Wcześniejszy opis patcha 13.3 z League of Legends. Jakie zmiany zostaną wprowadzone do LoLa?
Reklama
Co wiadomo o nadchodzącej do League of Legends aktualizacji 13.3? Szczegółowa lista zmian.
Reklama
Riot w ostatnim czasie miał niemało problemów. Jednym z nich był wyciek kodu źródłowego gry, co przełożyło się również na wydawane aktualizacje. Patch 13.2 został anulowany, a w jego terminie pojawiła się zaledwie część poprawek w formie łatki 13.1B. W 13.3 mają natomiast pojawić się przesunięte wcześniej zmiany – wiadomo między innymi o eksperymentach z supportami, z których część na ten moment została anulowana. Co więc dokładnie znajdzie się w kolejnej aktualizacji przewidzianej na 8 lutego?
Patch 13.3
Wzmocnienia bohaterów
- Kayle
- Divine Ascent (P)
- Prędkość poruszania się zwiększona z 8% do 10%
- Starfire Spellblade (E)
- Przelicznik obrażeń on-hit zwiększony z 20% do 25% AP
- Obrażenia od brakującego zdrowia celu zwiększone z 8/8,5/9/9,5/10% do 8/9/10/11/12%
- Divine Ascent (P)
- Lee Sin
- Sonic Wave/Resonating (Q1/Q2)
- Przelicznik zwiększony z 100% do 120% bazowego AD
- Tempest (E1)
- Obrażenia zmienione z 100/130/160/190/220 (+100% bazowego AD) na 35/55/75/95/115 (+110% bazowego AD)
- Cripple (E2)
- Spowolnienie zwiększone z 20/30/40/50/60% do 20/35/50/65/80%
- Sonic Wave/Resonating (Q1/Q2)
- Kayn
- The Darkin Scythe (P – Shadow Assassin)
- Bonusowe magiczne obrażenia zwiększone z 13-40% do 15-45%
- Reaping Slash (Q – Shadow Assassin)
- Obrażenia zmienione z 75/95/115/135/155 (+65% bazowego AD) na 70/90/110/130/150 (+80% bazowego AD)
- The Darkin Scythe (P – Shadow Assassin)
- Jarvan IV
- Bazowe statystyki
- Pancerz zwiększony z 34 do 36
- Golden Aegis (W)
- Czas odnowienia zmniejszony z 9 do 8 sekund
- Czas trwania tarczy zmniejszony z 5 do 4 sekund
- Tarcza ma teraz przelicznik +90% bazowego AD
- Bazowe statystyki
- Trundle
- Szybkość tańca skaluje się teraz z prędkością ruchu
- Frozen Domain (W)
- Czas odnowienia zmniejszony z 18/17/16/15/14 do 16/15/14/13/12 sekund
- LeBlanc
- Bazowe statystyki
- Regeneracja many na 5 sekund zwiększona z 6 do 8
- Regeneracja many na poziom zwiększona z 0,8 do 1
- Sigil of Malice (Q)
- Koszt many zmniejszony z 50/55/60/65/70 do 50 na każdym poziomie
- Mimic (R)
- Czas odnowienia zmniejszony z 60/45/30 do 50/40/30 sekund
- Bazowe statystyki
- Annie
- Bazowe statystyki
- Regeneracja many na poziom zwiększona z 0,8 do 1
- Pyromania (P)
- Stun jest teraz przyznawany na początku gry
- Molten Shield (E)
- Przelicznik AP zwiększony z 35% do 55%
- Odbija obrażeńia raz na cel i raz na tarczę (Tarcza na Tibbersie liczy się osobno)
- Obrażenia odbicia zwiększone z 20/30/40/50/60 (+20% AP) do 30/45/60/75/90 (+40% AP)
- Obrażenia odbijane są teraz nie tylko przy podsawowym ataku, ale i umiejętnościach (nie w przypadku obrażeń w czasie)
- Czas odnowienia zmniejszony z 14/13/12/11/10 do 12/11/10/9/8 sekund
- Summon: Tibbers! (R)
- Tibbers ma teraz przelicznik AP 75%, który zwiększa jego HP
- Tibbers zyskuje odporności w wysokości 5% AP
- Prędkość poruszania Tibbersa zwiększona z 350 do 350/375/400
- Bazowe statystyki
- Alistar
- Triumphant Roar (P)
- Leczenie Alistara zmienione z 23-142 na 5% maksymalnego HP (wzmocnienie o około 40%)
- Leczenie sojuszników zmienione z 46-284 na 6% maksymalnego HP Alistara (nerf o około 15%)
