Reklama

Wcześniejszy opis patcha 13.3 z League of Legends. Jakie zmiany zostaną wprowadzone do LoLa?

League of Legends

Reklama

Co wiadomo o nadchodzącej do League of Legends aktualizacji 13.3? Szczegółowa lista zmian.

Reklama


Riot w ostatnim czasie miał niemało problemów. Jednym z nich był wyciek kodu źródłowego gry, co przełożyło się również na wydawane aktualizacje. Patch 13.2 został anulowany, a w jego terminie pojawiła się zaledwie część poprawek w formie łatki 13.1B. W 13.3 mają natomiast pojawić się przesunięte wcześniej zmiany – wiadomo między innymi o eksperymentach z supportami, z których część na ten moment została anulowana. Co więc dokładnie znajdzie się w kolejnej aktualizacji przewidzianej na 8 lutego?

Patch 13.3

Wzmocnienia bohaterów

  • Kayle
    • Divine Ascent (P)
      • Prędkość poruszania się zwiększona z 8% do 10%
    • Starfire Spellblade (E)
      • Przelicznik obrażeń on-hit zwiększony z 20% do 25% AP
      • Obrażenia od brakującego zdrowia celu zwiększone z 8/8,5/9/9,5/10% do 8/9/10/11/12%
  • Lee Sin
    • Sonic Wave/Resonating (Q1/Q2)
      • Przelicznik zwiększony z 100% do 120% bazowego AD
    • Tempest (E1)
      • Obrażenia zmienione z 100/130/160/190/220 (+100% bazowego AD) na 35/55/75/95/115 (+110% bazowego AD)
    • Cripple (E2)
      • Spowolnienie zwiększone z 20/30/40/50/60% do 20/35/50/65/80%
  • Kayn
    • The Darkin Scythe (P – Shadow Assassin)
      • Bonusowe magiczne obrażenia zwiększone z 13-40% do 15-45%
    • Reaping Slash (Q – Shadow Assassin)
      • Obrażenia zmienione z 75/95/115/135/155 (+65% bazowego AD) na 70/90/110/130/150 (+80% bazowego AD)
  • Jarvan IV
    • Bazowe statystyki
      • Pancerz zwiększony z 34 do 36
    • Golden Aegis (W)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 9 do 8 sekund
      • Czas trwania tarczy zmniejszony z 5 do 4 sekund
      • Tarcza ma teraz przelicznik +90% bazowego AD
  • Trundle
    • Szybkość tańca skaluje się teraz z prędkością ruchu
    • Frozen Domain (W)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 18/17/16/15/14 do 16/15/14/13/12 sekund
  • LeBlanc
    • Bazowe statystyki
      • Regeneracja many na 5 sekund zwiększona z 6 do 8
      • Regeneracja many na poziom zwiększona z 0,8 do 1
    • Sigil of Malice (Q)
      • Koszt many zmniejszony z 50/55/60/65/70 do 50 na każdym poziomie
    • Mimic (R)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 60/45/30 do 50/40/30 sekund
  • Annie
    • Bazowe statystyki
      • Regeneracja many na poziom zwiększona z 0,8 do 1
    • Pyromania (P)
      • Stun jest teraz przyznawany na początku gry
    • Molten Shield (E)
      • Przelicznik AP zwiększony z 35% do 55%
      • Odbija obrażeńia raz na cel i raz na tarczę (Tarcza na Tibbersie liczy się osobno)
      • Obrażenia odbicia zwiększone z 20/30/40/50/60 (+20% AP) do 30/45/60/75/90 (+40% AP)
      • Obrażenia odbijane są teraz nie tylko przy podsawowym ataku, ale i umiejętnościach (nie w przypadku obrażeń w czasie)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 14/13/12/11/10 do 12/11/10/9/8 sekund
    • Summon: Tibbers! (R)
      • Tibbers ma teraz przelicznik AP 75%, który zwiększa jego HP
      • Tibbers zyskuje odporności w wysokości 5% AP
      • Prędkość poruszania Tibbersa zwiększona z 350 do 350/375/400
  • Alistar
    • Triumphant Roar (P)
      • Leczenie Alistara zmienione z 23-142 na 5% maksymalnego HP (wzmocnienie o około 40%)
      • Leczenie sojuszników zmienione z 46-284 na 6% maksymalnego HP Alistara (nerf o około 15%)
    • Pulverize (Q)
      • Koszt many zmniejszony z 55-75 do 50-70
      • Przelicznik AP zwiększony z 50% do 70%
    • Heatbutt (W)
      • Koszt many zmniejszony z 65-85 do 50-70
      • Przelicznik AP zwiększony z 70% do 90%
    • Trample (E)
      • Koszt many zmniejszony z 50-90 do 50-70
      • Przelicznik AP zwiększony z 740% do 70%
  • Braum
    • Bazowe statystyki
      • Regeneracja zdrowia zwiększona z 8,5 do 10
      • Bazowe zdrowie zwiększone z 610 do 640
    • Concussive Blows (P)
      • Odporność celu na zdolność zmieniona z 8/6/4 sekund na 1/7/13 poziomach na 1/6/11 poziom
    • Winter’s Bite (Q)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 10-6 do 8-6 sekund
  • Nautilus
    • Staggering Blow (P)
      • Bonusowe obrażenia zwiększone z 8-110 do 14-116
    • Titan’s Wrath (W)
      • Koszt many zmniejszony z 80 do 60
      • Tarcza zwiększona z 40-80 (+8-12% maksymalnego HP) do 50-90 (+8-12% maksymalnego HP)
    • Riptide (E)
      • Obrażenia zwiększone z 55-175 (+30% AP) do 55-195 (+50% AP)
  • Rakan
    • Gleaming Quill (Q)
      • Obrażenia zwiększone z 70-250 (+70% AP) do 70-290 (+90% AP)
      • Leczenie zwiększone z 30-115 do 40-210
    • Battle Dance (W)
      • Przelicznik AP zwiększony z 70% do 80%

