Teamfight Tactics: Patch 12.21 – Opis zmian
Szczegóły zmiany w patchu 12.21 Teamfight Tactics.
Witajcie w patchu Mistrzostw Świata Smoczych Ziem!
Będzie krótko, bo skupiamy się na rozwiązaniu problemów związanych z siłą w mecie na potrzeby sceny profesjonalnej – nie będziemy przecież stawiać mety na głowie. Wspomnimy jednocześnie, że opublikowaliśmy śródtygodniową aktualizację w opisie patcha 12.20. Jest tam kilka większych zmian, na które możecie rzucić okiem. Jeżeli natomiast szukacie więcej informacji na temat Mistrzostw Świata Smoczych Ziem, to tutaj znajdziecie wszystko, czego potrzebujecie.
Patch w skrócie
DUŻE ZMIANY
Duże niczym aktualizacje Potwory Atakują! w naszym omówieniu przez deweloperów!
Reklama
CECHY
Kule armatnie powinny wystrzeliwać z armaty, nie gdzieś z dołu.
- Współczynnik obrażeń od ataku strzału z działa kanonierów: 150/275/450% ⇒ 150/300/500%
JEDNOSTKI: 3. KATEGORIA
W ostatnim patchu zabraliśmy Nomsy’emu trochę obrażeń od zaklęć, żeby ukierunkować go bardziej jako nie-maga. Po tym osłabieniu jesteśmy zadowoleni z pozycji, w jakiej znajduje się teraz jako mag. Wydaje nam się jednak, że naszego ulubionego okrągłego smoka (sorki, Pogiel) można by jeszcze trochę dopieścić. Między wzmocnieniami przyzywaczy i kanonierów Nomsy powinien odkrywać wszystkie pasje i odnaleźć się w dobrze zbalansowanym stylu życia.
Po tym, jak Nunu stracił swoje obrażenia nieuchronne, biedak stoczył się i został zwykłym botem wpychanym na planszę tylko dla cechy miraż (8). Dajemy mu pokaźne wzmocnienie, żeby znów został porządną jednostką 3. kategorii. Przecież każdy zasługuje na drugą szansę. No, może każdy poza Wysłannikiem Smoków Nunu. Nawet jeśli go sobie weźmiecie, to chłopak i tak padnie przed obrońcami z porządną odpornością na magię (zwłaszcza Terrą).
- Liczba celów przyzywacza Nomsy’ego i Fanaberii Lulu: 2 ⇒ 3
- Obrażenia Gryzu! Nunu: 350/500/925 pkt. ⇒ 375/525/925 pkt.
- Wzmocnienie obrażeń Gryzu! Nunu w przypadku, gdy cel ma mniej zdrowia: 40% ⇒ 50%
PRZEDMIOTY (ŚWIATŁA)
Wyważenie naszych najbardziej lśniących przedmiotów.
- Dodatkowa prędkość ataku Ostatniego Szeptu (przedmiot światła): 25% ⇒ 35%
- Czas działania tarczy Przysięgi Bastionu (przedmiot światła): 4 sek. ⇒ 3 sek.
- Pancerz i odporność na magię Przysięgi Bastionu (przedmiot światła): 35 pkt. ⇒ 30 pkt.
- Dodatkowa prędkość ataku Żywszego Srebra (przedmiot światła): 50% ⇒ 60%
- Leczenie zależne od procentu brakującego zdrowia Rozgrzeszenia (przedmiot światła): 18% ⇒ 22%
- Współczynnik obrażeń od ataku dodatkowych pocisków Nawałnicy Runaana (przedmiot światła): 120% ⇒ 110%
- Dodatkowa prędkość ataku Kosy Statikka (przedmiot światła): 10% ⇒ 30%
- Dodatkowe zdrowie Peleryny Zaćmienia (przedmiot światła): 300 pkt. ⇒ 200 pkt.
ULEPSZENIA
W patchu 12.20 zbudowaliśmy ulepszenie Zbudowany Inaczej naprawdę inaczej, odbierając mu możliwość kumulowania się. Teraz, kiedy potencjał ulepszeń jest niższy, możemy wprowadzić wzmocnienie we wszystkich kategoriach.
- Dodatkowe zdrowie Zbudowanego Inaczej I: 200–350 pkt. ⇒ 250–400 pkt.
