jego szalone zagrania, ale przecież już je tutaj robi, więc nie widzę w tym problemu.

  • Osłabienie maksymalnej many Lee Sina: 30/80 pkt.  30/90 pkt.

PRZEDMIOTY

  • Zasięg podpalenia Świetlistej Peleryny (przedmiot światła): 4 pola  3 pola
  • Czas działania tarczy Przysięgi Bastionu (przedmiot światła): 3 sek.  4 sek.
  • Pancerz i odporność na magię zapewniane sojusznikom przez Przysięgę Bastionu (przedmiot światła): 30 pkt.  35 pkt.

ULEPSZENIA

  • Próg wykończenia Smoczego Imperialnego zależny od maksymalnego zdrowia: 15%  18%
  • Złoto przyznawane przez Ławkę Pandory: 5 szt.  7 szt.

TRYBY

HYPER ROLL

  • Podstawowa moc umiejętności przedmiotu migoczącej łuski – Kostura Złotnika: 15 pkt.  20 pkt.
  • NOWOŚĆ – Zebranie Wysłanników Smoków (ulepszenie): Co rundę na twojej ławce pojawi się losowy Wysłannik Smoków. Zdobywasz Kai’Sę.

NAPRAWIONE BŁĘDY

  • Naprawa błędu związanego z wybuchem Puszczanie Kaczek została przesunięta do patcha 12.19.
  • Mroczny Lot poświęca teraz jednostkę w momencie aktywacji Mrocznego Lotu w chwili automatycznego umieszczenia jednostki Mrocznego Lotu na planszy pod koniec fazy zakupów, jeśli mieliście wolne pole.
  • Mroczny Lot poprawnie wyświetla teraz pole poświęcenia oraz efekty wizualne łańcuchów nieaktywnym graczom i duchom.
  • Szerzenie wiary: Naprawiliśmy rzadki błąd, w wyniku którego niematerialne armie mogły poświęcać kilka jednostek naraz i zyskiwać w ten sposób wiele przedmiotów.
  • Niezasłużona nagroda: Nilah nie odświeża czasu odnowienia zaklęcia, jeśli jej cel zginie od obrażeń zadanych z innego źródła niż jej zaklęcie.
  • Zippy powinien częściej atakować wrogów trafionych Atakiem Saltem po rzuceniu zaklęcia.
  • Po zresetowaniu zaklęcia Nilah ponownie go używa na najbliższym celu zamiast na najdalszym.
  • Nilah poprawnie ponownie używa umiejętności, jeśli zabije cel znajdujący się w rogu planszy.
  • Obrażenia Nilah powinny być lepiej zgrane z jej animacją.
  • Gratisy: Miraż Skarbu Piratów nie daje już skrzyni po rundach przeciwko stworom.
  • Ławka Pandory i Rekombobulator będą wyciągały z puli poprawną liczbę jednostek przy przekształcaniu jednostek drugiej i trzeciej kategorii.
  • Następujące ulepszenia nie będą już oferowane graczom, którzy wybrali ulepszenie Zbudowany Inaczej: Era Smoków, Starożytne Archiwa II (Starożytne Archiwa I są już dla nich wyłączone), Smoczy Imperialny, Dusza Smoka.
  • Hyper Roll: Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze otrzymywali dodatkowe punkty doświadczenia podczas rund Smoka Skarbów.
  • Drobne zmiany opisów: Zaktualizowaliśmy opis łuskobójcy, aby poprawnie wyjaśniał działanie cechy.
Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej