Reklama

Wcześniejszy opis kolejnej aktualizacji z League of Legends. Co będzie w patchu 13.11?

League of Legends

Reklama

Jakie poprawki zapowiedziano na aktualizację 13.11 do League of Legends?

Reklama


Ostatni patch 13.10 wprowadził do League of Legends sporo zmian. Nie każdemu przypadły one do gustu, czego można było dowiedzieć się z jednego z wpisów, który dotyczył strzelców i prędkości ataku, która została w dużym stopniu zmieniona względem tego, co można było znaleźć w przedmiotach w poprzednich aktualizacjach.

Wiadomo już, co pojawi się w aktualizacji 13.11. Twórcy League podzielili się wcześniej listą championów, którzy zostaną uwzględnieni w patchu (LoL patch 13.11 – Kto dostanie nerfy, a kto buffy? Znamy plany Riotu na następną aktualizację), a teraz pojawia się kompletna lista poprawek. Co można na niej znaleźć?

Patch 13.11

Wzmocnienia bohaterów

  • Akali
    • Five Point Strike (Q)
      • Obrażenia zwiększone z 30/55/80/105/130 do 40/65/90/115/140
  • Azir
    • Conquering Sands (Q)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 14/12/10/8/6 do 12/10,5/9/7,5/6 sekund
    • Arise! (W)
      • Przelicznik AP zwiększony z 55% do 60%
      • Zasięg przyzwania zwiększony z 500 do 525
  • Ivern
    • Rootcaller (Q)
      • Zasięg zwiększony z 1100 do 1150 jednostek
      • Ivern dashuje na swój maksymalny zasięg, kiedy nie recastuje zdolności. Przy ponownym użyciupodejdzie bezpośrednio do przeciwnika
    • Brushmaker (W)
      • Ataki pobliskich sojuszników otrzymują również dodatkowe 5/7,5/10/12,5/15 (+10% AP) magicznych obrażeń na 1,5 sekundy
      • Czas odnowienia ładunku zmniejszony z 40/36/32/28/24 do 20 sekund
      • Czas utrzymania się krzaka zwiększony z 30 do 45 sekund
      • Brush zniknie, kiedy team Iverna straci nad nim kontrolę
    • Triggerseed (E)
      • Jeśli tarcza detonuje i nie trafia przeciwników, sojusznik otrzymuje ponownie tarcze na 2 sekundy
  • Kalista
    • Bazowe statystyki
      • Bazowe HP zwiększone z 574 do 600
      • Bazowa regeneracja HP zwiększona z 3,75 do 4
      • Przyrost regeneracji HP na poziom zwiększony z 0,55 do 0,75
      • AD zmniejszone z 66 do 61
      • AD na poziom zmniejszone z 3,75 do 3,25
    • Martial Poise (P)
      • Atak nie missuje już, kiedy cel ucieknie z pola widzenia
      • Przelicznik AD zwiększony z 90% do 100%
    • Pierce (Q)
      • Przelicznik AD zwiększony z 100% do 105%
    • Rend (E)
      • Bonusowe obrażenia za dodatkowe włócznie poza pierwszą zmienione z 10/16/22/28/34 (+23,2/27,55/31,9/36,25/40,6% AD) na 8/12/16/20/24 (+25/30/35/40/45% AD)
      • Czas odnowienia zmniejszony 14/12,5/11/9,5/8 >>> 10/9,5/9/8,5/8 sekundy
  • Rek’Sai
    • Fury of the Xer’Sai (P)
      • Leczenie zmienione z 20-190 na 15-125 (+2-12% maksymalnego HP) (zależne od poziomu)
    • Queen’s Wrath (Unburrowed – Q)
      • Czas trwania zmniejszony z 5 do 3 sekund
      • Czas odnowienia zmniejszony z 4 do 4/3,5/3/2,5/2 sekund
    • Prey Seeker (Burrowed – Q)
      • Czas ujawnienia zwiększony z 2,5 do 5 sekund
    • Unburrow (Burrowed – W)
      • Tremor Sense: Tick odświeżania zmniejszony z 1,5 do 1 sekundy
  • Renekton
    • Slice/Dice (E)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 18/17/16/15/14 do 16/15/14/13/12 sekund
    • Dominus (R)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 120 do 120/100/80 sekund
      • Magiczne obrażenia na tick zwiększone z 25/50/75 do 30/60/90 (na sekundę zwiększone z 50/100/150 do 60/120/180)
  • Twisted Fate
    • Pick a Card (W)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 8/7,5/7/6,5/6 do 6 sekund stale

Osłabienia bohaterów

  • Aurelion Sol
    • Singularity (E)
      • Koszt many zwiększony z 60/70/80/90/100 do 80/85/90/95/100
      • Przelicznik AP na tick zmniejszony z 6,25% do 5% (na sekundę zmniejszone z 25% do 20%)
  • Amumu
    • Despair (W)
      • Obrażenia na tick zmniejszone z 10 do 7 (na sekundę zmniejszone z 20 do 14)
  • Aphelios
    • Hitman and the Seer (P)
      • AD na ulepszenie zmniejszone z 5/10/15/20/25/30 do 4,5/9/13,5/18/22,5/27
  • Jinx
    • Bazowe statystyki
      • Attack speed na poziom zmniejszony z 1,36% do 1%

Poprawki bohaterów

  • Rell
    • Bazowe statystyki
      • Prędkość ataku zwiększona z 0,55 do 0,625
      • Prędkość ataku na poziom zmniejszona z 2% do 1%
      • Pancerz na poziom zmniejszony z 4,2 do 3
      • Odporność na magię na poziom zmniejszona z 2,05 do 1
      • Prędkość poruszania się zmniejszona z 335 do 330
    • Break the Mold (P)
      • Niszczenie pancerza i odporności na magię zmniejszone z 10% do 2,5%
      • Niszczenie pancerza i odporności na magię stackuje się do 5 razy na cel
      • Wszystkie zdolności nakładają teraz stack zdolności pasywnej
      • Minimalna kradziona wartość zmniejszona z 5-12 do 1,25-3 zależne od poziomu
      • Kradzież z minionów usunięta
      • Rell zatrzymuje odporności na czas trwania buffa nawet jeśli cel umiera
      • Nie zadaje już bonusowych magicznych obrażeń przy trafieniu
      • Trafienie nowego celu nie odświeża czasu trwania na wszystkich celach
    • Shattering Strike (Q)
      • Teraz ogłusza wszystkie cele na 0,75 sekundy
      • Nakłada zdolność pasywną i pełne obrażenia wszystkim celom
      • Nie leczy już siebie i sojusznika
      • Zmieniono zasięg z 685 przed Rell i 150 za nią na 520 przed bohaterką i 220 za nią
      • Czas odnowienia zwiększony z 9/8/7/6/5 do 11/10,5/10/9,5/9
      • Czas castowania zwiększony z 0,35 do 0,5 sekundy
      • Zadaje 250% obrażeń potworom
      • Obrażenia zmniejszona z 70/115/160/205/250 do 60/95/130/165/200
    • Ferromancy (W)
      • W – Mounted Buff
        • Usunięto prędkość poruszania się, kiedy postać ma wierzchowca
      • W – Dismounted Buff
        • Zwiększa prędkość ataku o 15/20/25/30/35%
        • Zwiększa zasięg o 75 jednostek
        • Redukcja prędkości zmieniona z 280 do 15%
        • Usunięto ograniczenie prędkości bez wierzchowca
      • W – Crash Down
        • Obrażenia zmniejszone z 70/105/140/175/210 do 70/100/130/160/190
        • Tarcza zmniejszona z 35/60/85/110/135 +12% maksymalnego zdrowia do 30/55/80/105/130 +10% maksymalnego zdrowia
        • Maksymalny dystans slide’owania zmniejszony z 375 do 320
        • Zasięg AoE zmniejszony z 200 do 180
        • Obszar został zmniejszony z 400×775 do 360×680
        • Zasięg skoku zmniejszony z 500 do 400
        • Czas podbicia zmniejszony z 1 do 0,75 sekundy
      • W – Mount Up
        • Prędkość ataku zmniejszona z 25/30/45/40/45% na 3,5 sekundy do 30% opadającego przez 1 sekundę
        • Zadaje 250% obrażeń potworom w jungli
    • Full Tilt (E)
      • Pasywnie: Rell dostaje 5/8/11/14/17/20/24/28/32/36/40/45/50 (na poziomach 1-13) prędkości poruszania się, kiedy ma mounta
      • Aktywowane: Rell i sojusznik szarżują, otrzymując rosnącą prędkość poruszania się (15/17,5/20/22,5/25%) przez 3 sekundy (podwojone, jeśli szarża celuje w przeciwnika lub połączonego sojusznika do 30/35/40/45/50%). Kolejny atak Rell lub Shattering Strike (Q) wybucha w obszarze, zadając (25/35/45/55/65) (+30% AP) (+2/2,5/3/3,5/4% maksymalnego zdrowia celu) magicznych obrażeń
      • Zadaje 250% obrażeń potworom

Reklama

Wzmocnienia systemowe

  • Duskblade of Draktharr
    • Nightstalker: Bonusowe obrażenia zwiększone z 0-15% (zależne od 0-80% brakującego HP celu) do 0-20% (zależne od 0-70% brakującego HP celu)
  • Kraken Slayer
    • Bring It Down: Obrażenia zmienione 20 (+60% AD) (+45% AP) bonusowych magicznych obrażeń na 35-85 (+65% AD) (+60% AP) bonusowych fizycznych obrażeń
  • Moonstone Renewer
    • Starlit Grace
      • Chainowany heal zwiększony z 20-35% do 20-40% (zależne od poziomu sojusznika)
      • Heal z pojedynczym celem zwiększony z 15-25% do 15-30% (zależne od poziomu sojusznika)
  • Navori Quickblades
    • AD zwiększone z 60 do 65
    • AH zmniejszone z 20 do 15
    • Mityczna zdolność pasywna zmieniona z 5 Ability Haste na 5 AD
  • Statikk Shiv
    • Electroshock
      • Obrażenia zwiększone z 60-170 do 80-190 (zależne od poziomu 7-18)
      • Obrażenia zadawane minionom zwiększone z 220% do 250%

Osłabienia systemowe

  • Ardent Censer
    • Sanctify: Bonusowa prędkość ataku zmieniona z 15-30% (zależne od poziomu sojusznika) na stałe 20%
  • Echoes of Helia
    • Soul Siphon
      • Leczenie za shard zmienione z 20-100 (zależne od poziomu sojusznika 1-18) na 20-100 (zależne od poziomu sojusznika 6-18)
      • Obrażenia za shard zmniejszone z 30-200 (zależne od poziomu sojusznika 1-18) do 30-180 (zależne od poziomu sojusznika 6-18)
  • Galeforce
    • Cloudburst
      • Przelicznik szansy trafienia krytycznego zmniejszony z 250% do 200%
      • Maksymalne bonusowe obrażenia zmniejszone z 160% do 150% (zależne od brakującego HP celu)
  • Youmuu’s Ghostblade
    • Ability haste zmniejszone z 20 do 15 (Youmuu’s Wake: Ability Haste zmniejszone z 25 do 20)
    • Haunt
      • Bonusowe lehality zmniejszone z 8-20 >>> 3-12 (zależne od poziomu)
      • Dystans przebyty na stack zwiększony 45 >>> 55
  • Stormrazor
    • AD zmniejszone z 55 do 50
    • Obrażenia pocisku zmniejszone z 25 (+65% AD) (+50% AP) do 15 (+60% AD) (+50% AP)
  • Runaan’s Hurricane
    • Peck: obrażenia on-hit zmniejszone z 30 do 15
Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej