Zmiany Reinhardta, Ashe, Genjiego, Mei i Fary w ramach nowych eksperymentów w Overwatch
Blizzard jakiś czas temu wprowadził tzw. eksperymenty, czyli tryb gry, w którym przeprowadzane są duże zmiany balansu już na głównym serwerze, a nie na PST.
Eksperymenty były sposobem Blizzarda na to, by więcej osób miało okazję testować zmiany. Jest to jednocześnie nieco inne miejsce, niż PST. Głównie dlatego, że dokonane tam zmiany niekoniecznie muszą znaleźć się finalnie w grze.
Zgodnie z samą nazwą, Blizzard niekiedy po prostu coś testuje bez dalszych konsekwencji. Tryb może zniknąć, a balans zostać kompletnie nienaruszony.
Zmiany eksperymentalne
Tym razem zmieniono w sumie pięć postaci – Reinhardta, Ashe, Genjiego, Mei i Farę. Blizzard skupił się głównie na broniach i podstawowych atakach.
Ashe
- Żmija
- Wielkość magazynka zmieniono z 12 do 15
- Strzały nie są już w kolejce do następnego strzału, jeśli zostaną lekko naciśnięte przed zakończeniem odnawiania
- Zwiększono maksymalny rozrzut strzałów bez przycelowania z 4 do 5
- Strzały bez przycelowania mogą być wystrzelone znacznie szybciej, po strzale z przycelowaniem
- Można teraz zacząć przeładowanie znacznie szybciej po strzale z przycelowaniem
Genji
- Shuriken (Alternatywny strzał)
- Czas odnowienia zmieniono z 0.75 na 0.65 sekundy
Mei
- Miotacz Endotermiczny
- Maksymalna ilość pocisków zmieniona z 200 do 120
- Miotacz Endotermiczny (Alternatywny strzał)
- Koszt amunicji zredukowany z 20 do 10
Fara
Wyrzutnia rakiet
- Obrażenia wybuchu zwiększone z 65 do 80
- „Impact damage” zwiększony z 55 do 40
Reinhardt
Ogólne
- Zmniejszono redukcję odepchnięcia z 50% do 30%
Te zmiany mogą, ale nie muszą później przejść do normalnego Overwatch. Eksperymenty będą włączone zapewne kilka następnych dni.