Ważne zmiany Triple Take’a w Apex Legends. Broń otrzyma więcej amunicji, ale tylko w jednym trybie
Respawn postanowił naprawić swój błąd po zmianach, które dotknęły Triple Take’a w Sezonie 11.
Apex Legends, czyli battle royale od studia Respawn Entertainment od lat cieszy się dużą popularnością. Ta z roku na rok konsekwentnie wzrasta, co potwierdza aktywność graczy z ostatnich 30 dni, którą szacuje się na ponad 122 miliony aktywnych użytkowników.
Do gry regularnie dodawana jest nowa zawartość, czy to w formie map, bohaterów czy broni. Ostatnia z wymienionych jest często najważniejszym czynnikiem który znacząco wpływa na rozgrywkę, a jej zmiany bezpośrednio wpływają na metę. Tym razem poprawki, choć niewielkie, dotknęły Triple Take’a. Czego możemy się teraz spodziewać po nim spodziewać?
Niewiele więcej
Respawn, po odebraniu broni jej prestiżowej wartości poprzez wyciągnięcie jej ze zrzutów do regularnego dropu, zapomniał o pewnej ważnej rzeczy. Po zmianach w Sezonie 11, broń znów zaczęła korzystać z amunicji energetycznej, co sprawiło, że każdy strzał zabierał 3 naboje. I, o ile w trybie BR nie było to większym problemem, o tyle w trybie Arena gracze rzadko korzystali z broni przez to jak szybko amunicja znikała z ich ekwipunków. Teraz deweloperzy zapowiedzieli ważną zmianę w tej kwestii.
Wydaliśmy właśnie aktualizację do Apexa, która zwiększa amunicję Triple Take’a z 48 do 144 na Arenach. Nigdy nie potroiliśmy tej liczby po zwiększeniu zużycia naboi, więc ta zmiana powinna rozwiązać problem.
Do tej pory broń była raczej niewidoczna na Arenach rankingowych. Dzięki temu jednak, według deweloperów, karabin ma znów stać się przydatny.