Gracze LoLa zastanawiają się, dlaczego Riot jeszcze nie wprowadził tak istotnej funkcji do sklepu
Społeczność League of Legends dziwi się, że w grze dalej nie ma tej funkcji po ponad dekadzie od premiery.
Dyskusja na temat usprawnień w sklepie w LoLu ponownie powróciła na Reddita. Jeden z fanów tytułu zdziwił się, że mimo upływu lat Riot nie dodaje czegoś, co ułatwiłoby zakup skórek, a co za tym idzie – zwiększyło przychody.
Mimo że gra wyszła 27 października 2009 roku, w sklepie wciąż nie ma czegoś tak podstawowego, co dla wielu graczy wydaje się wręcz oczywiste.
Funkcja ułatwiająca zakup skórek
Społeczność League of Legends dyskutowała na temat braku funkcji podglądu skórek w wątku na Reddicie z 23 września, a autor posta starał się zrozumieć, dlaczego tak prosty dodatek nie został jeszcze zaimplementowany.
Nadal jestem zdumiony, że do dziś nie ma sposobu na podgląd skórki ze sklepu przed jej zakupem. Wydaje mi się, że jest to podstawowa rzecz, która powinna znajdować się w tym miejscu.
Sporo osób postanowiło udzielić się w wątku i spróbować wyjaśnić, dlaczego Riot z tego rezygnuje, mimo że sama funkcja wydaje się dość prosta do dodania. Zdaniem graczy nie chodzi tutaj o kiepsko działającego klienta, ale coś, co wręcz spowodowałoby straty materiale. O co chodzi?
Komentujący stwierdzili, że niektóre skiny wyglądają ładnie jedynie na splash arcie, a ich model w grze wydaje się dość słaby lub po prostu nieciekawy. Szczególnie tyczy się to bohaterów, którzy nie dostali reworka i ich modele są mocno przestarzałe.
Niektórzy uznali, że bardziej opłaca się sprzedawać skiny bez podglądu, ponieważ sporo osób kieruje się instynktem – zauważą estetyczny splash art i uznają, że chcą mieć konkretnego skina. Niewykluczone, że po obejrzeniu jego efektów, mogliby uznać, że jednak skórka nie jest warta takich pieniędzy.
Jeszcze inni napisali, że brak wspomnianej funkcji wynika z faktu, że Riot już tak nie skupia się na League of Legends. Zamiast udoskonalać klienta i wprowadzać nowe rozwiązania, więcej uwagi poświęca reszcie gier, w tym np. Wild Rift. LoL radzi sobie w takiej formie, w jakiej jest, skórki sprzedają się w ogromnych ilościach, więc być może twórcy uznali, że nie warto tego ruszać.