Reklama

Żabka przesadziła z tą reklamą. Sieć sklepów ma duży problem przez swój ruch

Rozrywka

Reklama

Żabka, popularna sieć sklepów, musi się zmierzyć z Ministerstwem Zdrowia. Wszystko przez reklamę.


Żabka wpadła na pomysł dodawania hotdogów do pewnego typu produktów, którego nawet samo wspomnienie aktywuje algorytmy. Najpierw sprawa rozeszła się po Twitterze, a potem trafiła do Ministerstwa Zdrowia.

Ostatnio wiele mówi się o tego typu reklamach, więc mocne stanowisko Ministerstwa nawet nie dziwi. Reklama zapewne zostanie zdjęta, ale to tylko wierzchołek góry lodowej, jaka nadchodzi na Żabkę.

Żabka w tarapatach

Reklama

Żabka jeszcze się do tego nie ustosunkowała i raczej nie ma co liczyć na jakąś odpowiedź. Na razie jest to informacja o tym, że sprawę zapewne zbada prokuratura, o ile w ogóle ją przyjmie. Żabka na pewno będzie musiała się wytłumaczyć.

Reklama

Nie wiadomo, jak to się zakończy. Na ten moment Żabka prawdopodobnie zdejmie samą reklamę i postara się nie wpadać na kolejne tego typu pomysły. Widać, że opinia publiczna bardzo mocno zaczęła na to zwracać uwagę.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej
Reklama
Reklama