Polskie influencerki mówią, dlaczego ich praca jest trudna. Ludzie nie kryją zdziwienia
Im większe liczby, tym większa uwaga opinii publicznej. Finalnie ktoś musiał zwrócić uwagę na rzeczy, jakie pojawiają się na kanale „DRE$$CODE” i tak się też stało.
Kanał DRE$$CODE wpadł wczoraj w trendujące hasztagi na X między innymi przez słowa jednej z dziewczyn, która miała stwierdzić:
Nie jest to jednak wprost to, co padło na filmie. Faktycznie był tam taki fragment, ale zostało to trochę przekręcone:
Film: https://youtu.be/z2vIECsJ2BI
I ludzie zaczęli się bardziej przysłuchiwać
W komentarzach znalazły się informacje o tym, że to nie wszystkie fragmenty budzące pewne wątpliwości. Dziewczyny poruszały również temat tego, jak trudna jest praca influencerki. Wspominają, że niekiedy trzeba nanosić poprawki, gdzieś podjechać czy budować swoją markę.
Następnie porównują to do zawodu dentysty, podsumowując, że to „wiercenie dziury”.
Film: https://youtu.be/z2vIECsJ2BI
Słowa influencerek wyszły poza ich bańkę, przechodząc przez X czy Discordy oraz Twitcha. Wydaje się, że problemu nie byłoby, gdyby dziewczyny zatrzymały się na słowach o tym, że finalnie nie jest to ciężka praca, a najtrudniejsze jest w niej zbudowanie sobie pozycji i marki.
Faktycznie, doprowadzenie do momentu, w którym to marki chcą płacić za ekspozycję, jest trudnym zadaniem, czasem niesamowicie wręcz pracochłonnym. Ale porównania do „wiercenia dziury” wypadają tutaj dość średnio. Cały kontekst wypowiedzi nie byłby pewnie zły, gdyby skupić się na kwestiach właśnie trudności z budowaniem wokół siebie zasięgu.