w

Czy Sona z LoLa otrzyma teraz rework? Dlaczego gracze uważają, że jest na to spora szansa

Umiejętności Seraphine sprowadziły na Riot ogromne fale krytyki. Społeczność twierdzi, że bohaterka jest kopią Sony. Czy postać czekają zmiany?


Po tym, jak umiejętności Seraphine zostały ukazane przez twórców League of Legends w internecie, zostali oni skrytykowani za kopiowanie innej bohaterki, która już znajduje się w grze. Mowa tu o Sonie, która dzieli z najnowszą postacią tematykę muzyczną. Więcej o podobieństwach można przeczytać w innym artykule – Riot odpowiada na zarzuty graczy LoLa odnośnie Seraphine, która ma być trochę inną Soną. Społeczność uważa, że twórcy zreworkują teraz starszą postać. Dlaczego?

Czy rework Sony faktycznie będzie miał miejsce?

We wpisie jednego z graczy można przeczytać o podobnej sytuacji w przeszłości, gdzie wydawany champion przypominał zestaw tego, który gościł już na Summoner’s Rift. Niedługo potem starszy bohater został zmieniony.

Graves radził sobie całkiem nieźle, Riot wydał Luciana. Obaj wydawali się zbyt podobni do siebie, więc Graves jako starsza postać został zreworkowany. Koniec historii.

To samo stanie się z Soną. Również jest starsza, a Seraphine jest jej lepszym wcieleniem (przynajmniej tak to wygląda – nie mam pojęcia o numerkach).

Lucian został wydany 22 sierpnia 2013 roku, a rework Gravesa trafił na serwery live 11 listopada 2015.

ZOBACZ – Dlaczego gracze LoLa tworzyli kilka kont, by źle obstawiać wszystkie mecze w Pick’em?

Jednak czy w aktualnym przypadku sytuacja faktycznie może się powtórzyć? Riot wymieniając na różnice pomiędzy bohaterkami, wskazał na wymagania względem gracza i jego umiejętności.

Seraphine jest znacznie trudniejsza mechanicznie od Sony. Uważam, że jej zestaw nie sprawdziłby się jako rework Sony. Starsza postać wypełnia ważne miejsce w ich puli (niewielkie wymagania względem gracza, a zarazem spora użyteczność dla drużyny), w które Seraphine zdecydowanie nie pasuje.

Zdaniem twórców LoL potrzebuje prostych mechanicznie postaci. Mimo że nie wyklucza to reworku, oznacza to, że nie będzie on aktualnie najwyższym z priorytetów.