Porównanie Legends of Runeterra, Hearthstone i Magic: The Gathering
Porównanie nowej gry Riotu do popularnych karcianek
Na Twitterze pojawiło się graficzne porównanie Legends of Runeterra i dwóch innych, bardzo popularnych karcianek.
Legends of Runeterra, Hearthstone i Magic: The Gathering
Jeden ze streamerów – Scarra – podzielił się grafiką porównującą trzy karcianki: nową grę od Riot Games i dwa inne, bardzo popularne tytuły: Hearthstone i Magic: The Gathering.
Na grafice możemy zauważyć porównanie systemu zasobów, tur, walki i budowania talii.
Oryginał (po angielsku): klik.
System zasobów:
Dostajesz jeden many z początkiem każdej tury. Do 3 niezużytej many jest przechowywane jako „spell mana” do Twojej następnej tury.
System tur:
Zagrywasz karty w każdej turze do momentu, w którym gracze nie mają więcej akcji do wykonania lub nie pominą swojej tury.
System walki:
Deklarujesz gracza, którego atakujesz, a on decyduje, co chce blokować. Tylko jedna jednostka może zablokować jedną atakującą jednostkę. Obrażenia zadane kreaturom zostają.
Budowanie talii:
- Maksymalnie 40 kart w talii.
- 6 różnych kolorów.
- Limit 6 kart bohatera na talię.
- Może zawierać 3 kopie tej samej karty w talii.
- Do zbudowania talii można użyć maksymalnie dwóch regionów.
ZOBACZ – Legends of Runeterra już dominuje na Twitch mając pierwsze miejsce
System zasobów:
Dostajesz jeden many z początkiem każdej tury.
System tur:
Zagrywasz karty i wykonujesz akcje w dowolnej kolejności.
System walki:
Atakujący wybiera za cel dowolną jednostkę (gracza lub kreaturę) bez możliwości bloku. Obrażenia zadane kreaturom zostają.
Budowanie talii:
- Maksymalnie 30 kart w talii.
- 9 różnych klas.
- Może zawierać 2 kopie tej samej karty lub w przypadku legendarnej tylko jedną.
- Do budowy talii można użyć kart przypisanych do danej klasy oraz kart neutralnych dostępnej dla każdej z klas.
ZOBACZ – Prace nad Legends of Runeterra trwały pięć lat
System zasobów:
Możesz zagrać jedną kartę będącą źródłem many na turę. Źródło many „tapujesz” raz na turę w celu uzyskania many.
System tur:
Określone są specyficzne etapy każdej tury.
System walki:
Deklarujesz gracza, którego atakujesz, a on decyduje, co chce blokować. Możesz blokować jedną jednostkę dowolną ilością jednostek. Obrażenia zadane kreaturom są usuwane w momencie zakończenia fazy walki.
Budowanie talii:
- W formacie standard maksymalnie 60 kart w talii.
- 5 różnych kolorów.
- Może zawierać 4 kopie tej samej karty w talii.
- W standardzie legalne są karty tylko z dwóch najnowszych bloków.
- Brak restrykcji względem kolorów.
ZOBACZ – Brat Yasuo – Yone – w Legends of Runeterra