w

Wcześniejszy opis patcha 12.6 do LoLa. Ogromne nerfy leczenia zmienią metę. Minirework Rengara

Riot Games

Patch notes wyczekiwanej aktualizacji 12.6 do League of Legends.


Na patch oznaczony numerem 12.6 gracze League of Legends musieli długo czekać. Ostatnia pełna aktualizacja wydana została wydana w środę 2 marca, a w międzyczasie deweloperzy poprawili kilka rzeczy tydzień później.

Teraz tydzień przed aktualizacją 12.6 poinformowano graczy o zaplanowanych zmianach. Oprócz minireworku Rengara do gry trafi duży nerf leczenia. Kto ucierpi, a kto zyska już niedługo?

Buffy postaci

  • Azir
    • Zdrowie na poziom: 92 >>> 105
  • Darius
    • Bazowe obrażenia na R: 100-300 >>> 125-375
  • Jax
    • Bazowe zdrowie: 593 >>> 615
    • Bazowe obrażenia na W: 40-180 >>> 50-190
  • Nidalee
    • W (Pułapka): Koszt many: 40-60 >>> 30-50
    • W (Sus): Obszar AoE: 225u >>> 250u
    • E (Pierwotna moc): Zasięg castowania: 600u >>> 900u
    • E (Pierwotna moc): Koszt many: 50-90 >>> 50-70

Nerfy postaci

  • Hecarim
    • Bazowe obrażenia na Q: 60-208 (+85% bAD) >>> 60-180 (+85% bAD)
    • Minimalne/Maksymalne bazowe obrażenia na E:
  • Tryndamere
    • Redukcja czasu odnowienia E na krycie: 1s (2s dla bohaterów) >>> 0,75s (1,5s dla bohaterów)
    • Czas odnowienia R: 110-90s >>> 130-90s

Minirework Rengara

  • P: Zdobywasz 1 punkt Wściekłości przy skoku: skacząc mając 0 Wściekłości >>> Jeśli nie zdobyłeś już Wściekłości ze skakania od czasu, gdy ostatnio osiągnąłeś 0 Wściekłości
  • P: Czas trwania Wściekłości: 8s poza walką >>> 10s poza walką
  • P: Czas na skoczenie po wyjściu z krzaka: 0,3s-0,45s >>>0,35s zawsze
  • P: “Bonetooth” czas na zlikwidowanie: 1,5 s >>> 3s
  • P: Zasięg skoku: 725u >>> 745u
  • Q: Od teraz zawsze zalicza się jako atak krytyczny; obrażenia zwiększone o 0,66 na 1% szans na trafienie krytyczne
  • Q: Nakłada obrażenia na wieże
  • Q: Nie zostaje już zużyte na roślinach
  • Czas castowania E podczas soku: usunięto
  • E: Zapewnia wizję na trafionym przeciwniku oraz na obszarze 150u wokół niego
  • Ujawnienie na R: Najbliższy przeciwnik >>> Najbliższy przeciwnik oraz obszar 100u wokół niego

Nerfy leczenia i zmiany run

  • Fleet Footwork:
    • Leczenie: 10-100 (+40%bAD) (+30% AP) >>> 10-100 (+30% bAD) (+20% AP)
  • Vampiric Scepter:
    • Kradzież życia: 10% >>> 8%
  • Immortal Shieldbow:
    • Kradzież życia: 10% >>> 8%
    • Wartość tarczy: 275-650 >>> 275-700
    • HP za każdy legendarny przedmiot: 50 >>> 70 (dodatkowe AD bez zmian)
  • Blade of the Ruined King:
    • Kradzież życia: 10% >>> 8%
  • Bloodthirster:
    • Kradzież życia: 20% >>> 15%
    • AD: 55<60
  • Runa: Legend: Bloodline:
    • Kradzież życia za ładunek: 0.6 (9% maksymalnie) >>> 0.4% (6% maksymalnie)
    • (Nowość): Na maksymalnej ilości stacków przyznaje 100 bonusowego HP
  • Ravenous Hunter >>> Treasure Hunter:
    • Zyskujesz dodatkowe złoto za każdy ładunek Bounty Hunter (70) zwiększone o 20 za każdy następny ładunek Bounty Hunter.

Aktualizacja na pewno przyniesie powiew świeżości, którego brakowało. Przypomnijmy, że Riot był przez długi czas na wakacjach i dopiero teraz wraca do pracy.

Dołącz
Obserwuj
Więcej z League of Legends