w

Z takim Threshem raczej nikt by nie chciał grać. Kilkukrotna nieudolna próba trafienia stojących golemów w LoLu

Riot Games

Nie do końca udana próba trafienia golemów i to kilka razy z rzędu. Poważne problemy Thresha podczas ucieczki.


Strażnik Łańcuchów jest jednym z trudniejszych bohaterów League of Legends na roli wsparcia. W związku z tym gracze wybierający go na rankedach powinni mieć już jakieś doświadczenie. Jeżeli jednak dobrze się go ogra, to jest on nie do zastąpienia.

Najtrudniejszy w jego zestawie umiejętności jest zdecydowanie hook. Działa on z opóźnieniem, więc przeciwnik ma chwilę czasu na reakcje i ominięcie nadchodzącego zagrożenia. Nie poradził sobie z tym skillem jeden z graczy, który nie był w stanie trafić nawet nieruszających się golemów.

Próba trafienia golemów

Thresh jest postacią wszechstronną. Może pomóc sojusznikowi wejść prosto w środek walki drużynowej oraz go z niej wyciągnąć. Świetnie radzi sobie w inicjowaniu walk, ale i w ucieczce od goniącego go przeciwnika. Szczególnie w dżungli, gdzie praktycznie co chwilę można natknąć się na obóz potworów za ścianą i się do nich przyciągnąć z pomocą hooka.

To wyzwanie było zbyt trudne dla jednego z graczy. Nie do końca wiedział jaki zasięg łańcucha ma Thresh i w którym miejscu stoją nieruchomo golemki. W związku z tym pomimo kilkukrotnej próby ich trafienia nie udało mu się tego zrobić i ostatecznie został dopadnięty przez Camille.

Akcja szybko stała się viralem i w niecałe 9 godzin zebrała ponad 3 tysiące pozytywnych głosów. Łącznie w niecałe 20 sekund gracz podjął 4 próby ratunku i żadna z nich nie okazała się skuteczna. Dodatkowo zmarnował odnawiającego się co 5 minut flasha i oddał złoto Camille już w 5 minucie.

Na całe szczęście był to tylko tryb ARURF, a nieszczęsnemu Threshowi udało się wygrać ten mecz i zakończył on go z wynikiem 5/6/14.