Gracze proponują zmiany w ulcie Seraphine, który według nich jest trochę za silny
Według społeczności superumiejętność Seraphine powinna zostać nieco osłabiona. W jaki sposób?
Seraphine od samego początku była bohaterką, o której mówiło się naprawdę dużo. Jeśli akurat nie dyskutowano na temat jej wyglądu i tego, czy pasuje stylem do świata League of Legends, to komentowano sens jej lore, sposób promowania na Twitterze, to, że Riot wydał do niej od razu super skórkę i tak dalej.
Mówiło się także o jej umiejętnościach, które początkowo uszczypliwie nazywano „drugą Soną”, by potem stwierdzić, że jednak jest ona dużo silniejsza i bardziej użyteczna, niż stara bohaterka LoLa, która również jest związana z muzyką.
Dziś Seraphine ma ogromną grupę fanów, ale również sporą rzeszę przeciwników. Niektórzy twierdzą, że postać jest zbyt irytująca i Riot powinien zmienić jej superumiejętność.
Zbyt duży zasięg ulta
Na początek warto przypomnieć, jak dokładnie działa super umiejętności wspomnianej bohaterki:
Seraphine przejmuje scenę, wyzwalając przykuwającą uwagę siłę, która oczarowuje wrogów i zadaje obrażenia magiczne. Każdy bohater (w tym sojusznicy), który dostanie się w jej władanie, staje się częścią przedstawienia, poszerzając zasięg umiejętności i zapewniając sojusznikom maksimum Nut.
Jak widać, opisywany skill posiada cechę, która pozwala przedłużać jego zasięg. I tu pojawia się problem. Wielu graczom niezbyt się to podoba, ponieważ uważają, że umiejętność jest przez to nieco przesadzona.
ZOBACZ – Riot tłumaczy się z wpadki i złych statystyk, które podał graczom League of Legends
Jeden z graczy – jtpredator – poruszył ten temat na Reddicie. W swojej wypowiedzi zażartował, że aktualne działanie superumiejętności sprawia, że ta ma zasięg aż do innej planety.
Superumiejętność Seraphine nie powinna rozprzestrzeniać się po trafieniu sojuszników.
Rozprzestrzenianie się po dotknięciu wrogów jest już wystarczająco silne, ponieważ aktywuje się o każdego, kto stanie za pierwszą trafioną osobą. Nie ma potrzeby, aby ult sięgał z jednego końca ekranu na drugą stronę Urana, odbijając się także od sojuszników.
Gracz zaznaczył również, że ult sam w sobie jest już o wiele lepszą umiejętnością niż ta, którą posiada Sona, więc możliwość tak sporego przedłużania zasięgu nie jest tutaj potrzebne.
Jak aktualnie radzi sobie Seraphine? Niewiele zmieniło się w ostatnich dniach i od artykułu, w którym opisywana była jako postać, która sieje postach na dolnej alei – Seraphine zdecydowanie dominuje jako ADC od kilku patchów. Co jest tego powodem?.
Bohaterka wciąż ma najwyższe win ratio na bocie, grając w roli ADC – 57,78%. Na drugim miejscu znajduje się Karthus wygrywający 56,82% gier.