w

Gracze Overwatch 2 pokazują, jak ta produkcja Blizzarda bardzo traci na oglądalności

Nie, żeby to było jakieś niespodziewane, ale faktycznie Overwatch 2 nadal leci w dół.


Widownia Overwatch 2 zaczyna się stabilizować na stałym poziomie. To jednak jest cała moc tego, co zrobiło Fortnite. Gdy społeczność zaczyna się nudzić, wchodzi nowy sezon, nowe dropy i oglądalność podskakuje do góry.

A Blizzardowi coś takiego zdecydowanie się przyda. Początkowy hype opadł, a Overwatch 2 od jakiegoś czasu ma dość stałą, ale nadal malejącą widownię. Przynajmniej, jeżeli chodzi o Twitcha.

30 tysięcy osób może niepokoić

Wiadomo, że Overwatcha 2 czekały spadki, nie jest to jakieś niesamowite. W ostatnich 30 dniach widownia OW2 spadła o dobre 67%.

Na wykresach jest dość czerwono, ale tak to wygląda w każdej sieciowej produkcji, która oferuje sezony. Zawsze na koniec wygląda to podobnie. Pytanie, czy to się odbije, czy już pozostanie na tym poziomie.

Jeżeli powróci do 60-70 tysięcy, to wówczas będzie to oznaczało całkowitą normę dla tego modelu biznesowego.

Pókic co to taka trochę panka na pokaz. Logiczne, że ludzie nudzą się 1 sezonem, kluczowy będzie ten 2, a potem 3 – to własnie podczas S3 do Overwatcha 2 mają wejść duże zmiany.

DołączObserwuj
Więcej z Overwatch