Facebook inspirował się Gadu Gadu. Dodatek do Messengera, który staje się popularny
Facebook i Instagram wprowadził opisy w swoich komunikatorach.
Gadu Gadu, czyli jeden z najpopularniejszych komunikatorów w Polsce, który wydawać by się mogło, że był używany kilkaset lat temu, umożliwiał użytkownikom ustawianie opisów.
Teraz podobną funkcję postanowiła wprowadzić Meta, czyli firma do której należy Instagram oraz Facebook. Tak komunikat utrzymuje się tyle, ile relacja, czyli 24 godziny, po czym znika.
Opisy na messie
Niektórzy narzekają, że prawdopodobnie najpopularniejszy komunikator w Polscer, jakim jest Messenger, staje się już przestarzały. Jego właściciel, którym jest Meta, chyba nie chce do tego dopuścić, ponieważ właśnie wydaną nową aktualizację wprowadzającą opisy. Jak to wygląda?
Na ten moment użytkowników raczej zaskakuje nowa opcja i sami nie wiedzą, do czego mogą jej użyć. Ustawiają więc losowe wiadomości lub emotki. Jednak może się okazać, że niedługo sprytni znajomi zaczną wykorzystywać tę opcję do reklamowania swoich „usług” lub scamów.
Patrząc na to z drugiej strony, może być to całkiem przydatne. Na przykład w komunikowaniu ludziom, że dzisiaj nas nie ma i dlatego im nie odpiszemy.