Reworku Moiry z Overwatch ciąg dalszy. Teraz wszyscy sojusznicy znikają
Blizzard wprowadził nowe eksperymenty.
Nowe eksperymenty skupiają się w sumie na dwóch postaciach, czyli Moirze i Żniwiarzu, natomiast to Moira otrzymała zdecydowanie więcej postaci. Można spokojnie powiedzieć, że są to dalsze zmiany w ramach jej mini-reworku.
Zmiany oczywiście mogą wejść potem na serwery live, ale nie muszą. Blizzard sam wspomina, że „raczej nie trafią do pełnej wersji gry”
Moira
Ta runda jest kolejną wersją eksperymentalnych zmian Moiry, które testowaliśmy w lipcu. Staraliśmy się zmniejszyć ogólny poziom mocy nowej wersji Zniknięcia, ponieważ była ona zbyt silna w swojej ostatniej wersji. Teraz nie pozwala usuwać negatywnych efektów ani łatwo uciekać przed superzdolnościami Sigmy czy Zarii, ale nadal jest potężnym narzędziem do znacznego zmniejszania otrzymywanych obrażeń, jeśli użyje jej się w odpowiednim momencie. Jeśli chodzi o zmiany kuli ofensywnej, wypróbujemy zupełnie nowe podejście, aby osiągnąć te same cele, co poprzednio: zmienić zdolność z łatwej w użyciu, ale o małym wpływie na rozgrywkę na taką, która wymaga więcej umiejętności i potencjalnie wywiera większy wpływ. Trafienie kulą ofensywną jest teraz znacznie trudniejsze, ale zapewnia też o wiele więcej korzyści.
Jest to ten rodzaj eksperymentów, które stale testujemy wewnętrznie podczas wprowadzania zmian lub projektowania nowych bohaterów. Karta eksperymentalna daje nam ciekawą możliwość pokazania, jak różne obszary gry ewoluują i są testowane. Należy pamiętać, że są to zmiany czysto eksperymentalne i raczej nie trafią do pełnej wersji gry.
- Zmniejszono kąt przyłączenia o 37%.
Kula ofensywna
- Teraz przyczepia się do trafionych wrogów, zamiast ich przebijać.
- Zadaje obrażenia tylko wtedy, gdy przyczepi się do celu.
- Zadaje stałe 60 pkt. obrażeń na sekundę wszystkim wrogom.
- Pozostanie przyczepiona do gracza przez 3 sek. lub dopóki nie zada mu 120 pkt. obrażeń – cokolwiek nastąpi pierwsze.
- Kula ulega zniszczeniu, jeśli trafi w barierę wroga.
- Zmniejszono maksymalną liczbę odbić do 1.
- Zwiększono szybkość pocisku z 20 do 25.
- Teraz powoduje zniknięcie Moiry i wszystkich sojuszników w promieniu 6 metrów na 1 sek. po użyciu zdolności.
- Nie uwalnia już Moiry ani jej sojuszników od Uderzenia Grawitonowego Zarii ani Strumienia Grawitacyjnego Sigmy.
- Wydłużono czas odnowienia z 6 do 8 sek.
Żniwiarz
- Nie uwalnia już Żniwiarza od Uderzenia Grawitonowego Zarii ani Strumienia Grawitacyjnego Sigmy.
Poprawki błędów
- Naprawiono błąd, który powodował, że nazwy graczy nie wyświetlały się prawidłowo podczas oglądania powtórki.
- Naprawiono błąd, który umożliwiał stawianie wieżyczek w nieprawidłowych miejscach.
- Naprawiono błąd, który powodował, że graffiti Wielka Brytania wyświetlało się nieprawidłowo.
Genji
- Naprawiono błąd, który powodował, że Szybkie Cięcie nie zadawało obrażeń, jeśli cel znajdował się pod ścianą.
Mei
- Naprawiono błąd, który powodował, że Ściana Lodu w sposób niespójny podnosiła bohaterów.
- Naprawiono błąd, który umożliwiał umieszczenie Ściany Lodu na Kriostazie Mei.
Łaska
- Naprawiono błąd, który powodował, że nad martwymi sojusznikami nie wyświetlały się żółte kule.
Zenyatta
- Naprawiono błąd, który powodował, że animacja walki w zwarciu Zenyatty nie wyświetlała się podczas anulowania alternatywnego trybu ataku.
- Naprawiono błąd, który powodował, że podstawowy i alternatywny tryb ataku w rzadkich przypadkach nie aktywowały się prawidłowo.