Dlaczego Blizzard rezygnuje z osłabienia obrażeń u Moiry w Overwatch?
Zakończyły się już kolejne eksperymenty, a Blizzard dość niespodziewanie postanowił je podsumować.
Blizzard zazwyczaj kończył swoje eksperymenty w Overwatch bez większej informacji. Nowa karta była traktowana jako PST i przedsionek do zmian, jakie były później wprowadzane do normalnych rozgrywek.
Tym razem jednak zmiany były nieco ważniejsze dla deweloperów. Dlatego po zakończonych testach, Molly Fender postanowił podzielić się ze społecznością wnioskami.
Zmiany Moiry wycofane
Przypomnijmy, że celem zmian Moiry miało być osłabienie jej obrażeń przy jednoczesnym podniesieniu ogólnej siły leczenia. Zmiany to:
- Tryb podstawowy
- Zwiększono skuteczność leczenia z 65 do 70 pkt. na sekundę.
- Tryb alternatywny
- Zmniejszono wartość obrażeń z 50 do 40 pkt. na sekundę.
Wszystko po to, by uderzyć w styl gry, w którym Moira pełni rolę DPS, zamiast leczącej.
Finalnie Blizzard uznał, że wprowadzone zmiany nie zadziałały w taki sposób, w jaki się spodziewano. Odzew społeczności również wskazywał, że nie jest to właściwa droga dla tej bohaterki. Można się więc spodziewać większej ilości jej zmian w przyszłych testach.