Pracowników McDonald’s denerwuje, gdy to robicie, zamawiając w okienku. Lepiej się przestawić
Pracownicy McDonald’s zaczęli się irytować, więc proszą klientów, by przestali tak robić, gdy zamawiają poprzez okienko w McDrive.
McDonald’s to typowy fast food, a co za tym idzie, charakteryzuje się w szybkiej obsłudze. To dlatego restauracje zawsze obładowane są wieloma pracownikami – aby móc jak najszybciej wydać Wasze zamówienie.
Czasami jednak jest tak, że klienci, nie wiedząc, jak się obchodzić w McDonald’s lub próbując kombinować na wszelkie sposoby, opóźniają pracę pracowników. A ci się na takie praktyki mocno denerwują.
Nie zapominajcie o tym przy okienku
Pracownicy McDonald’s za sprawą pewnej tiktokerki, która jest pracownicą tej restauracji, zaczęli nagłaśniać problem, który jest dość częsty podczas obsługi w McDrive. Chodzi mianowicie o to, że wielu klientów, zamawiając jakiś zestaw, nie prosi o dodatkowe sosy i robi to dopiero w ostatnim okienku, w którym odbiera swoje zamówienie, myśląc, że dostanie sosy za darmo.
A tak naprawdę takie coś mocno utrudnia i spowalnia pracę pracowników, bo jak wiadomo, sosy są od jakiegoś czasu dodatkowo płatne. Oczywiście kiedyś by to przeszło, ale teraz pracownicy nie mogą wydawać sosów bez skasowania ich na paragonie.
TT: https://www.tiktok.com/@saffronkatiie/video/7283909993500314912
Wiele osób nie chce dodatkowo płacić za sosy i myśli, że jeśli poproszą o nie w ostatnim okienku, to jakoś im się to upiecze. A tak naprawdę tylko to utrudnia swobodną pracę pracownikom. Oczywiście jeśli traficie na menadżera, to bardzo możliwe, że machnie ręką i da Wam sosy za darmo, jednak zwykli pracownicy nie mają na tyle mocy decyzyjnej, by móc to robić.
Warto więc nie kombinować i zamawiać normalnie. Chyba że rzeczywiście zapłaciliście za sosy, a pracownicy zwyczajnie zapomnieli Wam je dorzucić do torby. Wtedy jak najbardziej macie prawo o nie poprosić.