„Zostałem oszukany przez Riot”. Gracze pokazują, co dostali po pół roku oczekiwania
Dość dziwna sytuacja z otrzymanymi przesyłkami od Riotu.
W społeczności League of Legends jest bardzo dużo osób, które kolekcjonują różne przedmioty związane z grą. Czy to figurki, czy podkładki z motywami LoLa, czy karty płatnicze. Okazuje się, że jeden z produktów oferowanych przez oficjalny sklep jest… trochę niezgodny z opisem.
Uwagę na to zwrócił jeden z graczy, zaś po kilku godzinach znalazło się więcej osób, które zauważyły ten „błąd”. O co konkretnie chodzi i dlaczego Riot nie zwrócił pieniędzy?
Dwukrotnie mniejszy puchar
Użytkownik Reddita o nicku „mxyzptlk99” opisał swój nietypowy problem. W maju 2020 zamówił puchar League of Legends. Ten miał przyjść w grudniu, natomiast finalnie dotarł dopiero teraz, czyli z dwumiesięcznym opóźnieniem. Po kilku miesiącach oczekiwania okazało się, że puchar kosztujący ponad 50 złotych jest dwa razy mniejszy, niż deklarowano w jego opisie na stronie.
Zamiast 11 centymetrów, ma ich około 5. Sytuacja jest dość dziwna, natomiast można dojść do wniosku, że to po prostu pomyłka po stronie produkcyjnej. Szybko okazało się jednak, że takich przypadków nie tylko jest więcej, ale zwroty nie są przyjmowane.
Dział wsparcia miał odpisywać, że wymiary pucharów są „zbliżone”.
Ogromne oszustwo? Raczej nie, w końcu to tylko 55 złotych. Z drugiej strony trudno ocenić skalę zawiedzionych graczy. Ponoć ta sytuacja dotyczy również innych figurek pucharów, więc najwyraźniej ktoś nie zadbał dostatecznie o ich dokładne zmierzenie.
Co dalej? Temat na Reddicie zrobił się naprawdę popularny, a z czasem przybywa coraz więcej „oszukanych” osób. Można się więc spodziewać, że w związku z niezadowoleniem kupujących, Riot uzna zwroty bądź w jakiś sposób zrekompensuje to, co się stało.