Reklama

Blizzard osłabia hitscany w Overwatchu. Oprócz tego zmiany Bastiona, D.Vy, Żołnierza-76 i Trupiej Wdowy

Overwatch

Reklama

Do trybu eksperymentalnego weszły już nowe zmiany, które gracze mogą testować.

Reklama


Kolejna aktualizacja eksperymentów przyniosła przede wszystkim zmiany postaci typu hitscan. Mowa tutaj o nerfie takich bohaterów, jak:

  • Ashe,
  • Baptiste,
  • Bastion,
  • McCree,
  • Żołnierz-76,
  • Trupia Wdowa,
  • Burzyciel.

Jak czytamy w oficjalnym opisie:

„Ta zmiana może być trudna do zauważenia od razu, ponieważ skaluje obrażenia w zakresie nieco większym niż poprzednio. Jednak zmniejszy się wpływ obrażeń zadawanych przez wymienionych bohaterów poza ich optymalnym zasięgiem.”

Reklama

Teraz obrażenia od trafień natychmiastowych (Hitscan) skalują się do 30% przy maksymalnej odległości zaniku obrażeń (wcześniej 50%).

Dodatkowe zmiany balansu

Jeżeli chodzi o kolejne zmiany, to standardowo są one bardziej kosmetyczne, bez większych szaleństw.

Bastion

Zmieniamy Konfigurację: Zwiadowca, aby była bardziej niezawodna i aby wzmocnić taktykę szybkich ataków podczas przemieszczania się pomiędzy miejscami, w których chce się rozstawić za pomocą Konfiguracji: Wartownik.

Konfiguracja: Zwiadowca
  • Zmniejszono rozrzut pocisków z broni z 1,5 do 1,2.

D.Va

Nie można już ładować superzdolności w okienku czasowym pomiędzy użyciem Samozniszczenia a jego detonacją przy użyciu Duplikacji Echo kopiującej D.Vę. Przyspieszony czas ładowania superzdolności Echo umożliwiał jej Wezwanie Mecha przed wybuchem Samozniszczenia, co znacznie utrudniało wrogom znalezienie bezpiecznego miejsca do ukrycia się.

Wezwanie Mecha
  • Zmniejszono obszar zadawania obrażeń z 3 do 2,5 metra.
  • Nie gromadzi już ładunku superzdolności podczas użycia Samozniszczenia, dopóki jej mech nie zostanie zdetonowany.

Żołnierz-76

Teraz Wizjer Taktyczny będzie skuteczny nie tylko jako pomoc w celowaniu, która traci na znaczeniu wraz z poprawą celności u graczy.

Ciężki Karabin Pulsacyjny
  • Wyłączono zanik obrażeń, gdy aktywny jest Wizjer Taktyczny.

Trupia Wdowa

Nieco wydłużyliśmy optymalny zasięg Trupiej Wdowy, aby uwzględnić niektóre miejsca na mapach, gdzie często stosowano działania przeciwsnajperskie – ale tylko nieznacznie ponad efektywny zasięg spadku obrażeń. W przypadku Trupiej Wdowy zanik obrażeń od ataków snajperkich został wprowadzony głównie po to, aby ograniczyć śmiertelność strzałów na ekstremalnym dystansie i z powietrza po użyciu Kotwiczki – które są możliwe na niektórych mapach.

Pocałunek Wdowy
  • Zwiększono zasięg zaniku obrażeń z 60–85 do 70–100 metrów.

Można się spodziewać, że wszystkie te zmiany normalnie znajdą się niedługo również w zwykłych grach.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej