Wydawało Wam się kiedyś, że pasywka Dariusa jest OP? Mieliście rację, zadaje 25% obrażeń za dużo
Gracze zauważyli bug, który od dawna mógł mieć duży wpływ na rozgrywkę.
League of Legends jest złożoną grą, która ma już ponad 11 lat. Od czasu do czasu regularnie pojawiają się w niej różne błędy, które wyłapuje dopiero społeczność. Jedne bywają zupełnie niewidoczne i w niczym nie przeszkadzają, drugie zaś potrafią bardzo mocno wpłynąć na rozgrywkę.
Tak stało się i w tym przypadku. Zdziwiony zbyt dużą ilością obrażeń jeden z użytkowników Reddita postanowił dokładnie przeanalizować sytuację. Okazało się, że Darius jest w stanie zadać więcej obrażeń niż powinien i to od dłuższego czasu.
Zbugowany Darius, ponownie
Ręka Noxus jest jedną z najbardziej znienawidzonych postaci w League of Legends. Nie dość, że potrafi się leczyć, to również przyciąga i spowalnia przeciwnika, a swoją superumiejętnością jest w stanie zgładzić całą wrogą drużynę, jeżeli ta nie będzie wystarczająco uważna.
Dodatkowo teraz gracze odkryli, że umiejętność pasywna Dariusa jest zbugowana i zadaje o 25% więcej DMG. Dobrze przedstawił to użytkownik Reddita o pseudonimie RealChaoz, którego spotkała ta sytuacja.
Jak widać, jeżeli na wroga zostanie nałożona pełna pasywka, dostanie on jeden, dodatkowy „tick” i o kilkadziesiąt obrażeń więcej. Nie działa to jednak za każdym razem, należy spełnić pewne warunki. Żeby doszło do takiej sytuacji Darius musi nałożyć 5 stacków z pasywki i ją odświeżyć, na przykład za pomocą superumiejętności. Dodatkowo dzieje się to wtedy, kiedy po 4 „impulsie” następny zlikwiduje postać.
Co ciekawe, wielu komentujących stwierdziło, że faktycznie widziało to wcześniej, ale nie zwróciło na to większej uwagi. Na ten moment żaden z pracowników Riotu nie wypowiedział się w temacie, ale z pewnością deweloperzy już o tym wiedzą. Temat na Reddicie opowiadający o tym jest już naprawdę bardzo popularny.