w

Wcześniejszy opis patcha 10.21 w LoLu. Szczegółowe nerfy i buffy postaci

Wiadomo już jakie zmiany zajdą w patchu 10.21 w League of Legends. Nerfy Samiry, Buffy Lee Sina i więcej.


Gracze dopiero co poznali kandydatów do aktualizacji 10.21, a teraz wiadomo już, co zostanie w nich zmienione. W patchu znajdą się drobne nerfy i buffy, ale i takie, które mogą mieć większy wpływ na dotknięte nimi postacie. Kogo będą one dotyczyły?

Wzmocnienia i osłabienia bohaterów

Zmiany w runach

  • Nimbus Cloak
    • Prędkość poruszania się 10/20/30% zmienione do 5/20/35%
    • Czas trwania zmniejszony z 2,5 do 2 sekund

Nerfy

  • Samira
    • Wild Rush (E)
      • Czas odnowienia zwiększony z 15-11 sekund do 20-12
      • Prędkość ataku zmniejszona z 30-50% do 20-40%

ZOBACZ – Samira w LoLu robi się coraz bardziej OP. Postać jest już banowana w 70% gier i trudno ją w ogóle wybrać

  • Hecarim
    • Devastating Charge (E)
      • Podstawowe obrażenia zmniejszone z 45-165 do 35-155
      • Podstawowe maksymalne obrażenia zmniejszone z 90-330 do 70-310
  • Graves
    • Quickdraw (E)
      • Pancerz za każdy stack zmniejszony z 8-20 do 6-18
  • Nidalee
    • Podstawowe statystyki
      • AD zmniejszone z 61 do 58
  • Camille
    • Hookshot (E)
      • Prędkość ataku zmniejszona z 40-80% do 40-60%
  • Pantheon Support
    • Comet Spear (Q)
      • Obrażenia zmienione z 75-215 (+100% podstawowego AD) do 70-190 (+115% podstawowego AD)
      • Skalowanie bonusowych obrażeń z Mortal Will zwiększone z 100% do 115% podstawowego AD

Buffy

  • Corki
    • Phosphorus Bomb (Q)
      • Przelicznik z podstawowego AD zwiększony z 50% do 70%
  • Aphelios
    • The Hitman and the Seer (P)
      • Lethality zwiększone z 2-12 do 3-18
    • Moonshot (R Calbrum)
      • Obrażenia dodatkowego znaku zwiększone z 20-70 do 40-100
    • Binding Eclipse (R Gravitum)
      • Czas trwania uziemienia zwiększony z 1 sekundy do 1,25
    • Onslaught (R Severum)
      • Leczenie zwiększone z 200-400 do 250-500
    • Duskwave (R Infernum)
      • Obrażenia rozbitych obrażeń zwiększone z 75% do 85%
    • Sentry (R Crescendum)
      • Liczba generowanych chakramów zwiększona z 3 do 4
  • Trundle
    • King’s Tribute (P)
      • Leczenie zmienione z 2/3/4/5/6% na poziomach 1/5/9/12/15 do 2-7% rosnącego płynnie z poziomem
    • Frozen Domain (W)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 15 sekund do 15-11
  • Lee Sin
    • Podstawowe statystyki
      • Przyrost AD z poziomem zwiększony z 3,2 do 3,7

ZOBACZ – Gucci Rabadon’s, Red Bull Baron, Nike Berserker Greaves. Dlaczego gracze przewidują takie nazwy w LoLu?

  • Karma
    • Gathering Fire (P)
      • Zwiększona redukcja czasów odnowienia Mantry dla zaklęć z 2/3/4 na poziomach 1/7/13 do 2/4/6 na poziomach 1/6/11
      • Zwrot czasu odnowienia Mantry dzięki atakom zmniejszony z 1/1,5/2 do 1 na wszystkich poziomach
    • Mantra (R)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 45-36 do 40-34
  • Udyr
    • Phoenix Stance (R)
      • Całkowite obrażenia pulsu zwiększone z 40-240 do 50-300
Dołącz
Obserwuj
Więcej z League of Legends