Blizzard osłabia hitscany w Overwatchu. Oprócz tego zmiany Bastiona, D.Vy, Żołnierza-76 i Trupiej Wdowy
Do trybu eksperymentalnego weszły już nowe zmiany, które gracze mogą testować.
Kolejna aktualizacja eksperymentów przyniosła przede wszystkim zmiany postaci typu hitscan. Mowa tutaj o nerfie takich bohaterów, jak:
- Ashe,
- Baptiste,
- Bastion,
- McCree,
- Żołnierz-76,
- Trupia Wdowa,
- Burzyciel.
Jak czytamy w oficjalnym opisie:
„Ta zmiana może być trudna do zauważenia od razu, ponieważ skaluje obrażenia w zakresie nieco większym niż poprzednio. Jednak zmniejszy się wpływ obrażeń zadawanych przez wymienionych bohaterów poza ich optymalnym zasięgiem.”
Reklama
Teraz obrażenia od trafień natychmiastowych (Hitscan) skalują się do 30% przy maksymalnej odległości zaniku obrażeń (wcześniej 50%).
Dodatkowe zmiany balansu
Jeżeli chodzi o kolejne zmiany, to standardowo są one bardziej kosmetyczne, bez większych szaleństw.
Bastion
Zmieniamy Konfigurację: Zwiadowca, aby była bardziej niezawodna i aby wzmocnić taktykę szybkich ataków podczas przemieszczania się pomiędzy miejscami, w których chce się rozstawić za pomocą Konfiguracji: Wartownik.
- Zmniejszono rozrzut pocisków z broni z 1,5 do 1,2.
D.Va
Nie można już ładować superzdolności w okienku czasowym pomiędzy użyciem Samozniszczenia a jego detonacją przy użyciu Duplikacji Echo kopiującej D.Vę. Przyspieszony czas ładowania superzdolności Echo umożliwiał jej Wezwanie Mecha przed wybuchem Samozniszczenia, co znacznie utrudniało wrogom znalezienie bezpiecznego miejsca do ukrycia się.
- Zmniejszono obszar zadawania obrażeń z 3 do 2,5 metra.
- Nie gromadzi już ładunku superzdolności podczas użycia Samozniszczenia, dopóki jej mech nie zostanie zdetonowany.
Żołnierz-76
Teraz Wizjer Taktyczny będzie skuteczny nie tylko jako pomoc w celowaniu, która traci na znaczeniu wraz z poprawą celności u graczy.
- Wyłączono zanik obrażeń, gdy aktywny jest Wizjer Taktyczny.
Trupia Wdowa
Nieco wydłużyliśmy optymalny zasięg Trupiej Wdowy, aby uwzględnić niektóre miejsca na mapach, gdzie często stosowano działania przeciwsnajperskie – ale tylko nieznacznie ponad efektywny zasięg spadku obrażeń. W przypadku Trupiej Wdowy zanik obrażeń od ataków snajperkich został wprowadzony głównie po to, aby ograniczyć śmiertelność strzałów na ekstremalnym dystansie i z powietrza po użyciu Kotwiczki – które są możliwe na niektórych mapach.
- Zwiększono zasięg zaniku obrażeń z 60–85 do 70–100 metrów.
Można się spodziewać, że wszystkie te zmiany normalnie znajdą się niedługo również w zwykłych grach.