Reklama

Porównanie Legends of Runeterra, Hearthstone i Magic: The Gathering

Legends of Runeterra

Reklama

Porównanie nowej gry Riotu do popularnych karcianek

Reklama


Na Twitterze pojawiło się graficzne porównanie Legends of Runeterra i dwóch innych, bardzo popularnych karcianek.

Legends of Runeterra, Hearthstone i Magic: The Gathering

Jeden ze streamerów – Scarra – podzielił się grafiką porównującą trzy karcianki: nową grę od Riot Games i dwa inne, bardzo popularne tytuły: Hearthstone i Magic: The Gathering.

Na grafice możemy zauważyć porównanie systemu zasobów, tur, walki i budowania talii.

Reklama

Oryginał (po angielsku): klik.

Legends of Runeterra

System zasobów:

Dostajesz jeden many z początkiem każdej tury. Do 3 niezużytej many jest przechowywane jako „spell mana” do Twojej następnej tury.

System tur:

Zagrywasz karty w każdej turze do momentu, w którym gracze nie mają więcej akcji do wykonania lub nie pominą swojej tury.

System walki:

Deklarujesz gracza, którego atakujesz, a on decyduje, co chce blokować. Tylko jedna jednostka może zablokować jedną atakującą jednostkę. Obrażenia zadane kreaturom zostają.

Budowanie talii:

  • Maksymalnie 40 kart w talii.
  • 6 różnych kolorów.
  • Limit 6 kart bohatera na talię.
  • Może zawierać 3 kopie tej samej karty w talii.
  • Do zbudowania talii można użyć maksymalnie dwóch regionów.

ZOBACZ – Legends of Runeterra już dominuje na Twitch mając pierwsze miejsce

System zasobów:

Dostajesz jeden many z początkiem każdej tury.

System tur:

Zagrywasz karty i wykonujesz akcje w dowolnej kolejności.

System walki:

Atakujący wybiera za cel dowolną jednostkę (gracza lub kreaturę) bez możliwości bloku. Obrażenia zadane kreaturom zostają.

Budowanie talii:

  • Maksymalnie 30 kart w talii.
  • 9 różnych klas.
  • Może zawierać 2 kopie tej samej karty lub w przypadku legendarnej tylko jedną.
  • Do budowy talii można użyć kart przypisanych do danej klasy oraz kart neutralnych dostępnej dla każdej z klas.

ZOBACZ – Prace nad Legends of Runeterra trwały pięć lat

System zasobów:

Możesz zagrać jedną kartę będącą źródłem many na turę. Źródło many „tapujesz” raz na turę w celu uzyskania many.

System tur:

Określone są specyficzne etapy każdej tury.

System walki:

Deklarujesz gracza, którego atakujesz, a on decyduje, co chce blokować. Możesz blokować jedną jednostkę dowolną ilością jednostek. Obrażenia zadane kreaturom są usuwane w momencie zakończenia fazy walki.

Budowanie talii:

  • W formacie standard maksymalnie 60 kart w talii.
  • 5 różnych kolorów.
  • Może zawierać 4 kopie tej samej karty w talii.
  • W standardzie legalne są karty tylko z dwóch najnowszych bloków.
  • Brak restrykcji względem kolorów.

ZOBACZ – Brat Yasuo – Yone – w Legends of Runeterra

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej
Reklama
Reklama