Reklama

Zeri dostanie buffy w patchu 12.1 do LoLa. Więcej obrażeń, mniejsze CD i „W” krytujące przez ściany

League of Legends

Reklama

Riot zmienia najnowszego strzelca w LoLu. Zeri ma zostać ponownie zbalansowana w patchu 12.11.


Tydzień temu na oficjalne serwery League of Legends trafiła duża aktualizacja oznaczona numerem 12.10. Zmieniono w niej leczenie oraz tarcze i wytrzymałość wszystkich bohaterów, przez co teraz są nieco trudniejsi do zlikwidowania.

Tak duże przeróbki niszczą balans i sprawiają, że niektóre postacie wygrywają lub przegrywają zdecydowanie więcej gier, niż powinny. Jedną z pokrzywdzonych jest Zeri, której obecny WinRate oscyluje w granicach 46%. W związku z tym Riot zapowiada jej buffy już w aktualizacji 12.11.

Buffy Zeri w patch 12.11

Reklama

Po wydaniu Iskry Zaun przez długi czas siała ona spustoszenie i była często wybierana nie tylko w kolejce rankingowej, ale i przez profesjonalistów na ważnych turniejach. Ostatecznie została znerfiona, a jej wskaźnik wygrywanych spotkań ustabilizował się na normalnym poziomie. Teraz po aktualizacji 12.10 spadł do 46%, co czyni z niej postać potrzebującej buffów.

Reklama

Zmiany, które otrzyma w przyszłej aktualizacji 12.11, zapowiedział Riot August. Twórcy chcą przenieść jej aktualną siłę wynikającą z użyteczności i mobilności w później fazie gry na większe obrażenia, niższe czasy odnowienia umiejętności i krytujące przez ściany „W”.

Zmiany Zeri

  • Q – Szybka Seria
    • Aktywne obrażenia: 7-15 (+1.1 – 1.2TAD) >>> 8-20 (+1.1-1.3 TAD)
    • Obrażenia z naładowanego ataku: 90-200 (.8 AP) + 1-10% maksymalnego zdrowia >>> 90-200 (0.9 AP) (na poziomie 18) +3-15% maksymalnego zdrowia
    • Spowolnienie z naładowanego ataku: 18-50% na jedną sekundę >>> usunięto
  • W – Laserowy Wstrząs
    • Czas odnowienia: 19-9 >>> 12-8
    • Przelicznik AD: 1.4 >>> 1.5
    • Spowolnienie: 30-70% >>> 30-50%
    • NOWOŚĆ: Jeżeli W przejdzie przez ścianę, to uderzy krytycznie bohatera lub potwora
  • E – Iskrząca Moc
    • Czas odnowienia: 26-20 >>> 22-16
    • Obniżenie czasu odnowienia po uderzeniu: 1 >>> 0.5 (redukcja czasu odnowienia po krycie: 3 >>> 1.5)
  • R – Pioronujący Strzał
    • Czas odnowienia: 120 – 70 >>> 100-70
    • Prędkość ruchu na stacku: 1.5% >>> 1%
    • Staki na uderzenie bohatera przez efekt AoE: 4 >>> 8

Zmiany trafią na oficjalne serwery już za tydzień. Aktualizację 12.11 zaplanowano na środę 8 czerwca.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej