w

Jak mógł wyglądać splash art Samiry w League of Legends?

Jak wyglądały prace nad wizerunkiem najnowszej bohaterki LoLa?


Samira to nowa bohaterka League of Legends, którą ujawniono wraz z końcem wakacji. Dziś wiadomo już o niej praktycznie wszystko, od wyglądu w grze, głosu, skórki, po widowiskową zapowiedź, gdzie widać, że najnowsza postać nie będzie należała do grona cichych i nieśmiałych.

Znana jest także grafika Samiry. Jednak jej autorka pokazała, że początkowo rozmyślano nad zupełnie innym splash artem. Jak mógł wyglądać?

Wczesne koncepty splash artu Samiry

Jedna z artystek pracujących dla Riot Games – Jessica Oyhenart – opublikowała inne wersje grafiki przedstawiającej Samirę. Wszystkie warianty splasha również dobrze obrazowały silny charakter nowej bohaterki oraz to, że bardzo często znajduje się w samym środku niebezpiecznych sytuacji.

Jessica znana jest z wielu innych prac związanych z League of Legends. Pracowała nad grafiką przedstawiającą Coven Zyrę, Prestiżową True Damage Qiyanę, Victorious Oriannę czy podstawowy wygląd Yuumi, Irelii, Varusa i Zoe. Oczywiście nie są to jedyne jej prace, jednak po ilości splash artów, jakie narysowała przez ostatnie lata dla Riot Games, widać, że naprawdę dobrze oddaje charaktery postaci z League of Legends.

ZOBACZ – Riot ujawnia, jak wygląda proces projektowania rozgrywki bohaterów w League of Legends