Gracze Overwatch 2 pokazują, jak ta produkcja Blizzarda bardzo traci na oglądalności
Nie, żeby to było jakieś niespodziewane, ale faktycznie Overwatch 2 nadal leci w dół.
Widownia Overwatch 2 zaczyna się stabilizować na stałym poziomie. To jednak jest cała moc tego, co zrobiło Fortnite. Gdy społeczność zaczyna się nudzić, wchodzi nowy sezon, nowe dropy i oglądalność podskakuje do góry.
A Blizzardowi coś takiego zdecydowanie się przyda. Początkowy hype opadł, a Overwatch 2 od jakiegoś czasu ma dość stałą, ale nadal malejącą widownię. Przynajmniej, jeżeli chodzi o Twitcha.
30 tysięcy osób może niepokoić
Wiadomo, że Overwatcha 2 czekały spadki, nie jest to jakieś niesamowite. W ostatnich 30 dniach widownia OW2 spadła o dobre 67%.
Na wykresach jest dość czerwono, ale tak to wygląda w każdej sieciowej produkcji, która oferuje sezony. Zawsze na koniec wygląda to podobnie. Pytanie, czy to się odbije, czy już pozostanie na tym poziomie.
Jeżeli powróci do 60-70 tysięcy, to wówczas będzie to oznaczało całkowitą normę dla tego modelu biznesowego.
Pókic co to taka trochę panka na pokaz. Logiczne, że ludzie nudzą się 1 sezonem, kluczowy będzie ten 2, a potem 3 – to własnie podczas S3 do Overwatcha 2 mają wejść duże zmiany.