Popularna marka samochodów w Polsce zmienia logo
Wygląda na to, że marka znanych samochodów w Polsce, zdecydowała się zmienić swoje logo. Jak wielka jest to zmiana?
Każda marka ma jakieś swoje logo, dzięki któremu możemy bardzo szybko je rozpoznać. W pewnych momentach właściciele decydują się na dosyć odważny ruch, w którym czasami nawet mocno zmieniają wygląd grafiki.
Pewien producent dosyć popularnych aut zadecydował się na właśnie taki ruch. Jak bardzo Mazda zmieniła swoje logo?
Nowy znak towarowy
Nie jesteśmy tutaj od lania wody, więc przejdziemy od razu do tematu. Zmiana nie jest jakaś wielka, w sumie mówiąc szczerze, jest bardzo mała. Chociaż raczej nie ma w tym nic dziwnego, czasami spore zmiany są po prostu zbyt ryzykowne dla marki.
Firma złożyła wniosek o rejestrację nowego znaku towarowego, a to wszystko miało mieć miejsce oczywiście w Japonii. Wersja oczywiście jest w 2D, to normalne w tych czasach. Teraz to taki w sumie trend. Niżej porównanie starego loga i nowego.
Dla niektórych jest to zmiana na plus, innym mniej już przypadnie to do gustu. Prawda jest taka, że wiele grafik jest teraz bardzo uproszczanych. Czasami wychodzi to dosyć spoko, ale są też takie momenty, w których znaczna większość ludzi preferowała stare wersje. No cóż, co jakiś czas takie zmiany będą po prostu się pojawiały.