Riot tłumaczy się z wpadki i złych statystyk, które podał graczom League of Legends
Wpadka Riotu, którą zauważyli dopiero gracze.
Kilka dni temu Riot Games opublikował obszerny artykuł na temat szczegółowych statystyk przedmiotów. Okazało się jednak, że są błędne, albowiem dodano do nich te pochodzące z URFa oraz ARAMów.
Szybko zauważyli to gracze, a deweloperzy zmuszeni byli do złożenia wyjaśnień. Jak to wygląda po poprawkach?
Błędne statystyki
Riot co kilka tygodni publikuje przeróżne artykuły dotyczące League of Legends. Trzy dni temu pojawił się wpis, który tyczył się wyboru przedmiotów na poszczególnych klasach i postaciach. Chociaż na pierwszy rzut oka zwykły gracz nie powinien dostrzec różnicy, użytkownicy Reddita zauważyli, że coś jest nie tak.
Jak się okazało, faktycznie mieli rację i do różnorodności przedmiotów zliczone zostały również buildy z ARAMów i URFów, co mocno zmieniło ogólne statystyki.
ZOBACZ – Kiedy warto wrócić na piechotę, a kiedy recallować? Odpowiedź na odwieczne pytanie w LoLu
Niektórzy z komentujących zarzucili nawet Riotowi fałszowanie danych i celowy zabieg, co szybko zostało skomentowane przez innych graczy. Zauważyli oni, że gdyby Riot Games chciało fałszować dane, te prawdziwe nigdy nie ujrzałyby światła dziennego. Na ten temat wypowiedział się nawet Riot Yonggi, który stwierdził, że są tylko ludźmi i każdemu zdarzają się wpadki, a uzasadniona krytyka ma sens i pomaga naprawiać błędy.
Natomiast Mark Yeeter przyznał, że zostaną one poprawione i niedługo udostępnione na oficjalnej stronie, ale publikuje je również na swoim Twitterze, żeby społeczność nie musiała czekać.