w

Natchnienie Brigitte blokuje do 45% więcej obrażeń, niż zwykły pancerz!

Wygląda na to, że warsztat nie tylko pozwolił na tworzenie niesamowitych trybów gry, ale ujawnił także dziwne zachowanie jednej z umiejętności Brigitte.


Umiejętność specjalna Brigitte to Natchnienie, które zapewnia do 15 pancerza co 0.5 sekundy łącznie przez 30 sekund. Maksymalnie można mieć 100 pancerza na sobie i sojusznikach. Dodatkowo umiejętność zapewnia 30% bonusowej prędkości ruchu.

Teraz gracze dzięki warsztatowi zorientowali się, że ta umiejętność prawdopodobnie wymaga dopracowania.

Od 20 do 45% więcej pancerza

Użytkownik reddita ClumsyLi stworzył dość obszerny post na temat tego, jak zachowuje się Natchnienie. W skrócie:

  • 100 pancerza od Natchnienia (7 warstw) jest o 20% mocniejsze od normalnego pancerza
  • W optymalnej sytuacji (15 warstw) Natchnienie daje 45% więcej pancerza, niż normalnie
  • W ekstremalnej sytuacji, 1 pancerz może zredukować 44.12 obrażeń z 45 obrażeń (98%)
  • Redukcja obrażeń jest liczona ponownie za każdym otrzymanym strzałem

Żeby lepiej zrozumieć, o co dokładnie chodzi, trzeba obejrzeć poniższy materiał:

Jak widzicie, ilość zablokowanych obrażeń różni się z każdym strzałem. Pancerz jest przeliczany i zmieniany w kolejne warstwy.

Gdybyście sami chcieli przetestować, to tutaj kod: 9S83Z

Brigitte do nerfa?

Zdaniem graczy Overwatch to trochę za mocne w porównaniu z innymi umiejętnościami w grze. Natomiast postać była już nerfiona i to niejednokrotnie.

Cały temat z testami i wnioskami postaci znajdziecie tutaj:

Brig’s Rally Armor Can Tank up to 20% – 45% More Damage than Normal Armor: How Multi-layer Armor Works from r/Competitiveoverwatch

Jak sądzicie, postać powinna zostać osłabiona?