w

Zaskakujący powód, dla którego w Among Us nowości dodawane są tak rzadko

To idealny przykład tego, dlaczego nowości są wprowadzane do Among Us stosunkowo powoli.


Among Us zostało stworzone w bardzo specyficzny sposób. InnerSloth nie korzystało z gotowych assetów i nie opracowywało też swoich. Każdy element na mapie został narysowany przez 3-osobowego studio i następnie umieszczony w grze.

Zaowocowało to oryginalną grafiką, ale także i wieloma ograniczeniami. To coś, z czym InnerSloth musi się borykać na każdym kroku.

Nawet najmniejsze rzeczy powodują tygodniowe opóźnienia

Do Among Us niedługo oficjalnie zostanie dodana mapa The Airship. Póki co grać na niej mogły tylko osoby posiadające Nintendo Switch. Dlaczego mapa powstawała tak długo? Na to pytanie odpowiada jedna z wiadomości, jakie InnerSloth wysłało na swoim Twitterze.

The Airship zawiera kilka nowych dla Among Us elementów. Między innymi ruchome platformy, czy drabiny. Jak czytamy, wprowadzenie drabiny okazało się dość pracochłonne.

Okazuje się, że żeby wprowadzić drabinę, należało narysować jeszcze raz każdy przedmiot kosmetyczny po kolei. To daje już pewien ogląd na sytuację, w której jedna z najpopularniejszych gier w 2020 roku dostaje aktualizacje tak rzadko. Drabina wymagała narysowania masy rzeczy na nowo, a to spokojnie zajęło kilka tygodni.

Twórcy wielokrotnie otrzymywali oferty pomocy od zewnętrznych firm, które znacznie przyspieszyłyby prowadzone prace. Wiadomo, że nad antycheatem pracuje ktoś inny, niż samo InnerSloth, natomiast nadal główny rdzeń stanowią zaledwie 3 osoby.