w

Wcześniejszy opis aktualizacji 13.1, która wkrótce trafi do League of Legends. Co dokładnie się zmieni?

Jakie zmiany przyniesie pierwsza aktualizacja, która trafi do League of Legends w 2023 roku?


Pracownicy Riotu przed świętami wzięli sobie urlop, planując wyłącznie środkową aktualizację 12.23b, z której poprawki trafiły do League of Legends 15 grudnia. Od tego momentu gra nie widziała zmian, a te mają pojawić się już wkrótce – w aktualizacji 13.1.

Dotychczas można było przeczytać wpisy, które mówiły o poszczególnych poprawkach zapowiadanych przez twórców. Teraz natomiast udostępniony został już szczegółowy opis patcha. Co dokładnie można w nim znaleźć?

Aktualizacja 13.1

Wzmocnienia bohaterów

  • Shaco
    • Deceive (Q)
      • Koszt many zmniejszony z 60 do 40
      • Obrażenia krytyczne trafienia w plecy zwiększone z 30% do 40%
    • Two-Shiv Poison (E)
      • Przelicznik AD zwiększony z 75% do 80%
  • Jayce
    • Bazowe statystyki
      • AD zwiększone z 54 do 57
    • Lightning Field (W)
      • Obrażenia na tick zwiększone z 25/40/55/70/85/100 do 35/50/65/80/95/110
    • To the Skies! (Q)
      • Obrażenia zwiększone z 55/100/145/190/235/280 do 65/115/165/215/265/315
  • Lissandra
    • Bazowe statystyki
      • HP zwiększone z 104 do 110
    • Ice Shard (Q)
      • Spowolnienie zwiększone z 16/19/22/25/28% do 20/24/28/32/36%
    • Ring of Frost (W)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 14/13/12/11/10 do 12/11/10/9/8 sekund
  • Sion
    • Bazowe statystyki
      • HP zwiększone z 615 do 655
    • Decimating Smash (Q)
      • Maksymalne obrażenia zwiększone z 70/135/200/265/330 do 90/155/220/285/350
  • Xayah
    • Bazowe statystyki
      • Prędkość ataku zwiększona z 0,625 do 0,658
      • Przelicznik prędkości ataku zwiększony z 0,625 do 0,658
  • Twisted Fate
    • Wild Cards (Q)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 6 do 6/5,75/5,5/5,25/5 sekund
    • Pick A Card (W)
      • Przelicznik AP niebieskiej karty zwiększony z 90% do 115%
      • Przelicznik AP czerwonej karty zwiększony z 60% do 70%

Osłabienia bohaterów

  • Aatrox
    • Deathbringer Stance (P)
      • Obrażenia zmniejszone z 5-12% do 4-10%
    • Umbral Dash (E)
      • Leczenie podczas trwania superumiejętności zmniejszone z 25/30/35/40/45 do 20/23/28/32/36
    • World Ender (R)
      • Prędkość poruszania się zmniejszona z 60/80/100% do 50/65/80%
  • Dr. Mundo
    • Bazowe statystyki
      • HP zmniejszone z 653 do 613
      • Przyrost pancerza zmniejszony z 4,2 do 3,7
    • Blunt Force Trauma (E)
      • Bonusowe AD zmniejszone z 2,5/3/3,5/4% do 2/2,5/3/3,5/4% maksymalnego HP
  • Fiora
    • Duelist’s Stance (P)
      • Obrażenia zmniejszone z 3(+4,5% za 100 bonusowego AD) >>> 3(+4% za 100 bonusowego AD)
    • Lunge (Q)
      • Przelicznik zmniejszony z 95/100/105/110/115% do 90/95/100/105/110% bonusowego AD
  • K’Sante
    • Bazowe statystyki
      • Prędkość poruszania się zmniejszona z 335 do 330
    • Dauntless Instinct (P)
      • Obrażenia zmniejszone z 10-25 do 5-20
    • Path Maker (W)
      • Minimalne obrażenia zmniejszone z 4,25/4,5/4/75/5/5,25 do 2/2,25/2,5/2,75/3% maksymalnego zdrowia celu
      • Maksymalne obrażenia zmniejszone z 8,25/8,5/8,75/9/9,25% do 7/7,25/7,5/7,75/8% maksymalnego zdrowia celu
  • Rammus
    • Bazowe statystyki
      • AD zmniejszone z 56 do 53
      • HP zmniejszone z 634 do 614
    • Defensive Ball Curl (W)
      • Procentowy bonus odporności wzmacnia teraz statystyki przyznawane przez W
      • Pancerz zmniejszony z 40 do 25
      • Procent pancerza zmniejszony z 60/70/80/90/100% do 40/55/70/85/100%
  • Yuumi
    • Prowling Projectile (Q)
      • Obrażenia zmniejszone z 50/90/130/170/210/250 do 50/80/110/140/170/250
      • Wzmocnione obrażenia zmniejszone z 60/110/160/210/260/310 do 60/100/140/180/220/260
  • Zeri
    • Bazowe statystyki
      • AD na poziom zmniejszone z 1,5 do 1,3
    • Burst Fire (Q)
      • Obrażenia zmniejszone z 15/18/21/24/27 do 15/17/19/21/23

Wzmocnienia przedmiotów

  • Axiom Arc
    • Lethality zwiększone z 10 do 18
  • Catalyst of Aeons
    • Obrażenia zmieniane w manę zmniejszone z 8% do 7%
    • Mana zmieniana w leczenie zwiększona z 20% do 25%
    • Maksymalne leczenie za cast zwiększone z 15 do 20
  • Rod of Ages
    • Obrażenia zmieniane w manę zmniejszone z 8% do 7%
    • Mana zmieniana w leczenie zwiększona z 20% do 25%
    • Maksymalne leczenie za cast zwiększone z 15 do 20
    • Bonusowa prędkość poruszania się zwiększona z 25% do 35%
    • Czas trwania prędkości poruszania się zwiększony z 2 do 3 sekund
    • Ograniczenie prędkości poruszania się zmienione z 250 do 200
  • Horizon Focus
    • AP zwiększone z 85 do 100
  • Winter’s Approach
    • Koszt zmniejszony z 2700 do 2600
    • HP zwiększone z 350 do 400

Poprawki przedmiotów

  • Jak’Sho, the Protean
    • Koszt zwiększony z 3100 do 3200
    • Odporności zwiększone z 2 na sekundę +15% całkowitych odporności przy maksymalnych stackach do 2 na sekundę +20%
    • Wartość wysysania zwiększona z 3% maksymalnego HP do 80 (+7% maksymalnego HP)
    • Nie działa już na minionach i potworach
  • Seraph’s Embrace
    • Koszyt zwiększony z 2600 do 3000
    • AP zwiększone z 60 do 80
    • Ability Haste zwiększone z 0 do 10
    • Daje Ability Haste równe 1,3% many zmienione na daje AP równe 2,5% bonusowej many
    • Zdolność pasywna Empyrean została zastąpiona zdolnością Lifeline, która daje tarczę równą 250 +20% aktualnej many

Osłabienia systemowe

  • Legend: Tenacity
    • Wartość zmniejszona z 5% (+2,5% za stack) do 5% (+1,5% za stack)
DołączObserwuj
Więcej z League of Legends