- Dodatkowe zdrowie Zbudowanego Inaczej II: 250–475 pkt. ⇒ 300–525 pkt.
- Dodatkowe zdrowie Zbudowanego Inaczej III: 300–600 pkt. ⇒ 350–650 pkt.
- Jednostki przyznawane przez Zagracony Umysł: 3 ⇒ 2
- Obrażenia od ataku i moc umiejętności Przygotowania: 4/5/8 pkt. ⇒ 3/4/7 pkt.
- Wytrzymałość tarczy Protektorów Kosmosu za każdy składnik: 30 pkt. ⇒ 35 pkt.
NIEWIELKIE ZMIANY
Niewielkie jak szansa, że Mortowi nie przeszkadza, że w kolejnej rotacji ogłosimy Rammusa.
JEDNOSTKI: 1. KATEGORIA
Chociaż Karma nie jest zbyt popularna i nie ma zbyt wysokiego współczynnika zwycięstw na scenie profesjonalnej, to stała się prowadzącą Wysłanników Smoków o dość dużym priorytecie dla reszty z nas. Drobne osłabienie powinno ograniczyć jej wpływ, a jeśli chcecie skorzystać na nim jeszcze bardziej, spróbujcie stawiać swoich obrońców i prowadzących w nieco większej odległości od siebie.
- Obrażenia Wewnętrznego Płomienia Karmy: 210/280/400 pkt. ⇒ 200/265/380 pkt.
JEDNOSTKI: 2. KATEGORIA
Ponownie przybywamy z naszymi wzmocnieniami dla Lux, które zaginęły gdzieś w kosmosie i nie wprowadzono ich w patchu 12.20.
- Obrażenia od pierwszego uderzenia Kosmicznego Rozbłysku Lux: 325/400/500 pkt. ⇒ 325/410/525 pkt.
- Obrażenia od kolejnych uderzeń Kosmicznego Rozbłysku Lux: 175/200/230 pkt. ⇒ 175/210/240 pkt.
JEDNOSTKI: 4. KATEGORIA
Opis patcha nie byłby opisem patcha bez jakiejś zmiany Xayah. Tym razem padło na wzmocnienie średniej 3-gwiazdkowej Xayah i jednocześnie jej zestawów przedmiotów skupionych na obrażeniach od ataku.
- Współczynnik obrażeń od ataku przywołanych z powrotem piór rzuconych przez Aż Pióra Lecą! Xayah: 18% ⇒ 20/20/30%
JEDNOSTKI: 5. KATEGORIA
Gwiazdą tej części jest twój lokalny opis!
- Zmieniliśmy opis Soraki, żeby zawierał liczbę gwiazd przywoływanych przy każdym użyciu.
ULEPSZENIA
Znów pozwalamy, żeby Pochłanianie Dusz pojawiało się na etapie 2–1, ponieważ odpowiada to graczom, którzy chcą wykorzystać tę strategię. Teoretycznie jest to „cofnięcie”, ale to ulepszenie czasami wywoływało też błędy i mimo wszystko niekiedy pojawiało się we wspomnianym momencie.
- Pochłanianie Dusz (Mroczny Lot) znów może się pojawić na etapie 2–1.
TRYBY
HYPER ROLL
- Obrażenia od ataku i moc umiejętności Przygotowania: 6/7/10 pkt. ⇒ 4/6/9 pkt.
URZĄDZENIA PRZENOŚNE
Choć obecnie w ustawieniach na urządzeniach przenośnych znajdziecie jedynie możliwość regulacji głośności, to w przyszłości ta zmiana pozwoli nam dodać bardziej przydatne funkcje, do których dostęp będziecie mieć w Konwergencji i poza nią.
- Teraz macie dostęp do Ustawień z poziomu gry!
NAPRAWIONE BŁĘDY
- Kamizelka Różanych Kolców (przedmiot światła) teraz poprawnie blokuje wszystkie dodatkowe obrażenia od trafienia krytycznego, nie tylko 75% tych obrażeń.
- Jaxuj się: Ulepszenie Trener Osobisty (Hyper Roll) przyznaje teraz Jaxa.
- Niewzruszony: Naprawiono błąd, w wyniku którego Portal Zz’rot i Zawołanie Zz’Rot nie prowokowały wrogów.
- Ulepszeni bohaterowie będą teraz prawidłowo rozpoczynać z 1 ładunkiem Przygotowania.