Youtube pokazało czerwony diament. Przycisk za 100 milionów subskrypcji
Wiemy już, jak wygląda diamentowy przycisk za 100 milionów subów.
Mamy już dwóch twórców, którzy przekroczyli magiczną barierę 100 milionów subskrybując na Youtube. Są to oczywiście T-Series oraz PewDiePie.
W związku z tym Google musiało wypuścić nowy typ przycisku.
Czerwony diament
Na krótkim filmie pokazano cały proces powstawania przycisku. Teraz zostanie on wysłany do dwóch twórców.
The 100M subscriber record has been surpassed, and that means we have the new creator award! Introducing: The Red Diamond Creator Award, named after one of the rarest colors of diamond. 💎❤️ @TSeries and @Pewdiepie, check the mail! 😏 pic.twitter.com/ZONYFEiVkk
— YouTube (@YouTube) September 6, 2019
Społeczność nadal uznaje, że to PewDiePie był pierwszy. Głównie dlatego, że T-Series jest całą wytwórnią muzyczną, posądzaną o viewboty. PewDiePie jest z kolei samodzielnym youtuberem, za którym nie stoi żadna wielka firma, czy marka.