w

„Wiemy, że pierwszy sezon nie poszedł za dobrze” – developerzy Apex Legends

Twórcy otwarcie przyznają, że 1 sezonu nie można zaliczyć do udanego.


Twórcy Apex Legends przyznają, że pierwszy sezon nie poszedł za dobrze. Był zdecydowanie zbyt „nudny”, nie dawał graczom również powodów do dłuższego grania. Przepustka bojowa zdawała się być wypchana zapychaczami.

Dobre w tym wszystkim jest to, że twórcy są tego świadomi. Podjęto ostre kroki, by 2 sezon był zupełnie inny.

RESPAWN ENTERTAINMENT

Uczymy się na błędach

Podczas konferencji na EA Play usłyszeliśmy, że twórcy zbierają wszystkie dane od graczy, słuchają też ich głosów na forach, streamach, filmach. Bazując na tym, podjęto kilka kroków, by 2 sezon był zupełnie inny.

Już dzisiaj wiemy, że wprowadzono między innymi wyzwania:

  • Dzienne
  • Tygodniowe

Które się zbierają nawet, gdy ktoś nie gra. Po miesiącu przerwy można wrócić i wykonywać je jedno po drugim.

Zmiany przepustki bojowej na 2 sezon

Zmieni się też sama przepustka. Dojdą do niej 3 zupełnie nowe kategorie przedmiotów. Twórcy pozbywają się także odznak, wyrzucając je i zastępując tylko jedną do zdobycia na początku gry.

Reklama
DołączObserwuj
Więcej z Apex Legends