Wcześniejszy opis aktualizacji 13.1, która wkrótce trafi do League of Legends. Co dokładnie się zmieni?
Reklama
Jakie zmiany przyniesie pierwsza aktualizacja, która trafi do League of Legends w 2023 roku?
Reklama
Pracownicy Riotu przed świętami wzięli sobie urlop, planując wyłącznie środkową aktualizację 12.23b, z której poprawki trafiły do League of Legends 15 grudnia. Od tego momentu gra nie widziała zmian, a te mają pojawić się już wkrótce – w aktualizacji 13.1.
Dotychczas można było przeczytać wpisy, które mówiły o poszczególnych poprawkach zapowiadanych przez twórców. Teraz natomiast udostępniony został już szczegółowy opis patcha. Co dokładnie można w nim znaleźć?
Aktualizacja 13.1
Wzmocnienia bohaterów
- Shaco
- Deceive (Q)
- Koszt many zmniejszony z 60 do 40
- Obrażenia krytyczne trafienia w plecy zwiększone z 30% do 40%
- Two-Shiv Poison (E)
- Przelicznik AD zwiększony z 75% do 80%
- Deceive (Q)
- Jayce
- Bazowe statystyki
- AD zwiększone z 54 do 57
- Lightning Field (W)
- Obrażenia na tick zwiększone z 25/40/55/70/85/100 do 35/50/65/80/95/110
- To the Skies! (Q)
- Obrażenia zwiększone z 55/100/145/190/235/280 do 65/115/165/215/265/315
- Bazowe statystyki
- Lissandra
- Bazowe statystyki
- HP zwiększone z 104 do 110
- Ice Shard (Q)
- Spowolnienie zwiększone z 16/19/22/25/28% do 20/24/28/32/36%
- Ring of Frost (W)
- Czas odnowienia zmniejszony z 14/13/12/11/10 do 12/11/10/9/8 sekund
- Bazowe statystyki
- Sion
- Bazowe statystyki
- HP zwiększone z 615 do 655
- Decimating Smash (Q)
- Maksymalne obrażenia zwiększone z 70/135/200/265/330 do 90/155/220/285/350
- Bazowe statystyki
- Xayah
- Bazowe statystyki
- Prędkość ataku zwiększona z 0,625 do 0,658
- Przelicznik prędkości ataku zwiększony z 0,625 do 0,658
- Bazowe statystyki
- Twisted Fate
- Wild Cards (Q)
- Czas odnowienia zmniejszony z 6 do 6/5,75/5,5/5,25/5 sekund
- Pick A Card (W)
- Przelicznik AP niebieskiej karty zwiększony z 90% do 115%
- Przelicznik AP czerwonej karty zwiększony z 60% do 70%
- Wild Cards (Q)
Osłabienia bohaterów
- Aatrox
- Deathbringer Stance (P)
- Obrażenia zmniejszone z 5-12% do 4-10%
- Umbral Dash (E)
- Leczenie podczas trwania superumiejętności zmniejszone z 25/30/35/40/45 do 20/23/28/32/36
- World Ender (R)
- Prędkość poruszania się zmniejszona z 60/80/100% do 50/65/80%
- Deathbringer Stance (P)
- Dr. Mundo
- Bazowe statystyki
- HP zmniejszone z 653 do 613
- Przyrost pancerza zmniejszony z 4,2 do 3,7
- Blunt Force Trauma (E)
- Bonusowe AD zmniejszone z 2,5/3/3,5/4% do 2/2,5/3/3,5/4% maksymalnego HP
- Bazowe statystyki
- Fiora
- Duelist’s Stance (P)
- Obrażenia zmniejszone z 3(+4,5% za 100 bonusowego AD) >>> 3(+4% za 100 bonusowego AD)
- Lunge (Q)
- Przelicznik zmniejszony z 95/100/105/110/115% do 90/95/100/105/110% bonusowego AD
- Duelist’s Stance (P)
- K’Sante
- Bazowe statystyki
- Prędkość poruszania się zmniejszona z 335 do 330
- Dauntless Instinct (P)
- Obrażenia zmniejszone z 10-25 do 5-20
- Path Maker (W)
- Minimalne obrażenia zmniejszone z 4,25/4,5/4/75/5/5,25 do 2/2,25/2,5/2,75/3% maksymalnego zdrowia celu
- Maksymalne obrażenia zmniejszone z 8,25/8,5/8,75/9/9,25% do 7/7,25/7,5/7,75/8% maksymalnego zdrowia celu
- Bazowe statystyki
- Rammus
- Bazowe statystyki
- AD zmniejszone z 56 do 53
- HP zmniejszone z 634 do 614
- Defensive Ball Curl (W)
- Procentowy bonus odporności wzmacnia teraz statystyki przyznawane przez W
- Pancerz zmniejszony z 40 do 25
- Procent pancerza zmniejszony z 60/70/80/90/100% do 40/55/70/85/100%
- Bazowe statystyki
- Yuumi
- Prowling Projectile (Q)
- Obrażenia zmniejszone z 50/90/130/170/210/250 do 50/80/110/140/170/250
- Wzmocnione obrażenia zmniejszone z 60/110/160/210/260/310 do 60/100/140/180/220/260
- Prowling Projectile (Q)
- Zeri
- Bazowe statystyki
- AD na poziom zmniejszone z 1,5 do 1,3
- Burst Fire (Q)
- Obrażenia zmniejszone z 15/18/21/24/27 do 15/17/19/21/23
- Bazowe statystyki
Reklama
Wzmocnienia przedmiotów
- Axiom Arc
- Lethality zwiększone z 10 do 18
- Catalyst of Aeons
- Obrażenia zmieniane w manę zmniejszone z 8% do 7%
- Mana zmieniana w leczenie zwiększona z 20% do 25%
- Maksymalne leczenie za cast zwiększone z 15 do 20
- Rod of Ages
- Obrażenia zmieniane w manę zmniejszone z 8% do 7%
- Mana zmieniana w leczenie zwiększona z 20% do 25%
- Maksymalne leczenie za cast zwiększone z 15 do 20
- Bonusowa prędkość poruszania się zwiększona z 25% do 35%
- Czas trwania prędkości poruszania się zwiększony z 2 do 3 sekund
- Ograniczenie prędkości poruszania się zmienione z 250 do 200
- Horizon Focus
- AP zwiększone z 85 do 100
- Winter’s Approach
- Koszt zmniejszony z 2700 do 2600
- HP zwiększone z 350 do 400
Poprawki przedmiotów
- Jak’Sho, the Protean
- Koszt zwiększony z 3100 do 3200
- Odporności zwiększone z 2 na sekundę +15% całkowitych odporności przy maksymalnych stackach do 2 na sekundę +20%
- Wartość wysysania zwiększona z 3% maksymalnego HP do 80 (+7% maksymalnego HP)
- Nie działa już na minionach i potworach
- Seraph’s Embrace
- Koszyt zwiększony z 2600 do 3000
- AP zwiększone z 60 do 80
- Ability Haste zwiększone z 0 do 10
- Daje Ability Haste równe 1,3% many zmienione na daje AP równe 2,5% bonusowej many
- Zdolność pasywna Empyrean została zastąpiona zdolnością Lifeline, która daje tarczę równą 250 +20% aktualnej many
Osłabienia systemowe
- Legend: Tenacity
- Wartość zmniejszona z 5% (+2,5% za stack) do 5% (+1,5% za stack)
Reklama