Clout MMA to tak naprawdę High League? Jakie to ma naprawdę powiązania
W sieci pojawiło się wiele głosów o tym, że Clout MMA to tak naprawdę High League pod inną postacią. Czy faktycznie tak jest?
Dwa dni temu wskazywaliśmy, że za High League pojawi się inny podmiot, który będzie organizował freakowe gale. To się potwierdziło. Oprócz tego udział w tym wszystkim miał mieć Sławomir Bielski, wspólnik w spółce High League. Dotychczasowy KRS High League wyglądał tak:
Teraz powstało Clout MMA. Nie ma go natomiast pod taką nazwą. Zamiast tego jest coś, co nazywa się inaczej i gdzie udziałów nie ma nikt z byłego zarządu High League. To jednak nie oznacza, że żądnych powiązań nie ma.
High League a Clout MMA
Wiadomo było, że jakoś te dwa podmioty muszą się ze sobą łączyć i tak się stało. W No Limit udziały ma oczywiście Lexy oraz Julita Joanna Górska, partnerka Sławomir Bielskiego. Oczywiście trzeba tutaj zaznaczyć, że prawnie nie ma z tym żadnego problemu. Sławomir Bielski nie był objęty żadnymi sankcjami, ale nawet, jakby był, to i tak go tu nie ma. Jest tylko partnerka.
Co ciekawe, Lexy ma tutaj mniejszość udziałów. Jest to 40 do 60.
Wiele osób dotarło do czegoś, co nosiło nazwę Kredens Smaku. Był to interes prowadzony właśnie przez Julitę Górską, przy którym często pokazywał się Sławomir Bielski. Sam Kredens Smaku polecał chociażby Aslambek Saidov. I tak robi się ciekawie, bo Kredens Smaku miał ten sam adres, co spółka High League Bielski.
Kredens smaku był też sponsorem samego High League.
Czy to oznacza, że Clout MMA jest tak naprawdę High League 2.0? Niekoniecznie. W zarządzie nie ma osób, które były tam wcześniej. Jeżeli wierzyć zapewnieniom zza kulis, to podejście strategiczne różni się od tego, które pokazywało chociażby High League. „Zgoda” z Fame może być tutaj mocno zagrożona.
Lexy już została pociągnięta za język, bo finalnie wygląda to jednak podejrzanie. Youtuberka przyznaje, że patrząc na to z boku, sama miałaby mieszane odczucia.
Jak to się wszystko rozwinie, tego nie wiadomo. Na ten moment Clout MMA obsadza różne stanowiska w oparciu o wiedzę z Youtube’a. Za marketing odpowiedzialny jest youtuber Yoczook – jedna z osób, która walczyła w High League.