- Pulverize (Q)
- Koszt many zmniejszony z 55-75 do 50-70
- Przelicznik AP zwiększony z 50% do 70%
- Heatbutt (W)
- Koszt many zmniejszony z 65-85 do 50-70
- Przelicznik AP zwiększony z 70% do 90%
- Trample (E)
- Koszt many zmniejszony z 50-90 do 50-70
- Przelicznik AP zwiększony z 740% do 70%
- Triumphant Roar (P)
- Braum
- Bazowe statystyki
- Regeneracja zdrowia zwiększona z 8,5 do 10
- Bazowe zdrowie zwiększone z 610 do 640
- Concussive Blows (P)
- Odporność celu na zdolność zmieniona z 8/6/4 sekund na 1/7/13 poziomach na 1/6/11 poziom
- Winter’s Bite (Q)
- Czas odnowienia zmniejszony z 10-6 do 8-6 sekund
- Bazowe statystyki
- Nautilus
- Staggering Blow (P)
- Bonusowe obrażenia zwiększone z 8-110 do 14-116
- Titan’s Wrath (W)
- Koszt many zmniejszony z 80 do 60
- Tarcza zwiększona z 40-80 (+8-12% maksymalnego HP) do 50-90 (+8-12% maksymalnego HP)
- Riptide (E)
- Obrażenia zwiększone z 55-175 (+30% AP) do 55-195 (+50% AP)
- Staggering Blow (P)
- Rakan
- Gleaming Quill (Q)
- Obrażenia zwiększone z 70-250 (+70% AP) do 70-290 (+90% AP)
- Leczenie zwiększone z 30-115 do 40-210
- Battle Dance (W)
- Przelicznik AP zwiększony z 70% do 80%
- Gleaming Quill (Q)
ZOBACZ – Mainy Yuumi protestują po tym, jak masowo zaczęli przegrywać w LoLu. Patch 13.1b zniszczył postać
Osłabienia bohaterów
- Amumu
- Bandage Toss (Q)
- Koszt many zwiększony z 40/45/50/55/60 do 45/50/55/60/65
- Tantrum (E)
- Obrażenia zmienione z 80/110/140/170/200 na 65/100/135/170/205
- Bandage Toss (Q)
- Kassadin
- Force Pulse (E)
- Redukcja cooldownu za rzucone w pobliżu zaklęcie zmniejszona z 1 do 0,75 sekundy
- Obrażenia zmniejszone z 80/105/130/155/180 do 60/90/120/150/180
- Riftwalk (R)
- Obrażenia zmniejszone z 80/100/120 do 70/90/110 (zmniejszono również obrażenia za stack)
- Force Pulse (E)
- Zac
- Unstable Matter (W)
- Przelicznik AP zmniejszony z 4% do 3% za 100 AP
- Elastic Slingshot (E)
- Obrażenia zmniejszone z 60/110/160/210/260 (+90% AP) do 60/105/150/195/240 (+80% AP)
- Unstable Matter (W)
- K’Sante
- Ntofo Strikes (Q3)
- Czas trwania podbicia zmniejszony z 1 do 0,65 sekundy
- Czas trwania stuna zmniejszony z 1-1,25 do 1 sekundy
- Path Maker (W)
- Minimalna długość stuna zmniejszona z 0,35/0,45/0,55/0,65/0,75 do 0,3/0,35/0,4/0,45/0,5 sekundy
- Ntofo Strikes (Q3)
Reklama
Wzmocnienia systemowe
- Overheal
- Tarcza zmieniona z 10 (+9% maksymalnego HP) na 20-300 (zależne od poziomu)
Osłabienia systemowe
- Nerfy wczesnych ganków jungli
- Złoto za smaczek zmniejszone z 30 do 20
- Doświadczenie za dużego stwora zwiększone z 75 do 85
- Czas odnowienia trinketu Stealth Warda zmniejszony z 240-120 do 210-120 sekund
- Obrażenia zadawane przez turret zwiększone z 164-344 do 182-350 (w minutach 0-14)
- Umbral Glaive
- Czas odnowienia zdolności Blackout zwiększony z 40 do 50 sekund
- Nie zabija już pułapek
- Bonusowe obrażenia zadawane wardom zmienione z 2 na 2/1 (melee/ranged)
Poprawki systemowe
- Ratiant Virtue
- Czas odnowienia zwiększony z 60 do 90 sekund
- Maksymalne zdrowie zwiększone z 10% do 15%
- Całkowite leczenie zmienione z 8% maksymalnego zdrowia przez 9 sekund do 15% maksymalnego zdrowia przez 8 sekund
- Aura, która wzmacnia ability haste i leczenie została usunięta
- Tenacity
- Efekt sumuje się z różnych źródeł
Reklama