Spadek wyświetleń polskich twórców na TikToku. Kariery zaczęły się chwiać
Wielu polskich twórców na TikToku doświadcza obecnie tego samego. Jakby ktoś coś zmienił w algorytmie.
Szczegóły nie są znane, natomiast wyraźnie coś się zmieniło. TikTokerzy, którzy mieli regularnie po 100, 200, czy 500 tysięcy wyświetleń spadli na około 50 tysięcy odsłon. Osoby, które miały regularnie te 50 tysięcy wyświetleń obecnie muszą się nieźle natrudzić, by dobić do 10 tysięcy.
Nie wiadomo, co się zmieniło. TikTok tego nie komentuje, choć w branży jest wiele różnych teorii odnośnie tego, że ma to związek z nadchodzącymi kampaniami świątecznymi. Nie zostało to jednak potwierdzone.
Spadek wyświetleń na TikToku
Możliwe, że jest to jakiegoś rodzaju zmiana algorytmu. Tylko dziwne, że dotyczy to tak mocno polskiego rynku. Coraz mniej w aplikacji jest takich typowo polskich treści. Już kilku twórców zaczęło się mocno zastanawiać, co robić dalej.
Kilka karier typowo tiktokowych zaczęło się po prostu walić. Sytuacja trwa od kilku tygodni i nic nie wskazuje na to, by coś miało się zmienić. Niby pomaga stworzenie nowego konta, ale to dodatkowe ryzyko.
Jeżeli ktoś nie miał rozwiniętych innych mediów społecznościowych, czy marki jako takiej, to ma obecnie rosnący problem. Ludziom pojawiają się polskie filmy, ale z kont, które nie należą do dużych influencerek, czy influencerów.
TikTok na ten moment nie skomentował tego, co się dzieje. Problem ten nie dotyczy też wszystkich. Te ograniczenia jakby wpadały falami, bez wyraźnego wzoru.