Żabka przesadziła z tą reklamą. Sieć sklepów ma duży problem przez swój ruch
Żabka, popularna sieć sklepów, musi się zmierzyć z Ministerstwem Zdrowia. Wszystko przez reklamę.
Żabka wpadła na pomysł dodawania hotdogów do pewnego typu produktów, którego nawet samo wspomnienie aktywuje algorytmy. Najpierw sprawa rozeszła się po Twitterze, a potem trafiła do Ministerstwa Zdrowia.
Ostatnio wiele mówi się o tego typu reklamach, więc mocne stanowisko Ministerstwa nawet nie dziwi. Reklama zapewne zostanie zdjęta, ale to tylko wierzchołek góry lodowej, jaka nadchodzi na Żabkę.
Żabka w tarapatach
Żabka jeszcze się do tego nie ustosunkowała i raczej nie ma co liczyć na jakąś odpowiedź. Na razie jest to informacja o tym, że sprawę zapewne zbada prokuratura, o ile w ogóle ją przyjmie. Żabka na pewno będzie musiała się wytłumaczyć.
Nie wiadomo, jak to się zakończy. Na ten moment Żabka prawdopodobnie zdejmie samą reklamę i postara się nie wpadać na kolejne tego typu pomysły. Widać, że opinia publiczna bardzo mocno zaczęła na to zwracać uwagę.