ZOBACZ – Mainy Yuumi protestują po tym, jak masowo zaczęli przegrywać w LoLu. Patch 13.1b zniszczył postać

Osłabienia bohaterów

  • Amumu
    • Bandage Toss (Q)
      • Koszt many zwiększony z 40/45/50/55/60 do 45/50/55/60/65
    • Tantrum (E)
      • Obrażenia zmienione z 80/110/140/170/200 na 65/100/135/170/205
  • Kassadin
    • Force Pulse (E)
      • Redukcja cooldownu za rzucone w pobliżu zaklęcie zmniejszona z 1 do 0,75 sekundy
      • Obrażenia zmniejszone z 80/105/130/155/180 do 60/90/120/150/180
    • Riftwalk (R)
      • Obrażenia zmniejszone z 80/100/120 do 70/90/110 (zmniejszono również obrażenia za stack)
  • Zac
    • Unstable Matter (W)
      • Przelicznik AP zmniejszony z 4% do 3% za 100 AP
    • Elastic Slingshot (E)
      • Obrażenia zmniejszone z 60/110/160/210/260 (+90% AP) do 60/105/150/195/240 (+80% AP)
  • K’Sante
    • Ntofo Strikes (Q3)
      • Czas trwania podbicia zmniejszony z 1 do 0,65 sekundy
      • Czas trwania stuna zmniejszony z 1-1,25 do 1 sekundy
    • Path Maker (W)
      • Minimalna długość stuna zmniejszona z 0,35/0,45/0,55/0,65/0,75 do 0,3/0,35/0,4/0,45/0,5 sekundy

Reklama

Wzmocnienia systemowe

  • Overheal
    • Tarcza zmieniona z 10 (+9% maksymalnego HP) na 20-300 (zależne od poziomu)

Osłabienia systemowe

  • Nerfy wczesnych ganków jungli
    • Złoto za smaczek zmniejszone z 30 do 20
    • Doświadczenie za dużego stwora zwiększone z 75 do 85
    • Czas odnowienia trinketu Stealth Warda zmniejszony z 240-120 do 210-120 sekund
    • Obrażenia zadawane przez turret zwiększone z 164-344 do 182-350 (w minutach 0-14)
  • Umbral Glaive
    • Czas odnowienia zdolności Blackout zwiększony z 40 do 50 sekund
    • Nie zabija już pułapek
    • Bonusowe obrażenia zadawane wardom zmienione z 2 na 2/1 (melee/ranged)

Poprawki systemowe

  • Ratiant Virtue
    • Czas odnowienia zwiększony z 60 do 90 sekund
    • Maksymalne zdrowie zwiększone z 10% do 15%
    • Całkowite leczenie zmienione z 8% maksymalnego zdrowia przez 9 sekund do 15% maksymalnego zdrowia przez 8 sekund
    • Aura, która wzmacnia ability haste i leczenie została usunięta
  • Tenacity
    • Efekt sumuje się z różnych źródeł
Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej