w

Jak może wyglądać Lillia, nowa postać w LoLu? Odkryto koncepty bohaterki sprzed dwóch lat

Stare koncepty bohaterki odnalezione przez graczy.


W historii League of Legends prawdopodobnie pierwszy raz miejsce ma sytuacja, gdzie tworzeni wcześniej bohaterka lub bohater zostaną porzuceni, a następnie Riot postanowi powrócić do nich, praktycznie zachowując ten sam koncept i imię. Jak dokładnie ma się Lillia i jej dwuletnia wersja?

Wygląd bohaterki sprzed dwóch lat

Na ten moment wiadomo, że bohaterka ma nie być niehumanoidalna, a domysły graczy wskazują na jelenia, który miałby być powiązany z postacią. Być może stary koncept zostanie w pełni zachowany, a jedna z umiejętności będzie mogła przyzwać zwierze. Niewykluczone jednak jest, że bohaterka zostanie kompletnie przerobiona i ostatecznie nie będzie ona przypominała tego, co gracze mieli okazje ujrzeć dwa lata temu.

Niezależnie od tego, co się wydarzy, są pewne wskazówki, które mówią, że twórcy czerpią inspirację starszymi szkicami.

Na początek warto pokazać najważniejsze grafiki, pokazujące bohaterkę.

ZOBACZ – Gracze LoLa już myślą o Halloween i pokazują koncept skórki Headless Kitten Yuumi

Biorąc pod uwagę, że miała ona już swój model 3D, to prace musiały być na dość zaawansowanym stadium rozwoju i twórcy prawdopodobnie pracowali już nad jej umiejętnościami.

Gracze biorąc za wskazówkę wygląd wizytówki, która umożliwiała odblokowanie Setta i pokazywała ikonkę jednej z jego umiejętności, starają się doszukać podobieństwa w tokenie Lilli oraz jej starszych konceptach.

ZOBACZ – Kontrowersyjny stream z oficjalnej polskiej ligi LoLa. Riot będzie interweniował?

Zdaniem jednego z graczy token przypomina części miotły, która równie dobrze może być symbolem jednej z umiejętności bohaterki.

Niezależnie od tego, czy bohaterka faktycznie będzie przypominała swoją starszą wersję, to rozwój wydarzeń jest naprawdę ciekawy. Przeobrażenie Omena w Kha’Zixa przeszło naprawdę sporą drogę i ostatecznie bohaterowie mają ze sobą niewiele wspólnego. Tutaj sytuacja ma się inaczej. Wskazówek jest sporo, a starsze koncepty mogą być naprawdę zbliżone do tego, co ostatecznie ujrzą gracze.