Łącznie ponad 500 tysięcy wyświetleń. To już viral dla Action
Action ma obecnie kilka produktów, które mogą uchodzić za viral. Łącznie filmy mają pewnie i nawet więcej niż te pół miliona wyświetleń.
Ostatnio w kontekście Action najwięcej mówi się o produktach typowo ogrodowych. Nic dziwnego, w końcu mamy wiosnę. Praktycznie wszystko, co obecnie staje się viralem, jest przeznaczone albo na balkon, albo na działkę czy po prostu ogród.
Szczególnie że Action ogólnie robi się sklepem potrafiącym udekorować praktycznie każde pomieszczenie:
Co się teraz sprzedaje?
Numerem trzy z najgorszymi wyświetleniami jest produkt na balkon czy do ogrodu. Plusy? Łatwo się go składa. Minusy? Jakość.
TT: https://www.tiktok.com/@patrycjaperline/video/7358142835381505313
TOP 2 to ognisko. Na końcu jest pokazane, jak wygląda w rzeczywistości. Znowu raczej na działkę. Ponad 200 tysięcy wyświetleń na TT:
TT: https://www.tiktok.com/@action.awicenny.w/video/7357649071231831329
Numerem jeden jest natomiast fontanna. Ponad 300 tysięcy wyświetleń. Znowu ogród:
TT: https://www.tiktok.com/@almerka77/video/7357712525305171233
Jeżeli chodzi o inne rzeczy, z zupełnie innych kategorii, to trzeba będzie na nie trochę poczekać. Obecnie królują jednak tego typu rzeczy, może jakieś drobne gadżety typu oświetlenie czy te lokalizatory. Innych ciekawostek brak, a szkoda.