w

Youtube będzie wyświetlał reklamy na streamach. Jeszcze więcej funkcji znanych z Twitcha

Robi się poważnie, Youtube zapowiedział wprowadzenie monetyzacji dla transmisji na żywo.


Największą różnicą pomiędzy transmisjami na żywo pomiędzy Youtube, a Twitchem były oczywiście pieniądze. YT opierało się głównie o donacje i „płatne subskrypcje”. Teraz dochodzą do tego kolejne funkcje, w tym po prostu reklamy.

2022 rok ma być przełomowy, jeżeli chodzi o Youtube Gaming, które powraca do żywych. Co ciekawe, streamerzy powoli informują, że ponownie dostają oferty przejścia tak samo na Youtube, jak i na Facebooka.

2022 rok ma być kluczowy

W nowych informacjach od Youtube pojawiają się w sumie cztery najważniejsze punkty. To, nad czym pracuje platforma to:

  • Możliwość podarowania członkostwa
  • Zwiększenie widoczności transmisji na żywo
  • Ulepszenie monetyzacji
  • Nowe narzędzia do moderacji

Do tego dochodzi oczywiście rozwój dotychczasowych narzędzi, w tym chociażby klipów. Te będą bardziej eksponowane.

Video

Youtube chce w jakiś sposób połączyć znane shorts ze streamami, co wydaje się dość naturalne, patrząc na Twitcha. Wydaje się, że Youtube powoli wychodzi z dołka i faktycznie zaczyna podejmować sensowne decyzje.

Jeżeli YT Gaming się przyjmie, również w Polsce, to będzie alternatywą dla Twitcha. Póki co praktycznie nikomu nie udało się płynnie przejść z TTV na Youtube, przynajmniej, jeżeli chodzi o streamy.

Reklama
DołączObserwuj
Więcej z Rozrywka